Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Korralik masin! Muide, mul on ühed sellise Polo koopalaiendid üle https://lh3.googleusercontent.com/-ZlIC ... IMG193.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kui peaks huvi olema.
Raketimustriga istmed
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Ei auto on väga viiskas ja kena.
Endal vist au seda autot igapäevaselt hommikuti vesse ristil 7me paiku kohata kui mööda vurad minust.
Endal vist au seda autot igapäevaselt hommikuti vesse ristil 7me paiku kohata kui mööda vurad minust.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tervitus jälle, seltsimehed!
Viimaste andmete järgi sai Folkswagen Yolo tüüpi pereuniversaalil teostatud teatavaid remont-töid mootoriruumis. Vahetamisele kuulusid mõlemad hammasrihmad ja praktiliselt kogu mootori külge kuuluv tihendimajandus. Plokikaanetihend jäi vana. Uued said ka juba korra vahetatud klapikamrbikaane- ja karteritihendid. Üsna elementaarse lisana sai ka uus õli sisse kallatud - midagi "liikuva molli" tootevalikust. Nüüd olen natuke temaga kihutanid ja uskumatu - ei olegi õlilaike värskelt sadanud lumel!
Viimaste andmete järgi sai Folkswagen Yolo tüüpi pereuniversaalil teostatud teatavaid remont-töid mootoriruumis. Vahetamisele kuulusid mõlemad hammasrihmad ja praktiliselt kogu mootori külge kuuluv tihendimajandus. Plokikaanetihend jäi vana. Uued said ka juba korra vahetatud klapikamrbikaane- ja karteritihendid. Üsna elementaarse lisana sai ka uus õli sisse kallatud - midagi "liikuva molli" tootevalikust. Nüüd olen natuke temaga kihutanid ja uskumatu - ei olegi õlilaike värskelt sadanud lumel!
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Keeruline öelda. Pole kordagi mõõtnud. Kuna luksuslikult varustatud salongis puudub isegi trip-o-meeter ja odoka näit läheb koguaeg meelest, siis pole kordagi täpselt mõõtnud. Eks ta talvel kuskil 6-7 võtab äkki? Ma muidugi ei "ökota" ka temaga eriti, liigub suht põhjagaasiga poole ajast .
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 10 Mär 2011, 22:33
- Auto: Polo Coupe 86C MkII
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Sassaadanas...
Mul nii hää miil õkvalt, et keski ullike veel säärastmasti massina vasta armastust tunneb !
Kahju muidugi, et plekkosade olukord kõige paremas seisus enam pole, aga kui töövahendid olemas, saab probleemidele ka lahenduse leitud.
Ega's muud kui pikka meelt ja kannatlikkust temaga ümberkäimisel.
Iga traktorisse sisestatud sent on oma hinda väärt .
Mul nii hää miil õkvalt, et keski ullike veel säärastmasti massina vasta armastust tunneb !
Kahju muidugi, et plekkosade olukord kõige paremas seisus enam pole, aga kui töövahendid olemas, saab probleemidele ka lahenduse leitud.
Ega's muud kui pikka meelt ja kannatlikkust temaga ümberkäimisel.
Iga traktorisse sisestatud sent on oma hinda väärt .
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Kõige hullemad on kahe avarii tagajärjed. Esimene nurk on mu oma suurepärane looming, sellega ei ole hullu, uus tiib ja suunakas on juba ootamas, kandvad osad paistavad esialgsel vaatlusel sirged. Natuke halvem lugu on parema tagumise nurgaga, mis on kunagi ennemalt pihta saanud ja siis väga oskamatult lapitud. Põrkeplast on jõuga valesse asendisse sikutatud ja põhja alla piiludes paistab kõver ussipesa, mis evib üpiski mahuka roostetamise tunnusmärke. Samuti on viimase ajaga hakanud tiivaääred ja muud taolised esmaroostetavad kohad ohtralt rebast välja ajama. Vähemalt alumise poole üle värvimine tundub paratamatu, siiski ei taha ma teda enne kevadet torkima hakata.
