Minul olnud ta juba mõnda aega, nüüd aga mõtlesin et võiks ka siia teema teha.
Soetatud sai ta ca 3 aastat tagasi, siis oli ta aga suhteliselt kehvas olukorras - eelkõige mootori poolelt. Originaalmootor oli vahetatud 1.6D vastu, aga ka sellel oli juba probleeme ülekuumenemisega. Ja ega ka kere tal suurem asi polnud.
Pärast aastakest seismist/vaikset nokitsemist sai suuremad keretööd ära tehtud ja tulemus oli päris normaalne. Mootori probleemid aga jäid, seega pikemaid sõite ette võtta ei olnud eriti julgust. 2009 sügisel sai ka uus(kasutatud) plokikaas soetatud, millega need mured said ka lõpu, aga talvistel teedel ei raatsi sellega sõita praegu. Seisab kuivas kohas ja ootab ilusamaid ilmasid.
Samas tundub ta üsna haruldane olevat. Täpsemalt siis 2 ukseline, täissuure pagasnikuluugiga ja kandiliste esituledega. Enamik selle aja 2-ukselisi on väikese luugiga, mis algab tagaklaasi alt.
Täpsemad tehnilised andmed:
Mootor: 1.6 55kw
Käigukast: 4-ne manuaal
Uksi: 2(+1)
Keretüüp: luukpära
Väljalaskeaasta: 1980
Eestis alates: juuli 1992
VW Passat B1 1.6 1980 - madisx
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Kontakt:
Sellel teemal on 38 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse