K:papitükk ventika ette ?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

daqqer kirjutas:Papi võib ette panna küll, aga mitte radika vastu.

Ken
Ma veel ei hakka vaidlema, aga küsin et mida teeb papp radika vastas?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

SUUR jahutus RING on KINNI kui on TERMOSTAAT kinni. Papi tükiga vast tahetakse piirata ÕHK JAHUTUST mootori ruumi.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Raitsraisk kirjutas:
daqqer kirjutas:Papi võib ette panna küll, aga mitte radika vastu.
Ken
Ma veel ei hakka vaidlema, aga küsin et mida teeb papp radika vastas?
Papp kogub hullult niiskust. Kui sõidad sellega kuu ringi siis see on suht vedel selline niiskust täis pärast. Sest lumi sajab, ja maast pritsib jama jne, ja iga kord kui radikas soojaks läheb siis see sulab ära ja on radika vastas kõik. Ehk siis aitab kaasa kiiremale radika lõpule. :D

Et imo kõige asjalikum panna kinni õhuavad millest otse külma õhku peale puhub. Sest külmas õhus on kõvasti rohkem hapnikku, selle pärast ei pea muretsema ei väheks jääb mootori tööks. Ja õues on nii külm et ülekuumenemis ohtu kaa pole.

Ken

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Väike illustratiivne pilt : http://pilt.delfi.ee/show_original/8466141/" onclick="window.open(this.href);return false;
See siis auto kummist auto põrandamatt. Piisavalt tugev et hoiab ennast radikast eemale. MB-l on see paigaldus ja eemaldus väga lihtne, kuna kapti avades jääb radikas täiesti vabaks. VW-l tuleb natuke lammutada ja vajadusel kinnitada.
Hetk tagasi tulin linnast, mul näitas auto termomeeter kohati -30.5 (ei usu, et väga täpne on, aga külm oli küll), auto siis töösoe 6km-ga. Aknad ka puhtad, mu meelest päris hea, arvestades, et auto seisis öö otsa väljas, koha peal soendamist vast 5 min ja siis vaikselt sõitma.

[Muudetud: 23-1-2010 rewo]

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Käisin eile põhja poole... jyväskylä ja kaugemal, auto termomeeter näitas sammuti -27...-33 kraadi. Väga paljudel masinatel oli papp ees. Minul oli 2006a passat 1,9d 77kw ja kui maanteel lasin 110-120km/h tunnis siis temp oli 80kraadi mootoril, kui 80-90km tunnis lasin, siis temp langes 50kraadi ja ALLA SELLE ka, linnas oli vapsee külm:( Nii, et oleks pidand ise ka midagi sinna ette toppima rsk!:D

maits99
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Juul 2006, 21:51
Asukoht: rapla

Lugemata postitus Postitas maits99 »

Äkki keegi oskab nõu anda.
Omal golf 3 2.0 gti ja sihuke probleem et mootor ei lähe soojaks.
Vahetatud veepump, soendus radikas , termostaati olen ka 2 korda vahetanud juba, jahutussüsteem läbi pestud ja radiaator on ees niimoodi kinni kaetud , et õhk sealt üldse läbi ei mahuks. Hommikul auto käib maja ees mõned minutid ja peale 10 km sõittu venitab tembi seiieri hädaga 70 kraadi ligi.
Bensiini mootor peaks ju peale 5-6 km juba ikka 90 kraadi ligi olema

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ei lähe sul 5-6 km bensumootor 90-kraadini selliste pakastega, mootoriruumi pääseb ju õhk ka mujalt kui ainult eest, mul on 1,6 moto, pappi ees pole ja 25 km tööle sõites saavutan temp.ks max 75-80. Et kiiremini soojaks läheks, siis keera salongipuhur külmema peale, ehk katkesta jahutusvedeliku vool salongiradikasse ära nii saad ka tempi upitada tsip
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

SÕida madalama käiguga ja paaruta, küll soojaks läheb.

Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Injection »

lohe kirjutas:Peale hangedes paarutamist on autol aumine osa stangest lund täis. Nõõd läheb auto ikka olulislt kiiremini soojaks ja põsib ka linnasõidul soojem :)
Kindlasti ei ole kasulikum sõita 70kraadise külma mootoriga kui see papitykk osaliselt ette panna.
Niiet nüüd kõik ninadega lumehange ja soojendusprobleemid lahendatud :D. Kui jääb väljaulatuvat lund, siis sellest saab veel lisailuvigursplittereid ja muid iluasju voolida, kui viitsimist on :D. Ära pahanda, niisama naljaga, ei saanud lihtsalt mainimata jätta :D.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuna R4 mootoritel tsirkulatsiooni pumpa pole ja vedeliku teekond veepumbast radikasse on piisavalt pikk siis madalatel pööretel pole lihtsalt korralikku tsirkulatsiooni (e. vedeliku liikumist) salongi kütte jaoks. Lähipäevil proovin ühel autol el. pumba vahele panna et võrrelda kas asi paraneb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”