Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

Sai siis omale Vento soetatud, aga mingi jama on mootoriga, vahepeal hakkab sõidu ajal jebima.....läheb- ei lähe(nagu kütust ei saaks kätte)!
Kohapeal töötab ilusti, oskab kegi nõua anda mida vaadata!

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

Kuidas kõige parem on karpat(mono pritse) maha kruvida, on kuskil joonist või viitsib keegi seletada!
Viimati muutis ametivend, 03 Jaan 2011, 22:46, muudetud 2 korda kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas spool »

Lambda andur, kütusefilter, jahutusvedeliku temperatuuri andur, halvimal juhul bensiinipump.

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

spool kirjutas:Lambda andur, kütusefilter, jahutusvedeliku temperatuuri andur, halvimal juhul bensiinipump.
Bensiinipump ja filter korras, lambdat ja temp andurit ei usu- sest mootor ei puterda vaid nagu kütust ei saaks kätte....gaasi pedaaliga mängides kannatab sõitta kuidagi ja kui saab pööded üle 4000 siis läheb nagu loom.
Kohapal töötades laseb pöörded põhja ilusti aga se kammaija hakkab mingi 2000-3000 pöörde vahel. Kui hoida pöördeid 2000 juures siis hakkab ujuma 1500-2000 ja vastupidi...!
Ühesõnaga mingi jama.......aga arvan ise, et vesi on karpas kuna ennem oli ilma bensiini filtrita sõidetud :grind: ...!!
Viimati muutis ametivend, 04 Jaan 2011, 11:43, muudetud 1 kord kokku.

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

Nagu ma aru olen saanud on monopritsel seal üks pihusti?? Pole enam sette potte ja ujukeid, nagu karpal? Kuna ennem oli sõidetud ilma kutte filtrita siis ega vesi ei sa kuhugi koguneda mono pritsel??
Keegi võiks valgustada mind selles suhtes! Ei viitsi nagu lampi maha ka kakku!

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas spool »

Üks pihusti jah. Väga vähe tõenäoline, et sul vesi seal kusagil on. Tuttaval olid samad sümptomid ja viga oli lambda anduris. Võid ka proovida - võta lambda andur pistikust lahti ja akul mõneks ajaks klemmid maha, et aju teeks restardi. Ja siis proovi sõita (lambda lahti ühendatud). Kas ikka käitub auto samamoodi?

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas raiku »

andureid usu ikka sest et andur annab ajule info et sinu poolt vajutatud gaasile piisav bensiino kogus on eraldatud ja rohkem andma ei pea ja keerab kraani kinni.
kas mitte lambdaga ei olnudki selline asi et töötab vaid soojalt ja pööretega.(seda enam ei mäleta miks mulle niimodi meelde on jäänud.)
viljandi mölamies

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

raiku kirjutas:andureid usu ikka sest et andur annab ajule info et sinu poolt vajutatud gaasile piisav bensiino kogus on eraldatud ja rohkem andma ei pea ja keerab kraani kinni.
kas mitte lambdaga ei olnudki selline asi et töötab vaid soojalt ja pööretega.(seda enam ei mäleta miks mulle niimodi meelde on jäänud.)
Oskab keegi öelda mitme juhtmega lambda peab olema.....mulle tundub, et siin on midagi aretatud!

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas raiku »

neid on erinevaid 2st 4ni minul isiklikult 3 traati sealt välja tuleb.

aga testi see asi ära, et võta lambda pistik lahti aja auto soojaks ja kas midagi muutub või ei.
Viimati muutis raiku, 04 Jaan 2011, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
viljandi mölamies

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

raiku kirjutas:neid on erinevaid 2st 4ni minul isiklikult 3 traati sealt välja tuleb.

aga testi see asi ära, et võta lambda pistik lahti aja auto soojaks ja kas midagi muutub või ei.
Nu siis vist ei ole midagi aretatud......4-ja juhtmega lambda on, 2 juhet lähevad massi ja kaks ei tea kuhu!!
Eks ma katseta......kuigi jhh, sama jama on ka külma mootoriga kui lambda veel ei tööta!!

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas spool »

Kui 4 juhet, siis on lambda andur soojendusega. Töötab põhimõtteliselt kohe kui mootori tööle paned.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas raiku »

Aga mis toimus (toimub) kui juhtme tagant ära kakkusid???
viljandi mölamies

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

lambda juhtmed vw-audi tüüpiliselt.

1 juhe - (signaal)must
3 juhet - (signaal)must/(soojendus)valge/(soojendus)valge
4 juhet - (signaal)must/soojendus)valge/soojendus)valge/(lisa maandus lambda-le)hall

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

Oleks nõu ikka vaja....mõistus otsas!
Bensiini pump ja filter korras, uued küünlad ja juhtmed, sai vahetatud ka pritse, lambda korras, jagaja kaas korras, süütepooli vahetanud......nu ei tööta :twisted: :twisted: !!
Kohapeal käib ilusti, maura palju tahad mootor käib nagu kella värk aga nii kui sõtma hakkan hakkab jama pihta(hingest kinni)!!

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas spool »

ametivend kirjutas:Oleks nõu ikka vaja....mõistus otsas!
Bensiini pump ja filter korras, uued küünlad ja juhtmed, sai vahetatud ka pritse, lambda korras, jagaja kaas korras, süütepooli vahetanud......nu ei tööta :twisted: :twisted: !!
Kohapeal käib ilusti, maura palju tahad mootor käib nagu kella värk aga nii kui sõtma hakkan hakkab jama pihta(hingest kinni)!!

Mis nõu siin enam anda on, see 1.8 66kw on nii lollikindel mootor, et seal ei saa eriti palju variante olla. Jahutusvedeliku temperatuuri andur võib ka olla, põhiviga nendel monopritse mootoritel üldse vist. See on kontrollitud?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

1,8. mono pritsung 66 KW. aastast 94.omab lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurile ühte juhet,musta värvi juhet. Mootor on ABS,käigukast CHB.

ametivend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Apr 2010, 10:50
Telefon: 53453352
Asukoht: Põlva.

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas ametivend »

T6nis2 kirjutas:1,8. mono pritsung 66 KW. aastast 94.omab lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurile ühte juhet,musta värvi juhet. Mootor on ABS,käigukast CHB.
Asi korras :D !! Viga oli ühes massjuhtmes mis kord andis ühendust ja kord mitte :grind: ! Tühikäigul on mootori vibratsioon väike ja siis andis ühendust, nii kui sõitma hakkasin tõusus vibratsioon(kord andis ühesndust- kord mitte)!
Viimati muutis ametivend, 13 Jaan 2011, 21:38, muudetud 1 kord kokku.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:1,8. mono pritsung 66 KW. aastast 94.omab lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurile ühte juhet,musta värvi juhet. Mootor on ABS,käigukast CHB.
Üks juhe on vaid Mono-Jetronicul(vand RP-d) golf2 peal, ülejäänud on 4 juhtmelised.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Lugege minu eelnevat postitust. See on fakt,mis minul on. Korrigeerige oma interneti andmebaasi. Ehk on ka juhus,kus 66 KW. mono pritsung omab ka rohkemate juhtmetega lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurit. G2-hest. on asi kaugel.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Probleem 1.8(66kw) Ventoga.

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:Lugege minu eelnevat postitust. See on fakt,mis minul on. Korrigeerige oma interneti andmebaasi. Ehk on ka juhus,kus 66 KW. mono pritsung omab ka rohkemate juhtmetega lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurit. G2-hest. on asi kaugel.
Ei ole juhus nii peaksgi olema...

Vasta

Mine “Mootor”