Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

vaherna kirjutas:Küsimus 66kw monopritsega isendi kohta, nimelt suruõhuga lastes lendas välja karterituulutuse torust väike selline teraspundar, kas see peabki seal olema?
Jah, ta selline harja laadne asi, see takistab õlil väljumast läbi selle vooliku..

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

RKsilver kirjutas:
vaherna kirjutas:Küsimus 66kw monopritsega isendi kohta, nimelt suruõhuga lastes lendas välja karterituulutuse torust väike selline teraspundar, kas see peabki seal olema?
Jah, ta selline harja laadne asi, see takistab õlil väljumast läbi selle vooliku..
Jälle targem, tänud vastuse eest!
Pluss on massis, kõik on sassis !

Pealik
Huviline
Postitusi: 191
Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
Asukoht: Järvamaa

Lugemata postitus Postitas Pealik »

Kas diisel mootoritel karteri tuulutus sama süsteemiga mis bensukatel? Eelmisel autol lasin ära puhastada, nüüd uus masin, passat TDI 96kw.

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

ega ta halba kindlasti ei tee aga 1.9 tdi see tuulutus vähe teise süsteemiga,nii kriitiline pole.

sk699
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Jaan 2008, 00:42
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas sk699 »

Endal 2 korda lennanud pea kogu õli tuulutuse tihendi vahelt välja.
Kiire tegutsemine on päästnud halvimast ( mootor kohe seisma, kui õlisurve tuli põlema hakkab)
Probleem on tekkinud mul madalamal, kui -23 kraadi juures.
Esimesel korral oli tuulutuse õliseparaator vähekene sodi täis, kuid teisel korral oli selle kopsiku puhastamisest möödas vaevalt 3 kuud. Lisaks oli mootor juba soe ning maha sõidetud umbes 15 km. Ühel hetkel selline õrn nõksatus ( hetkeline mootori vahelejätmise efekt ) ja peatselt õlisurve tuli.
Halvimal juhul, kui tihendid ja toru on nii hermeetilised, võib mootoris sees vast mdiagi katki lüüa, kui surve ei pääse tihendite vahelt välja.

[Muudetud: 14-1-2010 sk699]

vwgolf2
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
Auto: VW Golf III 1.9 TD
Asukoht: Võrumaa

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas vwgolf2 »

Hommikust! Probleem jällegi päevakohane. Hommikul oli hea meel, kui auto -25 kraadiga läks ilusti tööle, kuid see rõõm kadus päris kähku kui nägin, et auto oli õli välja oksendanud selle peale. Eks päevavalguses tuleb uurida, mis järgi andis ja kas võimalik endal asi korda teha või targemate kätte edasi. Paistab, et need väiksemad mootorid on rohkem suve jaoks mõeldud ja talvel võiksid kuskil kuuri all seista.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?

Kant
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Nov 2009, 18:34
Asukoht:

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas Kant »

Tere! Minul sama jama. Pole varem kunagi sellist probleemi olnud, kuid 28. nov õhtul sain sõita juba kusagil 25 km, kui hakkas mootor tegema teistsugust häält. Seisma jäädes oli muidugi kõik õli täis. Õlituli ei hakanud põlema (uuesti käivitades küll) ja algul käivitades oli ka kõik korras. Tuligi välja, et karteri tuulutus oli 100% jääd täis. Sai siis soojas kenasti ära puhastatud. Sõitsin järgmisel päeval ca 60 km, probleemi polnud. Teisipäeva hommikul aga täpselt sama jama.

Pean ütlema, et viimane aasta on õlikulu muutunud väga suureks. Kaob kohe müstiliselt (ka suvel).

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas uno »

Mootori õli vahetades võiks ära vahetada ka tihendi, mis asub õlijahuti peal.
Allapoole keerad filtri, aga selle neljakandilise kopsiku peal on ka tihend, mis kipub aja jooksul kõvaks ja tavaliselt ka külmadega katki minema. Ka sealt võib õli välja visata.
Endal kahe volkswageniga selline kogemus olnud.

varikasutaja
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 15 Juul 2010, 12:37
Telefon: 56306326
Auto: talvel kannan hoolt et kevadel üks e36 teedel vähem on :)
Asukoht: tallinn/saku

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas varikasutaja »

sain ma ka siis selle jamaga kokku, sai lühike ots tehtud mingi 2-3km vb, no enne ikka auto soojenes veits mingi 5min ja siis majaette tagurdades vaatan mingi must rida on järgi.. pimedas muidugi midagi ei näe seal aga ei tea et kuskile otsa sõitnud oleks, sõber kelle poolt tulin ütles et seal polnd jälgegi siis nagu jääbki vist see karteri tuulutuse võimalus üle.. kui keegi siia oskaks mingi joonise vms postitada oleks jõle tänulik, kiirelt korda vaja saada muidu pole koolis käia millegiga :(

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

ka mul oli tore üllatus , kui oma vanal g2-l (1,3 pritse) avastasin pool õli mootoriruumis olevat.Õnneks märkasin õli tuld ja sain asjale ruttu jaole.

maniac
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29 Okt 2009, 16:18
Asukoht: Tartu

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas maniac »

PRIM0 kirjutas:ka mul oli tore üllatus , kui oma vanal g2-l (1,3 pritse) avastasin pool õli mootoriruumis olevat.Õnneks märkasin õli tuld ja sain asjale ruttu jaole.
Tänu samale jamale tegin ma oma 1.3 mootorile 8 korda see talv ''õlivahetust''
Sai küll puhastatud jne aga kuskilt jäi ikka umbe ja kui väljas rohkem kui 5 kraadi külma siis oli jama majas.
Alguses aitas see kui auto käima panna ja lasta ca 5 minti soojeneda aga viimased paar korda lõi juba kävitades õli välja.
Who the fu*k is DeepsouL ?!

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas spoon »

Sai meilgi töö juures üks 1,4 16V Polo "kotti aetud". Saaled kinni jne. Kui õigel ajal ei tea puhastada, siis nii see asi lähebki, kahjuks.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

romeoD

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Abi vaja! Kes selle karterituulutuse on ette võtnud, võiks veidike know-how'd jagada. Ma ise läbinisti diislimees ja täna 1,4 kapoti alla vaadates oli pilt jummala võõras, aga naise vennal häda käes, õli pressib õlivarda juurest välja... Prooviks karterituulutuse ära puhastada alustuseks, aga kus see on ja mis instrumente tarvis?

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Re: Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Ühest "prantslaste" foorumist lugesin, et on saadaval r6huklapiga 6likorgid, mis just m6eldud tuulutuse ummistuse puhul päästma, maksma pidid 20-30EURi.
Kas on keegi ka VAGil midagi kuulnud?

Vasta

Mine “Mootor”