Ka on natuke segane edasine visioon. Üldiselt olen mina see segane hull, kes enamasti pooldab autodel originaalkonditsiooni. Samas tahaks vähe viisakamad istmed sisse tõsta, kenad veljed alla kruvida ja natuke helisüsteemi ehitada. Variant oleks kasutada ainult Volkari originaalosi, kuid see jällegi eeldaks suhteliselt viisakat eelarvet. Samuti läheks kaduma suur osa selle konkreetse diiselkombaini rõvedusest. Ja lõppude lõpuks selle samasinase rõveduse pärast ma ta ju ostsingi. Ma küll pesin tagaistmete polstrid puhtaks ja lasin isegi õmblused üle käia, aga päris head nad ikka ei saanud. Samas tagummine pink oli märksa viisakam, kui esimesed. Lisaks on täiesti otsas ka uksepapid. Kardan ise, et kui saksast hakata tervet viisakamat salongi tooma, tuleks lõppkokkuvõttes ühe istme hind sama, mis terve auto turuväärtus kohaliku arvestuse järgi.
aga sellega me praegu pead väga ei vaeva, garaažis laiutab niikuinii üks teine must loom ees ja õues on nii rõve, et tahaks ainult tuppa ära joosta. Seega peab Kiwimäe G/K hetkel ainuke liikuv sõiduk vähemalt mõne kuu veel Tallinna ohra soolaga maitsestatud augukompotis marineeruma.
Ka on natuke segane edasine visioon. Üldiselt olen mina see segane hull, kes enamasti pooldab autodel originaalkonditsiooni. Samas tahaks vähe viisakamad istmed sisse tõsta, kenad veljed alla kruvida ja natuke helisüsteemi ehitada. Variant oleks kasutada ainult Volkari originaalosi, kuid see jällegi eeldaks suhteliselt viisakat eelarvet. Samuti läheks kaduma suur osa selle konkreetse diiselkombaini rõvedusest. Ja lõppude lõpuks selle samasinase rõveduse pärast ma ta ju ostsingi. Ma küll pesin tagaistmete polstrid puhtaks ja lasin isegi õmblused üle käia, aga päris head nad ikka ei saanud. Samas tagummine pink oli märksa viisakam, kui esimesed. Lisaks on täiesti otsas ka uksepapid. Kardan ise, et kui saksast hakata tervet viisakamat salongi tooma, tuleks lõppkokkuvõttes ühe istme hind sama, mis terve auto turuväärtus kohaliku arvestuse järgi.
aga sellega me praegu pead väga ei vaeva, garaažis laiutab niikuinii üks teine must loom ees ja õues on nii rõve, et tahaks ainult tuppa ära joosta. Seega peab Kiwimäe G/K hetkel ainuke liikuv sõiduk vähemalt mõne kuu veel Tallinna ohra soolaga maitsestatud augukompotis marineeruma.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tallinna tänavad, vanatehnika ja lõbusad varuosahinnad, ehk tegelikult sisutühi postitus.
Pean alustama sellest, et mõni aeg tagasi sai Polo pisukese hoolduse osaliseks. Mootori rihmad, veepump, tihendid, õlivahetus jms. Elementaarne kurss, kui mootor suudab rohkem õli välja lekkida, kui ülevalt puhtfüüsiliselt peale mahub kallama. Siiski ei pidanud ma toda suursaavutust pikema kajastamise vääriliseks - kõik autod peaksid aegajalt koolduses käima ju, mis sellest ikka pläkutada. Tegelikult ei oma see ka praegu muud tähtsust, kui see, et mul vahepeal polnud Polo käepärast ning sellepärast käisin tööle enda "suvise vanatehnikaga." Ühel hetkel töölt tulles aga avastasin, et Mercedes tüüpi esinduskupee on omandanud väga ringrajaautoliku "stäänsi." Kahjuks aga oli eelmainitud tuuninglisa vaid ühel tagarattal. Kulgesin õppesõiduautolikke võtteid kasutades kodugaraažini, ainult selleks, et avastada pooleks murdunud õõtshoob. Ja w123 tagumised õõtsad ei ole mingid pisikesed pulgad, vaid ikka ingli [VW Bot: "Keel korda!"] suured tummised rauakolakad!
