Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Moderaator: etnies858
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Väga potensiaalne auto sul! Äkki kui on soovi, siis ma võin uurida, kas vanaisal on kuskil alles beezist nahast uksepolstrid sellisele aparaadile kui muidugi istuvad luukpära passati polstrid! Tal kunagi oli endal selline, aga esiots põles ära ja siis lammutati see laiali ja mingid osad jäid alles ! Polstrid ma mäletan, et peaks alles olema(Aga rohkem vist migni kunst nahk, või midagi sellist) kui huvi siis PS
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Mootor on ikka k-jetronic täispritse, mehaaniline pritse, ( vajab vahest kurikuulast VAG-toolsi ) .
Sisuga olen ma hetkel küll täitsa rahul , kõik on igatikomplektne ja korralik oma aja kohta. Kahjuks on päike liiga teinud armatuurile ja tagumistele peatugedele. Armatuur on praguline ja peatoed on natuke tuhmid.
Sisuga olen ma hetkel küll täitsa rahul , kõik on igatikomplektne ja korralik oma aja kohta. Kahjuks on päike liiga teinud armatuurile ja tagumistele peatugedele. Armatuur on praguline ja peatoed on natuke tuhmid.
Viimati muutis HardiGTI, 08 Dets 2010, 17:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 26 Veebr 2008, 23:32
- Auto: Golf mk2
- Asukoht: Tallinn,Nõmme/Lääne-Viru, Kadrina vald
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Väga kobe asi. Ja nüüd tuleb välja, et kui ma pisike poja veel olin, siis mu vennal oli selline masin. aa. Muide, üks asi veel, et nagu "Lower it!"
Ahto
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Ma räägin, sulle, et helisalvestuse peab tegema- näe kaugema kandi mehed ei pea vastu muidu
Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Hardi võib kommenteerida, kui mugav ta praeguse vedrustuse settinguga on.
Natšalnik, poedim?
Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Hardi võib kommenteerida, kui mugav ta praeguse vedrustuse settinguga on.
Natšalnik, poedim?
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
No nüüd ei jää muud üle, kui bag'id. Mida tühjemaks lased, seda pehmem on Aga madalam ka.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Kui ilmaolud paranevad siis on mul ka nädala lõpuks sama aastakäigu passat õuel
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 04 Jaan 2006, 19:15
- Auto: MK III
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Mikk kirjutas: Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms
Leevikese Kastoms
- Allar
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
- Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
So true .Autobaas kirjutas:Mikk kirjutas: Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Allar ,autobaas
Madalad auod sakivad ,sest need on nagu perseaugud, igaühel on
Madalad auod sakivad ,sest need on nagu perseaugud, igaühel on
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 24 Nov 2008, 22:54
- Auto: VW Polo 1.4D 1992, Peugeot 205 GTI, Suzuki XF650
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Viimati muutis Heminoolo, 09 Dets 2010, 21:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Madal auto on ilus ju tegelikult. Nii mõnigi sõidab vana VWga ringrajal, kasvõi näiteks kasutajad Uku ja Siim-O. On ju ka ütlus: "Old VWs don't die, they just get lower and louder."Heminoolo kirjutas:Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Tuunimise kohta niipalju, et ega igaüks ehitab autot endale, mitte müügiks ning nii kaua kui asi on enda käes peab asi olema selline, et ise rahul oleks.
Teemasse ka nii palju, et tundub igati korralik ost olevat. Kunagi võiks endalegi sellise korraliku hoovile veeretada (enne peab korraliku hoovi soetama )
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 04 Jaan 2006, 19:15
- Auto: MK III
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Heminoolo kirjutas:Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms
Leevikese Kastoms
- Allar
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
- Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Et Su FAG'l käigukast kokku jookseks .tito kirjutas:Allar ,autobaas
Madalad auod sakivad ,sest need on nagu perseaugud, igaühel on
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
Hetkel küll madalaks ei hakka laskma, kuna see on ikka hea läbivusega kõrges lumes. oleks aint parem rehv.
Pilte ja videosid teen ka siis kui õige aeg käes
Aga praegast teeb muret ainult starter, mis vahest jebib pluss sidur , mis libiseb kui pähe anda. Muidu igati tiptop
Pilte ja videosid teen ka siis kui õige aeg käes
Aga praegast teeb muret ainult starter, mis vahest jebib pluss sidur , mis libiseb kui pähe anda. Muidu igati tiptop
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
no phaetonist on asi kaugelJurmola kirjutas:Phaeton mk1
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI
No nii , esimesed remondi rõõmud siis. Esiteks jupid on ikka tunduvalt kallimad kui golfile .
Vahetusse läheb siis: Siduri komplekt, mootori rihm, vedelikud, starteri pendiks, kalpikambirkaane tihend. Need on esialgsed plaanid. Tulevikus kindlasti kõik liikuvad osad.
