golf sureb välja
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
golf sureb välja
Autoks siis VW golf 3;1,6l;55kw.
Mure tekkis vahtult peale mootoririhma vahetust.
Auto käitub järgmiselt:1)hommikul võtit keerates läheb ilusti käima,koha pealt minema minnes(gaasi andes järsku tõmbab nagu hingest kinni ja sureb välja)
2)peale väljasuremist käima esimese korraga ei taha minna,peab käiama ja peale seda läheb enam vähem käima(gaasiga peab mängima, et pöörded ülesse saada)
3)sõidu ajal näiteks kolmanda käiguga sõites,pöörded alla 2000,siis tõmbab ka nagu hingest kinni,minna enam ei jõua.
4)sai natuke jagajast süüdet näpitud jagajast,korraks sai korda asi,gaasi lubas anda järsku,madalate pööretega sai ka sõita,aga seda ainult 2 päeva.Ei tea kas see puutub asjasse,aga sai auto välja suretatud lumes ja pm peale seda algas uuesti see jant.
Milles võib olla probleem?Palun avaldage arvamust, küsige täpsustavaid küsimusi ja andke nõu!
Mure tekkis vahtult peale mootoririhma vahetust.
Auto käitub järgmiselt:1)hommikul võtit keerates läheb ilusti käima,koha pealt minema minnes(gaasi andes järsku tõmbab nagu hingest kinni ja sureb välja)
2)peale väljasuremist käima esimese korraga ei taha minna,peab käiama ja peale seda läheb enam vähem käima(gaasiga peab mängima, et pöörded ülesse saada)
3)sõidu ajal näiteks kolmanda käiguga sõites,pöörded alla 2000,siis tõmbab ka nagu hingest kinni,minna enam ei jõua.
4)sai natuke jagajast süüdet näpitud jagajast,korraks sai korda asi,gaasi lubas anda järsku,madalate pööretega sai ka sõita,aga seda ainult 2 päeva.Ei tea kas see puutub asjasse,aga sai auto välja suretatud lumes ja pm peale seda algas uuesti see jant.
Milles võib olla probleem?Palun avaldage arvamust, küsige täpsustavaid küsimusi ja andke nõu!
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Mina vaataksin kuidas jagajakaane need "klemmid" on mul oli oksüdeerunud ja puhastasin ära ja järgmine päev jälle ei käinud korralikult ja ei jõudnud minna. Aitas jagajakaane vahetusest;) Sul kui hanges käis siis arvatavasti niiskus vahele ja oksüdeerus ära. Kui miskit väga puusse panin siis ära mõnitama hakake:)
-
- Huviline
- Postitusi: 661
- Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
- Telefon: 55651454
- Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
- Asukoht: PÄRNU
mul omal golf2 1.8 66kw.. täna sama nali...sõidan rahulikult 5-nda käiguga 60+km/h jõnkustab väheke.no kui gaasi anda tõmbab hingest kinni.Jäin teeäärde.käiad käiad käiad-..käima ei lähe..gaas põhja.siis läks käima mingi 3-nda korraga..1km sõitu sama nali.Kolmas sisse.pumpasin gaasi juurde.Korraga hakkas tööle ja töötab siiani..aga alles eile käis edasi kui püha püss..ja ma ei oska ka kuskilt otsast asja lahkama hakata.Täpselt selline tunne et küte otsas..aga paagis kütet on .
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
hammasrihma kallale saan alles reedel minna.Panin sinna samma töökotta aja kirja juba kus tehti,lubati üle vaadata.
Aga samas kui flinstone golf käitus sarnaselt(oletatavasti ta pole süüdet näppinud), siis äkki mingi andur jamab.
Tulin just väljast,vaatasin kuidas auto käitub.Tagant ajab maru musta jama välja(lumi jumala tahmane ja must).
Proovisin seda varianti,et võtsin temp.anduri tagant ära,siis tõmbas järsu gaasi peale rohkem hingest kinni.Aga välja ei surnud.
Aga samas kui flinstone golf käitus sarnaselt(oletatavasti ta pole süüdet näppinud), siis äkki mingi andur jamab.
Tulin just väljast,vaatasin kuidas auto käitub.Tagant ajab maru musta jama välja(lumi jumala tahmane ja must).
Proovisin seda varianti,et võtsin temp.anduri tagant ära,siis tõmbas järsu gaasi peale rohkem hingest kinni.Aga välja ei surnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
Niisiis,katsetasin täna sõita autoga.Külma mootoriga, nii kaua kui temperatuur 80 jõuab,töötab korralikult.Ei mingit jõnksutamist,käivitub ilusti,jõudu on.Temp anduri lahtühendamisel tõmbab pöörded maha.Aga kui temp 80 ja üle selle läheb hakkab jant peale.Anduri lahtühendamisel siis ei muutu enam miskit.Võtad pistiku lahti ja mitte midagi ei muutu.Kas sellest võib järeldada, et temp andur õhtal?Küsiks siis veel,et kui keeruline seda vahetada on?
temp anduri vahetamine pole keeruline, ostad uue anduri , ühendad pistiku pealt lahti, tõmbad vana eest ära ja lükkad uue sisse. enne lased paisupaagist rõhu välja ja keerad korgi peale tagasi., aga mul on sama jama mis sul. vahetasin temp anduri ära, see ei aidanud, tühiäigumootor ka korras, 75 protsenti olen kindel et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur õhtul omadega, proovi teda testriga mõõta soojal mootoril. peaks kõikuma 0, 2 ja 1 V vahel umbestäpselt, kui paigal seisab siis peaks andur kutu olema.
[Muudetud: 4-2-2010 foxerboy]
[Muudetud: 4-2-2010 foxerboy]
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
Asi siis selline.Rihma märgid olid õiged,kuskil pool hammast erinev.Siis sai hakatud uurima.Jagaja kaas sai maha võetud,sealne klemm oli veits tahmane:puhastamine ei aidanud.Siis sai küünalde kallale mindud.Kõige korralikumad nad just polnud.Selles mõttes ,et küünla vahe üpris suur.Süüte viga sai täielikult välistatud,sest küünlad ise puhtad(ilusad pruunikad valged)Ei tahamased ega märjad.
Tundub,et asi korras nüüd,sai sõidetud kuskil 20 km,koju jõudes veel töötas,eks paistab mis homme teeb.
Tundub,et asi korras nüüd,sai sõidetud kuskil 20 km,koju jõudes veel töötas,eks paistab mis homme teeb.