Mis mul siis juhtus selle mootoriga, võtsin täna laiali, ja pilt oli selline,
Pilt1
Sisselaske klapp käind vasta kolbi, ja on näha ka et 4 sil, klapid on puutud kergelt kolvi vasta. milles probleem?
Pilt 2.
Plokikaane vigastus ja klapp oli kogu aeg avatud asendis. Klapi vedrud olid terved.
Pilt 3.
On näha 1 sil. sisselaske klapil olevat klapi juhtpuksi , miks ta oli kaanest välja liikund?
Tänades. Ja kas saaks sellest kaanest asja või on mõtet järgmist otsida?
Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Viimati muutis VolxT3, 10 Okt 2010, 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Eeldusel, et nukkvõlli asend oli lahti võttes jätkuvalt õieti märgis, siis oli ilmselt põhjuseks mootori halb sisekliima... Sellele viitab probleem rohkem kui ühe klapiga. Kas siis õlitusprobleem, liigne kuumenemine, liiga tihe puks (kui pole hiljuti vahetatud siis kulumist arvestades väheusutav) vms, mis põhjustas klapisääre kinnikiilumise juhtpuksis. Nukk lükkab jõuga klapi lahti koos juhtpuksiga, vedru ei jaksa klappi sulgeda, kolb annab klapile laksu... Minu bussi mootoril on kunagi nukkvõll pooleks läinud ja kahel kolvil on ikka sügavad klapijäljed sees.VolxT3 kirjutas:klapi juhtpuksi , miks ta oli kaanest välja liikund?
kas saaks sellest kaanest asja või on mõtet järgmist otsida?
Need praod klapipesade vahel on tavaline nähtus - see ei sega. Juhtpuksid on ka vahetatavad... AGA see väljalöödud puks võis edasi-tagasi liikumisega enne mootori seisma jäämist puksipesa ära rikkuda ja uus puks ei pruugi piisava pinguga paigale jääda. Kas saab asja või mitte, oskab öelda spetsialist.
Kokku pnnes õige paksusega kaanetihend, õlirõhukontroll, töötemperatuuri kontroll. Ja et küttekogus liiga väikeseks poleks keeratud - see põhjustab ka liigset kuumenemist.
EDIT:
kaantel on vahe küll - siit piltidelt on lisa õlikanal parempoolsete silindrite vahel näha: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =plokikaas" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga muidu mis T3 sul on - niisama tööloom või hobimasin?
G
Viimati muutis grahv, 11 Okt 2010, 10:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Okey, sain aru milles erinevus ühes õlitus augus, ja nagu piltitelt näha siis see plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] mida siin vahepeal müüdi oleks mulle sobinud.
Aga kuidas aru saada plokikaane tihendi paksust?
Ja kas ongi nendel aint see vahe või on ka ilma turbota ja turboka kaanel miskine vahe?
Auto on ütleme rohkem hobidega tegelemiseks...
Homme läen uurin üht kaant, eks näis ja hoian kätt pulsil, Tänud et vastasid ja miskist infi andsid.
Aga kuidas aru saada plokikaane tihendi paksust?
Ja kas ongi nendel aint see vahe või on ka ilma turbota ja turboka kaanel miskine vahe?
Auto on ütleme rohkem hobidega tegelemiseks...
Homme läen uurin üht kaant, eks näis ja hoian kätt pulsil, Tänud et vastasid ja miskist infi andsid.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 01 Aug 2010, 17:28
- Asukoht:
Re: Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Tere ! kaane tihendil väike älja ulatu osa kus 1-3 väikest augukest.kui lihima ei pea kaant siis sama arvu aukudega tihend uus .
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootori spetsid aidake 1.6 TD, 51kw, T3
Mina soovitaksin panna sinna kolme augulise tihendi.
Vahetasin sama tüübi mootoril tihendit ja ostsin kahe auguga tihendi.
Pidama ta ei jäänud ja surve oli sees.
Kasutasin spetsiaalseid njmeeter võtmeid ja õigeid pingutamis meetodeid.
Kasu polnud!
Soovitati kõige paksem tihend vahele panna ja asi oli korras.
Kindlasti tuleb siinkohal vastuväiteid nüüd, et mootori käik muutub sellest ja käib liiga teravalt ja sada erinevat varianti veel.
Minul ei juhtunud midagi, mootor käis nagu viiul.
Vahetasin sama tüübi mootoril tihendit ja ostsin kahe auguga tihendi.
Pidama ta ei jäänud ja surve oli sees.
Kasutasin spetsiaalseid njmeeter võtmeid ja õigeid pingutamis meetodeid.
Kasu polnud!
Soovitati kõige paksem tihend vahele panna ja asi oli korras.
Kindlasti tuleb siinkohal vastuväiteid nüüd, et mootori käik muutub sellest ja käib liiga teravalt ja sada erinevat varianti veel.
Minul ei juhtunud midagi, mootor käis nagu viiul.