Milleni ma selle kõigega aga tegelikult tahtsin jõuda on see, et käisin puhtfüüsilisest huvist eile Silberautos küsimas, et mis tutikas originaalvaruosa maksta võib. Ütleme nii, et ei ole just eriti sõbraliku hinnapoliitikaga asutus. Isegi teisel pool letti istunud viisakas ja väljapeetud triiksärklane pahvatas käe varjus kuuldava naerupahvaka, kui eelmainitud detaili hind tema arvutiekraanile ilmus.
Võrdluseks - Polole (autoeksperdist küll) esiamordid + esimesed õõtsad + rooliotsad + terve ring tagapidureid + kässari trossid ~ 300€
Mercedes-Benz w123 tagumine õõtshoob - 1147€
Polo aga peaks millalgi mõne diislimehe juurde viima ja laskma "pumba õigeks keerata." Enne lihtsalt lagises, nüüd külmalt tossab nagu õige diisel kunagi. Muidu sõidab nagu auto ikka. Selles suhtes on Volkar igav!
Pean alustama sellest, et mõni aeg tagasi sai Polo pisukese hoolduse osaliseks. Mootori rihmad, veepump, tihendid, õlivahetus jms. Elementaarne kurss, kui mootor suudab rohkem õli välja lekkida, kui ülevalt puhtfüüsiliselt peale mahub kallama. Siiski ei pidanud ma toda suursaavutust pikema kajastamise vääriliseks - kõik autod peaksid aegajalt koolduses käima ju, mis sellest ikka pläkutada. Tegelikult ei oma see ka praegu muud tähtsust, kui see, et mul vahepeal polnud Polo käepärast ning sellepärast käisin tööle enda "suvise vanatehnikaga." Ühel hetkel töölt tulles aga avastasin, et Mercedes tüüpi esinduskupee on omandanud väga ringrajaautoliku "stäänsi." Kahjuks aga oli eelmainitud tuuninglisa vaid ühel tagarattal. Kulgesin õppesõiduautolikke võtteid kasutades kodugaraažini, ainult selleks, et avastada pooleks murdunud õõtshoob. Ja w123 tagumised õõtsad ei ole mingid pisikesed pulgad, vaid ikka ingli [VW Bot: "Keel korda!"] suured tummised rauakolakad!
Milleni ma selle kõigega aga tegelikult tahtsin jõuda on see, et käisin puhtfüüsilisest huvist eile Silberautos küsimas, et mis tutikas originaalvaruosa maksta võib. Ütleme nii, et ei ole just eriti sõbraliku hinnapoliitikaga asutus. Isegi teisel pool letti istunud viisakas ja väljapeetud triiksärklane pahvatas käe varjus kuuldava naerupahvaka, kui eelmainitud detaili hind tema arvutiekraanile ilmus.
Võrdluseks - Polole (autoeksperdist küll) esiamordid + esimesed õõtsad + rooliotsad + terve ring tagapidureid + kässari trossid ~ 300€
Mercedes-Benz w123 tagumine õõtshoob - 1147€
Polo aga peaks millalgi mõne diislimehe juurde viima ja laskma "pumba õigeks keerata." Enne lihtsalt lagises, nüüd külmalt tossab nagu õige diisel kunagi. Muidu sõidab nagu auto ikka. Selles suhtes on Volkar igav!
Viimati muutis simmtann, 01 Mär 2013, 19:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Arvestades sellise Polo turuhindasid, selle alla pandud raha ja vaadates ringi, mida asemele oleks võtta... Ilmselt on sul kordades odavam näiteks soomest endale meelepärane masin tuua. Saad tõenäoliselt palju siledama ja parema rahaga, kui mina enda oma oleksin nõus müüma. Aga sul on alati võimalus teha pakkumine, sest tegelikult on siin maailmas kõik müügiks - hind peab õige olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Lühinovell sellest, miks naised peaksid tegema võileibu, mitte sõitma autodega.
