bensiinikas diisliks?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

bensiinikas diisliks?

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 26 Jaan 2009, 11:37

tere
Kas keegi oskab ?elda kui raske on golf 2 bensiini mootor vahetada diisli vastu ja kui palju selline asi maksma v?iks minna? Mida peaks silmas pidama ? kuidas toimuvad asjad arkis? olen uurinud , kuid pole t?it selgust asjast saanud

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 26 Jaan 2009, 13:22

Arkis kirjutatakse sulle teh. passi m?rge ?mberehitus ( ja mingi kood ka ).
Liiklesin varem golf2-ga, millel oli tehase poole 8v bensakas, kuid mille eelmine omanik oli asendanud 40kw diisliga. Nagu ma aru sain peaks swap olema lihtne, mootori kinnituskohad on samas, padjad peaksid ka ilusti istuma. Minu omal j?i alla veel ka gti sumps, mis l?rises taga, tagant polnud aru saada, et tegemist diisliga.

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 26 Jaan 2009, 13:24

Lisaks tuleb juurde toore klapp ja eelsyytesoojenduse systeem? Viimane sai nii lahendatud, et pisike nupp, mida tuli all hoida enne k?ivitust loetud sekid ja asi toimis:)

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 26 Jaan 2009, 13:59

?hes?naga kui on olemas miski doonor masin , siis ei tohiks probleeme tekkida?
Mis diisel mootoreid muidu g2-le peale on pandud? orginaalis ainult 40 ja 44 kW v?i on olemas ka teisi?

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 26 Jaan 2009, 14:14

51kw td on ka peale pandud.
Ja lagi oli vist 59 kw intercooleriga turbodiisel kui ma ei eksi.
Tooerklapp oli mul lahendatud nii: 2 juhet oli armatuuri all peidus ja kui neid koos hoidsid loetud arv sekundeid, said auto k?ima :) Iga?ks seda otsida ei oskaks ja k?lmaga ehk vargad minema poleks viinud

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 26 Jaan 2009, 14:50

Mis v?ivad selle mootori vahetuse juures k?ige raskemaks(kallimaks) minna? mis vahe on ?ldse 44 kw ja 51 kw mootoril?

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 26 Jaan 2009, 17:20

44kw on tavaline diisel, 51kw on turbodiisel

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 26 Jaan 2009, 22:20

40 kw. on tavaline. 44kw. on ,,v?ike,, turbo KKK. 51kw. on ,,suurem,, Carrett. Nagu eelpool mainitud siis t?esti suht haruldus on 1,6-este diislite hulgas ka 59kw. See on turbo ?hu jahutusega,turbost tosooli jahutusega,?li s?steemis veel lisa radikas(mitte see mis on ? filtri peal).Ise panin 1,8 B. asemele 1,6TD.Registreerimiseks vaja ainult endal blankett t?ita mootori andmetega ja autot n?idata. Tehing toimus 2a. tagasi.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas krss » 27 Jaan 2009, 03:24

