Õli kork alt valge

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:

Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas martinto »

Tere
Selline mure siis, et õli kork on alt valge lögaga koos. Milles võib viga olla. Kontrollisin ka tosooli taset, mis on sama pärast viimast vahetust. Töökaaslane ütles, et selline löga võib sinna tekkida ka lühikeste otste sõitmisest, kas vastab tõele?

Terv.
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

josskuubis
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas josskuubis »

kuskilt kuulsin jah et tekib tihedatest lühikestest otstest,las mõni targem mees võtab ka sõna.
www.soundcloud.com/speakerbreakerz head muusikat minupoolt :)
53476279:)

kristo1990
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
Asukoht: Jõhvi

Lugemata postitus Postitas kristo1990 »

Kas õli on puhas? Keema ei lähe?

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

omalgi nii olnud.et ikka päris valge kork alt.see on kondents.Kui miskit kuhugi ei kao ntks eelmainitud jahutusvedelik siis asi korras.Niisked ilmad ja lühiksed otsad on selles süüdi!

kristo1990
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
Asukoht: Jõhvi

Lugemata postitus Postitas kristo1990 »

flinstone kirjutas:omalgi nii olnud.et ikka päris valge kork alt.see on kondents.Kui miskit kuhugi ei kao ntks eelmainitud jahutusvedelik siis asi korras.Niisked ilmad ja lühiksed otsad on selles süüdi!
Kusjuures, mu enda Ventol oli nii, et kondent korgi all. Pikki otsi lastud see nädal ja kondents kadund

kristo1990
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
Asukoht: Jõhvi

Lugemata postitus Postitas kristo1990 »

flinstone kirjutas:omalgi nii olnud.et ikka päris valge kork alt.see on kondents.Kui miskit kuhugi ei kao ntks eelmainitud jahutusvedelik siis asi korras.Niisked ilmad ja lühiksed otsad on selles süüdi!
Kusjuures, mu enda Ventol oli nii, et kondent korgi all. Pikki otsi lastud see nädal ja kondents kadund

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Mitte kondents aga emulsioon. ;)
See on suht loomulik nähtus nii niiskete ilmadega, eriti kui lühemaid otsi sõita, ära põe selle pärast.

Ken

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas martinto »

Suure pärane, tänud kõigile vastajatele:)
Teema võib lõppenuks lugeda.
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

Et siis pikem ots ja vahepeal ka kõrgemad pöörded ei tee paha. Kui jätjad samas vaimus on varsti karterituulutus kinni ja siis on oi-oi-oi...

Mootor peab saama korralikult soojaks sõidetud ja aegajalt ka korralikult "läbi puhutud".
Piirkiirust paluks seejuures mitte ületada :lol:

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Eestis asi lihtne ju. Esimene käik piirajasse ja siis mõni ongi piirkiiruses ning mootor ka puhas :lol:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

woody kirjutas:Eestis asi lihtne ju. Esimene käik piirajasse ja siis mõni ongi piirkiiruses ning mootor ka puhas :lol:
:lol:

Kasutaja avatar
highway2hell
Klubiline
Postitusi: 236
Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
Telefon: 5102926
Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
Asukoht: Tallinn, Lehetu
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas highway2hell »

natuke teemaväline, aga samas kiire küsimus: õlikork on alt puhas, varras samamoodi, jahutusvedelikku mitte kuskilt ei leki, aga ometi oli paisupaak peaaegu täiesti tühi. et kuhu ta kaduda sai?? õli sees teda kindlasti pole :)

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

highway2hell kirjutas:natuke teemaväline, aga samas kiire küsimus: õlikork on alt puhas, varras samamoodi, jahutusvedelikku mitte kuskilt ei leki, aga ometi oli paisupaak peaaegu täiesti tühi. et kuhu ta kaduda sai?? õli sees teda kindlasti pole :)
No kusagilt ikka lekib. Ega ei pea just nirena jooksma. Kasuta otsingut ;)

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

highway2hell kirjutas:natuke teemaväline, aga samas kiire küsimus: õlikork on alt puhas, varras samamoodi, jahutusvedelikku mitte kuskilt ei leki, aga ometi oli paisupaak peaaegu täiesti tühi. et kuhu ta kaduda sai?? õli sees teda kindlasti pole :)
Kui leket kindlasti ei ole, eks ta siis läbi sumpsi välja sai, see tähendab, et katki on silindri ja jahutus kanali vahelt.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

highway2hell kirjutas:natuke teemaväline, aga samas kiire küsimus: õlikork on alt puhas, varras samamoodi, jahutusvedelikku mitte kuskilt ei leki, aga ometi oli paisupaak peaaegu täiesti tühi. et kuhu ta kaduda sai?? õli sees teda kindlasti pole :)
ma vaatasin ka et kuskilt ei leki, aga tuli välja et radika servadest on hakanud lekkima ja ajapikku kaob ka vedelikku ära, korra-kaks kuus pean juurde valama, ja see radika leke ilmnes alles peale teistkordset põhjalikumat uurimist
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas martinto »

Tervitus.
Tõstan vana teema uuesti päevakorda.