Ühel hommikul oli Polo ennast õige mugavalt unele sättinud, ning arvas, et tema sellel päeval sõita ei taha. Oleks ta mulle seda varem rääkinud, oleksin ehk suutnud tema arvamust jagada, aga et olin juba niigi tööle hiljaks jäämas, läks käiku plaan B, ehk sundkäivitus.
Eemaldasin veokonksu ava kava plastiku, ning ühendasin veoköie Citroén tüüpi kaubiku külge, mille rooli istus mu kallis parem pool.
Korra on ta ka varem autot käima tõmmanud. Siis käskisin tal hästi vaikselt minna - ta läkski, liikudes maksimaalselt 15km/h. ütlesin talle, et seda on vähe, ning ta vist võttis seda südamesse, sest sel korral lajatas ta vist gaasi põhja ja lasi siduri pauguga lahti. Nähes härmas esiklaasist kiiresti eemalduvat punast furgooni, ning ennast talle järgi vedavat köit jättis süda mõned löögid vahele. Hirmsa pauguga hakkas polo liikuma, paistis, et läks siiski õnneks.
Käik ja süüde sisse, sidur lahti, plörr-plörr-plörr ja polo käivitus. Lasin köie lõdvaks ja tallasin mootori paar korda korralikult pöördesse. Arvasin, et lugupeetav naiskodanik esimeses autos kuuleb seda ja mõistab pidurdada, aga tema tõmbas ühe korra veel ilge pauguga köie pingule. Tulemus on nähtav alljärgnevatel slaididel -
Piltidel olev loik on siiski õnneks vaid pesulajärgne vesi, mitte mõni oluline elumahl.
Peale mõningast osandamist nägi diiselkombain eest välja selline -
Poolraami ots lõhki, tulede prilid kõverad, kapoti lukk allapoole venitatud, stange tala kõver. Päris nukker pilt ühesõnaga. Poolraami ots sai enamvähem sirgeks kolgitud ja kokku säristatud, samuti said tulede raam ja kapoti tala "tunde järgi" paika kolgitud. Kaugelt vaadates on enamvähem OK, aga reaalselt läks tööpõld jälle kordades suuremaks. Viimase lihvina sai rumalast naljast kurb reaalsus ja ette kruviti audi märk ja "quattro" kiri. Ta näeb minu arust nii vana audi nägu välja, et võiks mõne vähemteadva inimese vabalt ära petta. Ükspäev keeran originaali ikka tagasi, aga mõnda aega sõidab ta kindlasti sellises komplektsuses ringi.
Lisaks sai aknale kleebitud klubi logo, vastust oma küsimusele, kas ta sinna ka jääda võib, ei ole ma veel juhtkonnalt saanud.
Ühel hommikul oli Polo ennast õige mugavalt unele sättinud, ning arvas, et tema sellel päeval sõita ei taha. Oleks ta mulle seda varem rääkinud, oleksin ehk suutnud tema arvamust jagada, aga et olin juba niigi tööle hiljaks jäämas, läks käiku plaan B, ehk sundkäivitus.
Eemaldasin veokonksu ava kava plastiku, ning ühendasin veoköie Citroén tüüpi kaubiku külge, mille rooli istus mu kallis parem pool.
Korra on ta ka varem autot käima tõmmanud. Siis käskisin tal hästi vaikselt minna - ta läkski, liikudes maksimaalselt 15km/h. ütlesin talle, et seda on vähe, ning ta vist võttis seda südamesse, sest sel korral lajatas ta vist gaasi põhja ja lasi siduri pauguga lahti. Nähes härmas esiklaasist kiiresti eemalduvat punast furgooni, ning ennast talle järgi vedavat köit jättis süda mõned löögid vahele. Hirmsa pauguga hakkas polo liikuma, paistis, et läks siiski õnneks.
Käik ja süüde sisse, sidur lahti, plörr-plörr-plörr ja polo käivitus. Lasin köie lõdvaks ja tallasin mootori paar korda korralikult pöördesse. Arvasin, et lugupeetav naiskodanik esimeses autos kuuleb seda ja mõistab pidurdada, aga tema tõmbas ühe korra veel ilge pauguga köie pingule. Tulemus on nähtav alljärgnevatel slaididel -
Piltidel olev loik on siiski õnneks vaid pesulajärgne vesi, mitte mõni oluline elumahl.