Otsustasin Saatana kohta logi ka hakata pidama, siin siis väike ülevaade:
Auto ostu hind : 6000.- eeki
Arki kulud: 900.- eeki
Kindlustus: 672.- eeki
Ülevaatus: 535.- eeki
Uus tulede pealüliti: 54.- eeki
Uus aknapesuri pump: 84.- eeki
Trummelpiduri rem. komp. : 155.- eeki
Starteri pendiks: 12.78 euri => u 200.- eeki
Veepump: 35,34 euri => u. 553.- eeki
Mootori hammasrihm: 9.06 euri => 142.- eeki
Klapikambrikaane tihend: 14,96 euri => u. 234.- eeki
Mootori õhufilter: 4,37 euri => u. 69.- eeki
Siduri komplekt (ketas, korv, survelaager): 117,32 euri => 1835.- eeki
Kindlustus (04.01.2011 kell 00:00 - 03.04.2011 kell 24.00): 1 049 krooni (67.04 eurot)
Autokeemia: 22.69 euri => 355 kr .(Tosool, sprey tõrv, jahutusvärgi läbipesu, keermeliim)
Pilti ka :
Vahetusse läheb siis: Siduri komplekt, mootori rihm, vedelikud, starteri pendiks, kalpikambirkaane tihend. Need on esialgsed plaanid. Tulevikus kindlasti kõik liikuvad osad.
Otsustasin Saatana kohta logi ka hakata pidama, siin siis väike ülevaade:
Auto ostu hind : 6000.- eeki
Arki kulud: 900.- eeki
Kindlustus: 672.- eeki
Ülevaatus: 535.- eeki
Uus tulede pealüliti: 54.- eeki
Uus aknapesuri pump: 84.- eeki
Trummelpiduri rem. komp. : 155.- eeki
Starteri pendiks: 12.78 euri => u 200.- eeki
Veepump: 35,34 euri => u. 553.- eeki
Mootori hammasrihm: 9.06 euri => 142.- eeki
Klapikambrikaane tihend: 14,96 euri => u. 234.- eeki
Mootori õhufilter: 4,37 euri => u. 69.- eeki
Siduri komplekt (ketas, korv, survelaager): 117,32 euri => 1835.- eeki
Kindlustus (04.01.2011 kell 00:00 - 03.04.2011 kell 24.00): 1 049 krooni (67.04 eurot)
Autokeemia: 22.69 euri => 355 kr .(Tosool, sprey tõrv, jahutusvärgi läbipesu, keermeliim)
Pilti ka :
Re: Vw Santana GX5 1984a - HardiGTI
Ei ole seal midagi nii ülemõistuse. Minu santana salongi ainsad vead on ka üks natukene katki kroomliist armatuuris juhistmel üks niit katki, aga auku ei ole. Tagaiste vahepeal tiba nn patjade vahelt rebenes, aga sai kokku tagasi õmmeldud.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5b16df.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5b16df.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis H3ndr1, 09 Jaan 2011, 12:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Santana GX5 1984a - HardiGTI
No nii Saatan tagasi tänaval aga väikse veaga ikka. Nimelt peale sidurikomplekti vahetust sidur ikka libiseb . Ei oska enam midagi peale hakata, vahetasin kogukomplekti ära , siduriketta , korvi ja survelaagi. Räägitakse, et äkki vajab sidur sissesõitmist , teised jälle ,et torssi peab pingutama/ järgi laskma. Sidur võtab ka hetkel suht ülevalt, enne vahetust võtis väga alt. ( Sidur on tavalise torssiga )
Ehk keegi osakb midagi soovitada ??
Vahepeal vahetasin mootoririhma koos veepumbaga ära. Pihustipesad , starteri tegin korda,( uus pendiks) , uus kütusefilter , uued kiilrihmad ka .Hea on see,et mootor läks esimeset laksust käima peale mahavõtmist, ise arvasin ,et peab hakkama igatpidi mässama ja õhutama aga ei olnud seda pobrleemi. ( KE-jetronic pritse ju )
Igastahes mootori pobrleeme enam ei ole, saaks kuidagi nüüd selle siduri ka korda
Ehk keegi osakb midagi soovitada ??
Vahepeal vahetasin mootoririhma koos veepumbaga ära. Pihustipesad , starteri tegin korda,( uus pendiks) , uus kütusefilter , uued kiilrihmad ka .Hea on see,et mootor läks esimeset laksust käima peale mahavõtmist, ise arvasin ,et peab hakkama igatpidi mässama ja õhutama aga ei olnud seda pobrleemi. ( KE-jetronic pritse ju )
Igastahes mootori pobrleeme enam ei ole, saaks kuidagi nüüd selle siduri ka korda
Viimati muutis HardiGTI, 12 Veebr 2011, 17:58, muudetud 1 kord kokku.