Vaja taotleda tehnoosakonnast ?mberehitusluba (seda saab vist teha ka tagantj?rele). Vaja k?ia ?levaatuspunktis, et saada tahmasuse testi kohta paber. Seej?rel uuesti ARKi ja vormistavad ?mber. Eels??tek??naldele tuleb panna vahele korralik relee/solenoid ja soovitavalt ka mingi kaitse (olenevalt sellest, kust ja kuidas juhtmed on veetud). Muus osas ei soovita teha nii nagu oleks originaalis (t??pviga) - nupuga eels??te puhul pole ohtu, et k??nlad liiga kauaks peale j??vad.
Seda hinda on raske ?elda: minu m?istus t?rgub vanadest juppidest asja kokkupanemist ja olen need elementaarsed kuluasjad (mootori padjad, t?iskomplektne uus sidur, uued pihustid v?i kui vanad on t?esti korralikud, siis ?le timminud jne) alati ikka uued pannud. Kindlasti tuleb aga vahetada ka k?igukast (?lekanded), kusjuures VW-de puhul ei ole m?tet p?lata ?ra ka diisli 4k kasti (eriti siis, kui sellest saab linnaauto - kui maanteele ei l?he, v?ib j??da ka bensuka kast). Igal juhul 87a oli nt Audi 40kW diislile saadaval paralleelselt erinevate ?lekannetega 2tk 4k kaste ja 5tk 5k kaste, kusjuures v?hemalt ?hel versioonil oli 4k kasti 4 k?ik isegi pikem kui 5k kasti 5 k?ik. Vahetasin ise 5k rikkis kasti teise 5k vastu ja sain ?lipikad ?lekanded, nii et 40kW vaevalt vedada jaksas (sama kasti kasutati ka TD mootoril). Ma ei tea, kuidas on Golfil, aga soovitan tutvuda eelnevalt ka ?lekannetega, et mitte hakata p?rast sama t??d uuesti ?le tegema.

Aga k?simus: kuna neil disladel on jahutus ?ks kriitilisemaid asju, kas saab j?tta bensuka radika (kas bensukal ja dislal on sama radikas)?
Ja teine k?simus: kas VW v?ikestel diislitel on k?igukasti/hooratta augu m??tmed t?esti samad? VW suurematel diislitel on need igal juhul erinevad (diisli kasti v?llid on j?medamad) ja kui j?tsin bensuka kasti, tuli hooratta augu sisse t?kk vahele treida.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 27 Jaan 2009, 22:59

keegi ehk oskab oma kogemustest r??kida seoses erinevate mootoritega? mida tasuks eelistada jne.

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas m14m5 » 28 Jaan 2009, 16:14

no mina arvan et tavaline 40kw moto k?ige lollikindlam, torbokatel turbo v?i pump l?heb, sis peab natu suurema v?ljaminekuga arvetsama, a tavalisele on neid kergem saada. kuigi turbokas kui on h?sti hoitud ei saa ka midag halba ?elda, ja liigub edasi kh veits paremini kui tavaline ikka.

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 28 Jaan 2009, 18:42

ehitasin ka ?he golfi ringi, mul k?ll eels??de toimib nagu originaalis, hetkel ainult tulukesele armatuuris vaja juhe sappa vedada

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 28 Jaan 2009, 18:44

a ja lisan, et ?le 24h ?mberehitus aega ei tohiks eriti v?tta,kuna ise sain nii hakkama

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 02 Veebr 2009, 19:37

arvestades seda, et mul puudub mootori t?stuk , siis saab mul kaem minema ... pealegi plaanis mootor kuhugi t??kotta veeretada ja vaadata palju kap remondi eest tahetakse ... mootor vabalthingav 1,6.. ehk keegi oskab ?elda palju v?iks umbes minna ?

Kasutaja avatar
Pikksilm
Veteran
Postitusi: 2260
Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
Auto: G2, T2b
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pikksilm » 02 Veebr 2009, 19:54

Kui otsid komplektset ja t??tavat asja, siis v?id minuga ?hendust v?tta. Olemas on t?iesti t??tav asi ning kaasa saad K?IK, 40kw mootor koos 4k kastiga ning juid mis seal k?ljes on. Kaasaarvatud bensiinipaak. Kuna endal tuleb vastupidine protseduur ja asjad l?hevad m??ki.

Radikad peaksid samasuured olema kui Gti'del, kuid pead ei anna.