Peale mõningast osandamist nägi diiselkombain eest välja selline -
Poolraami ots lõhki, tulede prilid kõverad, kapoti lukk allapoole venitatud, stange tala kõver. Päris nukker pilt ühesõnaga. Poolraami ots sai enamvähem sirgeks kolgitud ja kokku säristatud, samuti said tulede raam ja kapoti tala "tunde järgi" paika kolgitud. Kaugelt vaadates on enamvähem OK, aga reaalselt läks tööpõld jälle kordades suuremaks. Viimase lihvina sai rumalast naljast kurb reaalsus ja ette kruviti audi märk ja "quattro" kiri. Ta näeb minu arust nii vana audi nägu välja, et võiks mõne vähemteadva inimese vabalt ära petta. Ükspäev keeran originaali ikka tagasi, aga mõnda aega sõidab ta kindlasti sellises komplektsuses ringi.
Lisaks sai aknale kleebitud klubi logo, vastust oma küsimusele, kas ta sinna ka jääda võib, ei ole ma veel juhtkonnalt saanud.
Viimati muutis simmtann, 30 Apr 2013, 13:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Järgmine kord tuleb puust ja punaseks naisele teha, kuidas masinad käima tõmmatakse.
Ja klubiline sa juu oled. Miks siis ei või klubimärk peal olla?
Ja klubiline sa juu oled. Miks siis ei või klubimärk peal olla?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tere taas, lugupeetavad volkswageni inimesed.
Viimasest sissekandest "Polo päevikusse" on juba omajagu möödas, ning tegelikult on temaga vahepeal päris palju toimunud.
...Ja siis oli mul neid kaks...
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et ... Noh, nagu, et ... ää... oli müügis... vaja.... ohhjah.
Kusagil mai alguses sai veel teinegi Polo endale hangitud. Käisin tal järgi Lõuna eesti kuplite vahel. Omaette friik oli muidugi sinna sõit - 4 inimest - 4 käiku - 4 liitrit sajale. Uue eraldise hinnast kauplesime 100€ alla ja Tallinna poole keeras juba 4 tuld, mitte enam kaks. Olles just saanud uue "ägeda" nutitelefoni ja palju ägedaid "äppe" sai maanteel ka 0-100 ära mõõdetud - 18,2 sekundit äkki?
Aga eraldisest veel paari sõnaga :
Polo Coupe aastast 1992.
1,1 bensukas, 33kw
kere viisakas, veermik paistab ok, seest pisut räbal.
Tema edasine saatus on veel lahtine. Tükkidel justkui mingit turgu pole, ning see, mida on küsitud, kulub enda auto külge ära, seega müügiks jupitada pole mõtet.
Endale teda otseselt vaja ei ole.
Tasuta ei taha ära anda ja raha eest ei taha keegi teda jälle osta.
ilmselt jääb ta alles või liigub mõnele "siseringi seltsimehele."
Polo Megamix
Universaal koosneb :
Enda kere
Kupee uksed
Enda tagaistmed
Kupee esiistmed
Enda mootor
Kupee käigukast
Ühesõnaga, paras kompott. Midagi on siiski paremuse poole ka liikunud. Näiteks kasti ümber tõstmisega sai ka uus sidurikomplekt alla. Sachs lausa.
kuigi kogu mäng on justkui uus, ei ole ma suutnud päris lahti saada mingist koledast laginast, mida ma usun, et teeb survelaager. Uus tross oleks justkui liiga pikk ja isegi lõppu reguleerituna pidi mingi räigelt suure murti vahele panema, et üldse lootust oleks. Täitsa tra, astu või keskerakonda, et auto sõitma saada viisakalt!
järgneb, kui on aega kirjutada...
Viimasest sissekandest "Polo päevikusse" on juba omajagu möödas, ning tegelikult on temaga vahepeal päris palju toimunud.
