Positiivse poole pealt meeldis, et endiselt on raatsitud polsterdada kindalaegas, uksetaskud ja ukse külgpaneelide ülemine osa. Panipaigad olid kah ok, kuigi kässarinupu taga olevale augule ei suutnud küll mingit rakendust leida. Et mida sinna pistma peaks, välgumihkli? Istumisasendi leidis ka mugava, aga kesktunnelil võiks mingi pehmendus olla, kasvõi selline padjake nagu varem Honda CRV-l, täpselt põlve kohale sätitud.
Negatiivselt poolelt aga see armatuurlaud koos ekraani, erinevate materjalide-valgustuse kombo ning kellaplokiga on suht okse. Keskekraan on ilmselgelt liiga suur, osaliselt jääb juba rooli varju. Et nagu milleks selline telekas? Tagapingilt oli juba nagu OK vaadata, aga eespingil on küll liig. R-line jäme sportlik rool samuti overkill, selle auto üldine välimus ja olek ei haaku kuidagi sellega ja mingit sportlikku tunnet ei teki hoolimata sportistmest ja tumedast sisust. Armatuurlaua kuju, no ei meeldi see kuidagi kaugele eemale viidud ja püstine disain. ID7 oma oli kujult parem, aga materjalide ja detailide osas hullem.
Välimus, must R-line koos mustade velgedega ... Õues olev rohekas proovikas jättis juba auto mulje, heledam värv toob rohkem kerejooni välja. Kuna võrreldes b8-ga on kapott rohkem kummis, siis mõlemat kõrvuti vaadates tundub nagu b9 oleks kitsam ja väiksem. Kõrgema nina tõttu tekib visuaalselt petlik mulje nagu oleks Golf seisnud b8 kõrval.
Et siis kokkuvõttes, mõne koha pealt oli positiivsem kui piltide põhjal arvasin, aga uut autot otsides Passatit ei vaataks.Statistika: Postitatud Postitas murf — 28 Mär 2024, 16:32
]]>