Oli mure siis sellega, et õli kork alt valge. Sellele sain vastuse, tegu emulsiooniga.

Kuid nüüd tekkis uus jama, kusagilt lõi õli välja. Kasutaja janar103 on kirjutanud ka: Kui jätkad samas vaimus on varsti karterituulutus kinni ja siis on oi-oi-oi...

Kas see õli leke võibki see oi oi oi olla, kui jah, siis mis koht oleks esimene kust seda leket otsida.

Kuna tööga natuke kiire olnud, pole ise veel täpselt jõudnud uurida. Korraks viskasin pilgu peale ja nägin et kõrvalistuja poolne õõts ujus õlist.

Igasugune info teretulnud
Terv
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

vwgolf2
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
Auto: VW Golf III 1.9 TD
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas vwgolf2 »

Kui tegu on sama autoga mis avataris, siis samasuguse mootoriga golfil oli nii, et karteri tuulutus läks umbe ja peksis kõik oli õli mootorist välja. Õli peksis välja õlivarda juurest. Kakkusin kõik selle tuulutuse värgi maha ja sulatasin tööstusfööniga üles. Sealt tuli isegi väga suuri jäätükke välja. Soovitaks ka selle tuulutuse osa maha võtta ja ära puhastada ja kuivatada seest;) Kuna sul ka kõrvalistuja poole pealt on õli välja ajanud siis arvan et on sama lugu. Peale puhastamist ja uue õli sissepanekut ei ole enam ise kuskilt lekkeid märganud. Loodan et oli abi. :)

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Esimese asjana lööb õlivarda august välja. Kui halvemini läheb, siis lööb simmerlingid ka minema. On ka seda juhtunud.
Sulata/ puhasta tuulutus, nagu ülevalpool õpetatud. Siis peaks mure kaduma.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas martinto »

Õlivarda august?
Kas õli peaks ülevalt välja tulema, mul sealt igatahes kui.
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

mandrimees
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 20 Dets 2009, 19:15
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas mandrimees »

martinto kirjutas:Tere
Selline mure siis, et õli kork on alt valge lögaga koos. Milles võib viga olla. Kontrollisin ka tosooli taset, mis on sama pärast viimast vahetust. Töökaaslane ütles, et selline löga võib sinna tekkida ka lühikeste otste sõitmisest, kas vastab tõele?

Terv.
Arvatavasti on see mootorisse tekkind kondents, tekib väikeste sõitude tõttu kus mootor ei jõua soojaks minna ja ennast seest ära kuivatada. Kindlasti kui seda kondetsi tekkib pidevalt ja pikki sõite pole soovitan õlivahetust mitte üle 10000 km lasta või siis ikka aastas kord kindlasti. :yes:
Vw Passat Universaal 93a. 66kw

Janu44
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Okt 2010, 22:37
Telefon: 56343573
Auto: vw golf4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas Janu44 »

Kas siis pikemaid sõite tehes peaks see valge löga kaduma.Enda golf4 jahutusvedeliku kadu ka 2kuud ja 1L.Ühes töökojas lasin uurida,et mis viga.nemad leket ei leidvat.mõõtsid ka CO see olevat normis.kuigi mõõtmine tehti parandamata sumpsile.jäeti parandamata kuigi soovisin.teises kohas lasin lihtsalt co mõõta ja öeldi,et näidud ligi 10 korda üle seaduses lubatu.

Janu44
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Okt 2010, 22:37
Telefon: 56343573
Auto: vw golf4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas Janu44 »

Kas sellega,et armatuuris temp näidik tõuseb väga vähe,isegi peale pikemat sõitu näitab mingi 60c. võib olla seos kuidagi valge lögaga õlikorgiall ja co-ga.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas Siim »

Plokikaane tihend on läbi, suure tõenäosusega.

romeoD

Re: Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Lase termostaat ära vahetada, peale seda peaks mootor töötemperatuuri saavutama.
Kui leket ei leitud, ei tähenda, et seda pole.
CO-d mõõdetakse ka mittetöösooja mootoriga?

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Õli kork alt valge

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Siin karterituulutusest juttu palju.Kas B5 1.8 (ilma turbota) ka seda jälgima peab või on see lasteaia viga sel mudelil põlvkonnal kõrvalatud?

Vasta

Mine “Mootor”