...Ja siis oli mul neid kaks...
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et ... Noh, nagu, et ... ää... oli müügis... vaja.... ohhjah.
Kusagil mai alguses sai veel teinegi Polo endale hangitud. Käisin tal järgi Lõuna eesti kuplite vahel. Omaette friik oli muidugi sinna sõit - 4 inimest - 4 käiku - 4 liitrit sajale. Uue eraldise hinnast kauplesime 100€ alla ja Tallinna poole keeras juba 4 tuld, mitte enam kaks. Olles just saanud uue "ägeda" nutitelefoni ja palju ägedaid "äppe" sai maanteel ka 0-100 ära mõõdetud - 18,2 sekundit äkki?
Aga eraldisest veel paari sõnaga :
Polo Coupe aastast 1992.
1,1 bensukas, 33kw
kere viisakas, veermik paistab ok, seest pisut räbal.
Tema edasine saatus on veel lahtine. Tükkidel justkui mingit turgu pole, ning see, mida on küsitud, kulub enda auto külge ära, seega müügiks jupitada pole mõtet.
Endale teda otseselt vaja ei ole.
Tasuta ei taha ära anda ja raha eest ei taha keegi teda jälle osta.
ilmselt jääb ta alles või liigub mõnele "siseringi seltsimehele."
Polo Megamix
Universaal koosneb :
Enda kere
Kupee uksed
Enda tagaistmed
Kupee esiistmed
Enda mootor
Kupee käigukast
Ühesõnaga, paras kompott. Midagi on siiski paremuse poole ka liikunud. Näiteks kasti ümber tõstmisega sai ka uus sidurikomplekt alla. Sachs lausa.
kuigi kogu mäng on justkui uus, ei ole ma suutnud päris lahti saada mingist koledast laginast, mida ma usun, et teeb survelaager. Uus tross oleks justkui liiga pikk ja isegi lõppu reguleerituna pidi mingi räigelt suure murti vahele panema, et üldse lootust oleks. Täitsa tra, astu või keskerakonda, et auto sõitma saada viisakalt!
järgneb, kui on aega kirjutada...
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Kuna müügikuulutuse peale huvilisi polnud, sai kupeed otsast lammutama hakatud. Esmalt pisemad vidinad, siis juba päris suured tükid leidsid tee teiste autode külge. Ühel hetkel tundus, et nüüd on kõik. Mulle vajalikku polnud enam palju alles ja kauem ei tahtnud kerevrakki hoovil vedeldada. Rentisin haagise, ning toimetasin endale ebavajalikud jäägid Kuusakoskisse. Mõned asjad on veel siiski alles ja üle ka, seega küsida võib. Samuti vedeleb siiani 1,1 liitrine bensiinimootor. Puuduvad generaator ja starter, ülejäänu võin huvilisele kilohinnaga ära anda.
Nii ta läks -Wisefab ees ja tsink-plekk-vann kastusel
Diisliga on ka omad plaanid, aga nagu ikka, sellest juba järgmises peatükis.
Nii ta läks -Wisefab ees ja tsink-plekk-vann kastusel
Diisliga on ka omad plaanid, aga nagu ikka, sellest juba järgmises peatükis.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Paak oli suhteliselt hapu näoga seal all, ei hakanud ära lammutama. Ukseklaasid on alles, teised jäid külge.
-
- Veteran
- Postitusi: 704
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Palun nüüd ruttu too ära Ragtopi doonor: http://www.auto24.ee/used/1525009" onclick="window.open(this.href);return false;
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tegelikult käisin seda Mazdat juba eelmine nädal vaatamas
Katus on aga väga räbal. Samuti olen kuulnud, et seda "sirgeks " ajada peaks paras piin olema. Tal on ju katus igatpidi ümmargune. Hetkel vähemalt ei plaaninud teda koju tuua, kuigi hinnast veel 75€ maha teeb ta jälle ahvatlevamaks.
