Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Helfu » 08 Dets 2010, 16:26

Väga potensiaalne auto sul! Äkki kui on soovi, siis ma võin uurida, kas vanaisal on kuskil alles beezist nahast uksepolstrid sellisele aparaadile kui muidugi istuvad luukpära passati polstrid! Tal kunagi oli endal selline, aga esiots põles ära ja siis lammutati see laiali ja mingid osad jäid alles ! Polstrid ma mäletan, et peaks alles olema(Aga rohkem vist migni kunst nahk, või midagi sellist) kui huvi siis PS :)

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 08 Dets 2010, 17:39

Mootor on ikka k-jetronic täispritse, mehaaniline pritse, ( vajab vahest kurikuulast VAG-toolsi ) .
Sisuga olen ma hetkel küll täitsa rahul , kõik on igatikomplektne ja korralik oma aja kohta. Kahjuks on päike liiga teinud armatuurile ja tagumistele peatugedele. Armatuur on praguline ja peatoed on natuke tuhmid. :wink:
Viimati muutis HardiGTI, 08 Dets 2010, 17:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Allar » 08 Dets 2010, 18:39

Kaua võib nii kõrge autoga sõita? :D

Jamal
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 26 Veebr 2008, 23:32
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tallinn,Nõmme/Lääne-Viru, Kadrina vald
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Jamal » 08 Dets 2010, 21:38

Väga kobe asi. :D Ja nüüd tuleb välja, et kui ma pisike poja veel olin, siis mu vennal oli selline masin. :D aa. Muide, üks asi veel, et nagu "Lower it!"
Ahto

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Helfu » 08 Dets 2010, 22:31

Okei, oleksin polstrid niisama ära andnud muidu, oleksin saanud kasulik olla vanakraami kohapealt;)

Mikk
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 10 Apr 2006, 19:25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Mikk » 08 Dets 2010, 23:21

Ma räägin, sulle, et helisalvestuse peab tegema- näe kaugema kandi mehed ei pea vastu muidu :lol:
Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Hardi võib kommenteerida, kui mugav ta praeguse vedrustuse settinguga on.
Natšalnik, poedim? :)

Tanel
Veteran
Postitusi: 896
Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
Telefon: 56902793
Auto: '88 JETTA
Asukoht: Hellfield
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Tanel » 08 Dets 2010, 23:51

No nüüd ei jää muud üle, kui bag'id. Mida tühjemaks lased, seda pehmem on :D Aga madalam ka.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 09 Dets 2010, 19:25

Kui ilmaolud paranevad siis on mul ka nädala lõpuks sama aastakäigu passat õuel :D

Autobaas
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 04 Jaan 2006, 19:15
Auto: MK III
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Autobaas » 09 Dets 2010, 19:58

Mikk kirjutas: Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Pilt
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Allar » 09 Dets 2010, 20:13

Autobaas kirjutas:
Mikk kirjutas: Kas ma olen ainuke, kes räägib, et 16" velg oleks normaalne ja mitte mingit madaldust?
Pilt
So true :D.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Dets 2010, 20:27

Allar ,autobaas
Madalad auod sakivad ,sest need on nagu perseaugud, igaühel on :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 09 Dets 2010, 20:54

Pilt
:crazy:

Heminoolo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Nov 2008, 22:54
Auto: VW Polo 1.4D 1992, Peugeot 205 GTI, Suzuki XF650
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Heminoolo » 09 Dets 2010, 21:31

Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Viimati muutis Heminoolo, 09 Dets 2010, 21:33, muudetud 2 korda kokku.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas daff » 09 Dets 2010, 21:50

Heminoolo kirjutas:Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Madal auto on ilus ju tegelikult. Nii mõnigi sõidab vana VWga ringrajal, kasvõi näiteks kasutajad Uku ja Siim-O. On ju ka ütlus: "Old VWs don't die, they just get lower and louder." :P

Tuunimise kohta niipalju, et ega igaüks ehitab autot endale, mitte müügiks ning nii kaua kui asi on enda käes peab asi olema selline, et ise rahul oleks.

Teemasse ka nii palju, et tundub igati korralik ost olevat. Kunagi võiks endalegi sellise korraliku hoovile veeretada (enne peab korraliku hoovi soetama :))

Autobaas
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 04 Jaan 2006, 19:15
Auto: MK III
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Autobaas » 09 Dets 2010, 22:07

Heminoolo kirjutas:Ma ei mõsta, mida see madaldamine annab? Palju ebamugavamaks teeb ju, per*e vastu maad sõidad ringi, praeguste ilmadega jääd igal pool kinni ka ma kujutan ette. Ega selliste vanade volksudega ju ringrada sõitma ei hakka, et peaks mingi ülima juhitavusega olema kurvides. Ja järelturul lähevad ka originaalkorras autod paremini müügiks kui mingid madaldatud ja igatpidi tuunitud masinad.
Pilt
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Allar » 09 Dets 2010, 22:42

tito kirjutas:Allar ,autobaas
Madalad auod sakivad ,sest need on nagu perseaugud, igaühel on :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Et Su FAG'l käigukast kokku jookseks :D.

