Õlituli
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Õlituli
Selline mure ,et Golf 3 hakkas peale 40 km sõitmist õlituli vilkuma ja piiksutama jäin seisma kontrollisin õli seda oli nati alla poole nii ,et normis suht panin igaksjuhuks juurde ka ja sõitsin edasi ja järgmised 20 km koduni vahelduva eduga piiksus edasi vahelepeal 3 sekki siis jälle 1 seki ja siis jälle 10 ei tea millest see tuleneda võib arvan ise ,et karteris rõhk või midagi sellist aga ehk läks lihtslt külmast lolliks?
[Muudetud: 21-1-2010 koivil]
[Muudetud: 21-1-2010 koivil]
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
Siin foorumis seda teemat lahatud küll, aga ikkagi mine lase kuskil mehaaniliselt õlirõhk ära kontrollida, siis tead edasi tegutseda. Katki võib minna õlirõhu andur, saaled otsa saada, õlipump liiga kulunud jne. Mõõda rõhk ära ja saad ise teada, kuidas edasi toimida.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Minul hakkas sellel nädalal samuti piiksuma ja vilkuma. Elan ca 15 km linnast. Alguses piiksus korra linnasõidul. Viimastel koradel piiksus juba mitu korda maanteel ja ka linnas. Täna piiksus isegi parklas tühikäigul. Tundub, et piiksub väga juhuslikel hetkedel. Täna, linnast tulles, ostsin Forsist uue anduri (arvati, et valget värvi anduri viga). Kodus vahetasin sooja mootoriga anduri ära ja tegin veel ühe 15 km ringi. Vaatasin juba, et asi lahendatud, kuid enne koju jõudmist tegi siiski ühe piiksu.
Andurit vahetades proovisin, et mida teeb auto siis, kui juhe lahti ühendatud. Ühendasin vaheldumisi lahti nii valge anduri juhtme kui ka sinise oma. Kummaline, et lahtiste juhtmetega ei piiksu ega vilgu.
[Muudetud: 23-1-2010 hendri]
[Muudetud: 23-1-2010 hendri]
Andurit vahetades proovisin, et mida teeb auto siis, kui juhe lahti ühendatud. Ühendasin vaheldumisi lahti nii valge anduri juhtme kui ka sinise oma. Kummaline, et lahtiste juhtmetega ei piiksu ega vilgu.
[Muudetud: 23-1-2010 hendri]
[Muudetud: 23-1-2010 hendri]
Sama jama oli Golf 3 -ga.Vahetasin õliandurid,ei muutnud olukorda.Diagnostikas pusiti terve tund,tulutult.Testriga kontrolliti armatuurlaual kontakte,et äkki selle viga,ei olnud.Lisati,et sellel margil ongi tüüpveaks jamad elektroonikaga,soovitati proovida armatuurlaud ära vahetada,mida ei ole viitsinud teha.Õlitaset olen jälginud,õliandurid ei leki....nii et,vist jah ikkagi elektroonika jupsib.
-
- Huviline
- Postitusi: 612
- Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
- Telefon: 53 333 807
- Auto: Madallennuagregaat
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Kontakt:
Sinise anduri juhtme lahti võtad, siis ta ei hakkakgi piiksuma. Sinist andurit kuulab aju pööretel kuni 2000rpm. Kui on sobiv rõhk käes, (sinisel peaks vist 0,2 bari'i olema?) siis ühendab andur massi lahti ja tuli kustub ära. Valge anduri signaali kuulab aju alates 2000rpm'st ning andur toimib vastupidi. Valge anduri töörõhk on 1,8 +-0,2bar. Kui on saavutatud rõhk 1.8 bar'i siis ühendab andur massi ja sellega saab aju signaali, et rõhk on olemas. Kui valge andur lahti ühendada, ei toimu kohapeal midagi. Tõstad pöörded üle 2000 ja hakkab piiksuma, paned juhtmeotsa vastu mootorit massi ja jääb vait. Endal oli ka probleem selle sama valge anduriga e. pöörete peal hakkas õlituli vilkuma ja piiksuma. Mõõtsime rõhud üle, need olid piiri peal. Mure lahenes õlivahetusega. Seega tõenäoliselt oli probleemiks kas ummistuma hakkav filter või liiga vedel õli. Nüüd läks sisse 5w40 täissünteetiline õli ja Mahle filter ning seni pole probleemi enam olnud. Kui õlivahetusest ei piisa, siis on tõenäoliselt saaled otsas. Nende väikese plokiga mootorite (1.3,1.4 ja 1.6) nõrk koht ongi raamsaaled millegi pärast.
Tüüpvekas neil mootoritel ja üldse kõigil vanematel VAG mootoritel ongi need valged andurid, mis kipuvad tihtipeale ära surema. Aga ei tohiks õlituld kohe kindlasti esimese hooga anduri veaks tembeldada. Kõigepealt tuleks ikkagi õlisurve ära mõõta. Kui oled kindel, te õlisurve on korras ja andur ikka piiksub, siis võib häda korral juhtme lihtsalt massi ühendada.
[Muudetud: 1-2-2010 Kristjan]
Tüüpvekas neil mootoritel ja üldse kõigil vanematel VAG mootoritel ongi need valged andurid, mis kipuvad tihtipeale ära surema. Aga ei tohiks õlituld kohe kindlasti esimese hooga anduri veaks tembeldada. Kõigepealt tuleks ikkagi õlisurve ära mõõta. Kui oled kindel, te õlisurve on korras ja andur ikka piiksub, siis võib häda korral juhtme lihtsalt massi ühendada.
[Muudetud: 1-2-2010 Kristjan]
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlituli
Õeh. Tekkis mure minulgi :/ Hakkasin siis maale sõitma, kõik oli normaalne, kuni peale 40 km hakkas õlituli vilkuma ja piiksuma. Tegin siis kapoti lahti, õlileket miskit ei näe, õlitase oli ka normis, aga tosooli voolikutes ei olnud rõhku ja kardan et polnud mootori survet samuti, sest 10 km enne proovisin maantel tippkiirust ja sain vaevu vaevu 155, jõud kadus 5nda käiguga täiesti ära. Üle 4000 ei vedanud üldse. Ühesõnaga. Panin sis auto korra kinni, uuesit käima, vilkumine jäi järgi. Paari km pärast siis tegi uuesti ühe piiksu ja siis korraks tegi 2 ning siis jäi vait.. Hakkasin siis linna tagasi sõitma ja uuesti peale 50 km peale eelmist piiksumist hakkas uuesti piiksuma. Samamoodi panin siis auto kinni, uuesit käima, kadus ära. Õli temp. näitas 88-92 kompuutrilt. Et siis mida peaksin kõige esimesena kontrollima? Muide tõukurid ka klõbisevad meeldivalt ja 1600 km tagasi on ära vahetatud. 250 km tagasi vahetasin karterikaane tihendi ka ära.
Targemad teavad rääkida
Targemad teavad rääkida
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Õlituli
Klõbin tõukurite poolt viitab ikka reaalsele õlirõhu vajakajäämisele, kas jõu kadumine pole juba esmase mootori kinnijooksmise sümptomid? Mõõda kohe reaalne õlisurve manomeetriga ära enne kui on hilja!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..