Kusjuures selle mazda vaatamas käimisega ei läinud kõik mitte ladusalt. nimelt Kernu tanklas otsustasin natuke kütust lisada. Kümnekas automaati - Püstol paaki ja päästik alla. Alles püstolit tagasi pannes vaatasin, et tra, see on ju roheline! Esimest korda tegin sellist lollust, ei teagi, mis õnneuimas ma olin too hetk. Igatahes, lasin paagi silmini diisllit täis ja hiljem lisasin ka sortsu kahetaktilise õli. Hommikuti justkui tossaks veidi rohkem kui tavaliselt, aga paaki lahti ei tahtnud ka lammutada. Nüüd on juba peaaegu et tühi ka.
Katus on aga väga räbal. Samuti olen kuulnud, et seda "sirgeks " ajada peaks paras piin olema. Tal on ju katus igatpidi ümmargune. Hetkel vähemalt ei plaaninud teda koju tuua, kuigi hinnast veel 75€ maha teeb ta jälle ahvatlevamaks.
Kusjuures selle mazda vaatamas käimisega ei läinud kõik mitte ladusalt. nimelt Kernu tanklas otsustasin natuke kütust lisada. Kümnekas automaati - Püstol paaki ja päästik alla. Alles püstolit tagasi pannes vaatasin, et tra, see on ju roheline! Esimest korda tegin sellist lollust, ei teagi, mis õnneuimas ma olin too hetk. Igatahes, lasin paagi silmini diisllit täis ja hiljem lisasin ka sortsu kahetaktilise õli. Hommikuti justkui tossaks veidi rohkem kui tavaliselt, aga paaki lahti ei tahtnud ka lammutada. Nüüd on juba peaaegu et tühi ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tänast peatükki oma agraartehnika päevikust pean alustama sellega, et olen viimased poolteist kuud veetnud ühes Eestimaa suurema raudteesõlmega linnas lapilist vormi kandes. See omakorda pole kahjuks just palju aega jätnud teemakangelasega mängmimiseks. Vahepeal kihutas ta üldse kuskil lõuna eesti kuplite vahel, siis jälle mõõtis sõbra juhtimisel kilomeetreid Tallinnas.
Meie taaskohtumine algas nukrapoolselt - üks esirehv pooltühju, aku veel tühjem ja salong vastikult niiskeks vettinud. Siiski kiskus suu kõrvuni ja motivatsiooni lakke, kui sain üle pika aja taaskord oma pervotehnika roolis liigelda. Ta on jätkuvalt emotsioon!
Loetud tundide pärast lähen mina tagasi kohta, kus kõik autod on rohelised, vähemalt neliveolised ja mercedese toodetud. Polo peab jälle maha jääma.
Aga ükskord, kallis Volkswagen, ükskord me sõidame koos päikeseloojangusse!
Seniks on ilmselt eetris jälle vaikus, sest midagi huvitavat niikuinii kirjutada pole.
Ette kandis SBK 2. rühma reamees Simon
Meie taaskohtumine algas nukrapoolselt - üks esirehv pooltühju, aku veel tühjem ja salong vastikult niiskeks vettinud. Siiski kiskus suu kõrvuni ja motivatsiooni lakke, kui sain üle pika aja taaskord oma pervotehnika roolis liigelda. Ta on jätkuvalt emotsioon!
Loetud tundide pärast lähen mina tagasi kohta, kus kõik autod on rohelised, vähemalt neliveolised ja mercedese toodetud. Polo peab jälle maha jääma.
Aga ükskord, kallis Volkswagen, ükskord me sõidame koos päikeseloojangusse!
Seniks on ilmselt eetris jälle vaikus, sest midagi huvitavat niikuinii kirjutada pole.
Ette kandis SBK 2. rühma reamees Simon
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
lugu seekord lühike. tellisin taha uued amordid ja vedrud, aga amordi tugipadjad/puksid pole väidetavalt enam saadaval. alvadi ei paku, autoekspert ei paku, forssis väidetavalt ei ole ja m0ller saatis ka kuupeale. kas mõni varuosaguru oskab aidata või vähemalt varuosakoodi mulle anda?
tanel
tanel
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Ega neid pole kerge leida kindlasti.