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 11 Dets 2010, 18:06

Hetkel küll madalaks ei hakka laskma, kuna see on ikka hea läbivusega kõrges lumes. oleks aint parem rehv. 8)

Pilte ja videosid teen ka siis kui õige aeg käes :mrgreen:
Aga praegast teeb muret ainult starter, mis vahest jebib pluss sidur , mis libiseb kui pähe anda. Muidu igati tiptop :P

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 11 Dets 2010, 18:41

Phaeton mk1

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas aht » 11 Dets 2010, 22:30

Jurmola kirjutas:Phaeton mk1
no phaetonist on asi kaugel :D

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 11 Dets 2010, 23:06

santana- quantum-phaeton :mrgreen:

H3ndr1
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 11 Okt 2008, 15:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas H3ndr1 » 16 Dets 2010, 15:39

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma vaatan mulle hakkab konkurentsi tekkima vaikselt :D Edu, jälle üks teema mida jälgida :wink:

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a HardiGTI

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 06 Jaan 2011, 21:26

No nii , esimesed remondi rõõmud siis. Esiteks jupid on ikka tunduvalt kallimad kui golfile :mrgreen: .
Vahetusse läheb siis: Siduri komplekt, mootori rihm, vedelikud, starteri pendiks, kalpikambirkaane tihend. Need on esialgsed plaanid. Tulevikus kindlasti kõik liikuvad osad. :)
Otsustasin Saatana kohta logi ka hakata pidama, siin siis väike ülevaade:

Auto ostu hind : 6000.- eeki
Arki kulud: 900.- eeki
Kindlustus: 672.- eeki
Ülevaatus: 535.- eeki
Uus tulede pealüliti: 54.- eeki
Uus aknapesuri pump: 84.- eeki
Trummelpiduri rem. komp. : 155.- eeki
Starteri pendiks: 12.78 euri => u 200.- eeki
Veepump: 35,34 euri => u. 553.- eeki
Mootori hammasrihm: 9.06 euri => 142.- eeki
Klapikambrikaane tihend: 14,96 euri => u. 234.- eeki
Mootori õhufilter: 4,37 euri => u. 69.- eeki
Siduri komplekt (ketas, korv, survelaager): 117,32 euri => 1835.- eeki
Kindlustus (04.01.2011 kell 00:00 - 03.04.2011 kell 24.00): 1 049 krooni (67.04 eurot)
Autokeemia: 22.69 euri => 355 kr .(Tosool, sprey tõrv, jahutusvärgi läbipesu, keermeliim)

Pilti ka :

Pilt

Kasutaja avatar
Max
Veteran
Postitusi: 1188
Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
Telefon: 58022214
Auto: VeeDub
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a - HardiGTI

Lugemata postitus Postitas Max » 07 Jaan 2011, 21:53

Ei saa aru, kuidas saab nii vana auto olla nii korraliku sisuga?!
Lahe igatahes!

Edu ja palju pedalit!!!

Max

H3ndr1
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 11 Okt 2008, 15:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Santana GX5 1984a - HardiGTI

Lugemata postitus Postitas H3ndr1 » 09 Jaan 2011, 12:14

Ei ole seal midagi nii ülemõistuse. Minu santana salongi ainsad vead on ka üks natukene katki kroomliist armatuuris juhistmel üks niit katki, aga auku ei ole. Tagaiste vahepeal tiba nn patjade vahelt rebenes, aga sai kokku tagasi õmmeldud.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5b16df.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis H3ndr1, 09 Jaan 2011, 12:14, muudetud 1 kord kokku.

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Santana GX5 1984a - HardiGTI

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 12 Veebr 2011, 17:31

No nii Saatan tagasi tänaval aga väikse veaga ikka. Nimelt peale sidurikomplekti vahetust sidur ikka libiseb :roll: . Ei oska enam midagi peale hakata, vahetasin kogukomplekti ära , siduriketta , korvi ja survelaagi. Räägitakse, et äkki vajab sidur sissesõitmist , teised jälle ,et torssi peab pingutama/ järgi laskma. Sidur võtab ka hetkel suht ülevalt, enne vahetust võtis väga alt. ( Sidur on tavalise torssiga )
Ehk keegi osakb midagi soovitada ??


Vahepeal vahetasin mootoririhma koos veepumbaga ära. Pihustipesad , starteri tegin korda,( uus pendiks) , uus kütusefilter , uued kiilrihmad ka .Hea on see,et mootor läks esimeset laksust käima peale mahavõtmist, ise arvasin ,et peab hakkama igatpidi mässama ja õhutama aga ei olnud seda pobrleemi. ( KE-jetronic pritse ju :mrgreen: )

Igastahes mootori pobrleeme enam ei ole, saaks kuidagi nüüd selle siduri ka korda :starhit:

Pilt
Viimati muutis HardiGTI, 12 Veebr 2011, 17:58, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”