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 02 Veebr 2009, 20:11

Algselt postitas: Netman112
arvestades seda, et mul puudub mootori t?stuk , siis saab mul kaem minema ... pealegi plaanis mootor kuhugi t??kotta veeretada ja vaadata palju kap remondi eest tahetakse ... mootor vabalthingav 1,6.. ehk keegi oskab ?elda palju v?iks umbes minna ?
ega ma ise ka mingi suvalise taliga jebisin ta sinna luugialla, ja eelnevalt eemaldasin vana moto

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HMP » 02 Veebr 2009, 22:23

Algselt postitas: Netman112
keegi ehk oskab oma kogemustest r??kida seoses erinevate mootoritega? mida tasuks eelistada jne.
Kogemus VW Polo-95.a. 1.9 d mootori install b 32 kerega Passatile.
N??d 40kw asemel 47kw. Minek on ?lihea, sest j?i 1.6 k?igukast.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 08 Mär 2009, 14:24

kas tavadiislile saab j?tta 1,8 liitrise mootori k?igukasti? v?i on ?lekanded liiga erinevad?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 08 Mär 2009, 18:55

40 kw-isele dislale panin viiese 4 T kasti(55kwB) ja oli nii j?uetu k?ikidel l?ikudel. 55 kw-isele bensukale panin disla kasti(kahelt autolt t?stsin omavahel ringi) ning v?is p?ldu k?ndma minna. Jutt ei ole arvamus vaid endal l?bi kogetud.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 08 Mär 2009, 20:34

Algselt postitas: krss

Ja teine k?simus: kas VW v?ikestel diislitel on k?igukasti/hooratta augu m??tmed t?esti samad? VW suurematel diislitel on need igal juhul erinevad (diisli kasti v?llid on j?medamad) ja kui j?tsin bensuka kasti, tuli hooratta augu sisse t?kk vahele treida.
K?ik Golfi2/Jetta2 1,6/1,8 kastid(v?lja arvatud 1,8 DOHC) on omavahel ?mber t?stetavad. Mingeid puurimisi/ treimisi vaja ei ole. Dochi originaalkasti v?ll j?medam. Aga kinnitused ikkagi samad. Ja v?imsama/uuema bensuka vahetamisel diisli vastu v?ib m?ngu tulla pooltelgede erinevus. Aga see ei tohiks ka probleem olla.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 18 Mär 2009, 09:53

kas keegi on diisli ?hendanud 1,8 66kw kasti otsa?vaatan mootorit hetlkel , kuid ei tea kas hakkata kasti peale kulutama kui omal sobiv kast olemas. samas , kas k?ik muud 1,8 liitrise asjad sobivad 1,6 diislile k?lge? silmas pean siis genekat , starterit ja muud pudi padi.:)

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 18 Mär 2009, 10:14

1,8 l 66 kW mootorite k?lge pandi suht erinevate ?lekannetega kaste, nii et vaja oleks teada kasti t?hist. Starter on diislitel ?ksjagu v?imsam, geneka vist iseenesest saab bensuka oma panna kui rihmaratas ?ra vahetada ja W-klemmi (mille pealt p??retesignaali lugeda saab) puudumine ei sega.

segu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
Telefon: 56733168
Auto: Vw T4 Transporter 2.5
Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas segu » 21 Mär 2009, 16:18

1,8 passatile 1,9 diisel, mis k?igukasti peaks panema. m?tlesin ka diisliks teha kuna mootor nagunii n?uab remonti v?i vahetust

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 22 Mär 2009, 21:22

t?pselt sama siin plaanis, aga korralikku diiselmootorit pole erititi kuskilt v?tta talutava hinnaga ja neid mis on v?tta kas v?tavad ?li(lootusetult kulunud) v?i pole kompleksed st pump puudu. kui kellegil on pakkuda hea hinnaga korraliku mootorit koos juurdekuuluvaga siis v?ib ps kaudu ?hendust v?tta.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 24 Juun 2009, 23:03

selline küsimus tekkis , et kas 51 kw mootor ja käigukast sobivad kinnitustelt 1:1 1,8 liitrise asemele? kas 300 tuhat on 51 kw mootorile liiga suur läbisõit ja kuidas kontrollida turbo ja muu seisukorda kohapeal?

Vasta

Mine “Diislid”