Tagumiste nn tugilaager on see nn rõngas ?
Uuri ja googelda sellise koodi järgi : 861 512 113
Vaata kas sobib.
SKF peaks neid tootnud olema ja vb veel on saadaval. Võid päringu teha:
Tagumiste nn tugilaager on see nn rõngas ?
Uuri ja googelda sellise koodi järgi : 861 512 113
Vaata kas sobib.
SKF peaks neid tootnud olema ja vb veel on saadaval. Võid päringu teha:
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
- Telefon: +372 533 01 522
- Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
- Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann
Tere taaskord.
Vedrupuksi mure lahenes seekord lihtsalt - vanad tükid jäid külge. nad olid veel täiesti kasutatavad. Siiski ka uue amort-vedru paketiga käib viiekesi sõitmine kuubikule üle jõu ja lohkudes kipuvad rattad koopaääri närima. ilmselt arvestasid insenerid, et keskmine sakslane jaksab endale päris autosid osta, ega pea tegelema säherduse sadomasohissmiga, nagu seda on viie täiemehe paigutamine minu universaali. Tühja temaga, uute tükkidega sõidab paremini igatahes, muideks, eksole!
Veovõllid said tagasi vahetatud, vahepeal olid all coupe omad. lisaks siis uued vedrud, amordid+tolmukad ja läbilöögipuksid taha. ning jõuluvana toodud uus aku.
Õnneks on mul selles Polomajanduses abi!
kogu selle kola autole külge keeranud, tekkis seltsimeestel "hea" mõte ronima minna! muretsemiseks pole põhjust, sain Quattro audit mudast välja tirida. Siiski pidi ka polo mõnes kohas alla vanduma.
Siinkohal lubage pidulikult ette kanda ka oma viimasest "libastumisest."
Täiesti "koba peale" internetist leitud isend. 165€ kujunes oksjoni lõpphinnaks, järele lähen ilmselt kümnendal. Tal on üllatuslikult küljes väga viisakas sisu ja jumala perfectolt sile ja roostevaba kapott, minu sinise õudusehunniku vastu. millalgi pajatab sellest roosast äpardusest ehk pikemalt.
P.S. kui keegi tükke tahab, siis nädala jooksul võib teada anda. ilmselt sama kiirelt kui ta tuleb, läheb kaalule ka.
kandis ette rms. Simon
Vedrupuksi mure lahenes seekord lihtsalt - vanad tükid jäid külge. nad olid veel täiesti kasutatavad. Siiski ka uue amort-vedru paketiga käib viiekesi sõitmine kuubikule üle jõu ja lohkudes kipuvad rattad koopaääri närima. ilmselt arvestasid insenerid, et keskmine sakslane jaksab endale päris autosid osta, ega pea tegelema säherduse sadomasohissmiga, nagu seda on viie täiemehe paigutamine minu universaali. Tühja temaga, uute tükkidega sõidab paremini igatahes, muideks, eksole!
Veovõllid said tagasi vahetatud, vahepeal olid all coupe omad. lisaks siis uued vedrud, amordid+tolmukad ja läbilöögipuksid taha. ning jõuluvana toodud uus aku.
Õnneks on mul selles Polomajanduses abi!
kogu selle kola autole külge keeranud, tekkis seltsimeestel "hea" mõte ronima minna! muretsemiseks pole põhjust, sain Quattro audit mudast välja tirida. Siiski pidi ka polo mõnes kohas alla vanduma.
Siinkohal lubage pidulikult ette kanda ka oma viimasest "libastumisest."
Täiesti "koba peale" internetist leitud isend. 165€ kujunes oksjoni lõpphinnaks, järele lähen ilmselt kümnendal. Tal on üllatuslikult küljes väga viisakas sisu ja jumala perfectolt sile ja roostevaba kapott, minu sinise õudusehunniku vastu. millalgi pajatab sellest roosast äpardusest ehk pikemalt.
P.S. kui keegi tükke tahab, siis nädala jooksul võib teada anda. ilmselt sama kiirelt kui ta tuleb, läheb kaalule ka.
kandis ette rms. Simon