ABF 16v kuidagi tuim

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Priidix
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 30 Okt 2003, 10:33
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Priidix »

Tere

oskab keegi midagi tarka selle kohapealt öelda,madalalt kuidagi väga tuim ja jõuetu,peale 5000-ndet nagu veits ärkab
Diagnost sai tehtud ja CO oli korras.
Komperssioonid oli 15,14,13,15(Üldse ma ei saa aru miks kahes silindris nii kõrged on)

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Vaat ega detonatsiooni andurid lõhki pole, neid on 2tk, plokki esiküljel. Kui need ei toimi, siis süüdet ei keerata ja mootor tundub samuti tuimana.
Viimati muutis Boxerdaja, 09 Apr 2011, 07:56, muudetud 1 kord kokku.

Priidix
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 30 Okt 2003, 10:33
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Priidix »

jah kui need on kaks musta andurit seal sisselaske all siis jah pragulised,mis nende tööülesanne on täpsemalt?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7918
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 184 korda
Kontakt:

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas R36 »

Detonatsiooni andur töötab põhimõttel et kui mootor hakkab detoneerima, siis peaks mootor mingit helisagedust tegema ja to knock sensor saab aru ja annab ajule teada.

http://www.youtube.com/watch?v=0xI94ZDF54Y" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kulufield
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Okt 2010, 12:47
Auto: Audi 80 1,6 90a
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Kulufield »

Kas on ka võimalik, et VAG-COM ei näita, et detonatsiooni andurid tuksis? Mu Golf IV 1,4 ei näita mingeid veateateid, aga süptomid väga sarnased. Edasi absoluutselt ei liigu, kiirendades detonatsiooni plõgin ja ka jõnksutab vahetevahel.

Priidix
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 30 Okt 2003, 10:33
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Priidix »

Täna käisin jälle diagnostis rääkimas andurite kohta,laksas arvuti taha ja ei olnud ühtki vea teadet.
Samas jah andurid puru,homme panen uued peale,siis annan muutustest teada :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7893
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 161 korda

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kulufield kirjutas:Kas on ka võimalik, et VAG-COM ei näita, et detonatsiooni andurid tuksis? Mu Golf IV 1,4 ei näita mingeid veateateid, aga süptomid väga sarnased. Edasi absoluutselt ei liigu, kiirendades detonatsiooni plõgin ja ka jõnksutab vahetevahel.
vaata kas hammasrihm valesti peal ei ole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Priidix
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 30 Okt 2003, 10:33
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Priidix »

vahetasin need andurid ära,ja oma pepuga ma küll trastilist vahet ei tunne :x
küünlad ka .

GTI
Moderaator
Postitusi: 7893
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 161 korda

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas GTI »

Detoandurid ei muuda sul minekut paremaks. Detoandur kontrollib silindrite põlemisprotsessi ja kui avastab detonatsiooni tunnuseid siis kisub süüdet hilisemaks et mootor ei kahjustuks. Avaldub see sõites kerge jõnksutamisena. Võid vabalt sõita ka ilma nende anduriteta, siis lihtsalt puudub kaitse detonatsiooni vastu ja kui pistikud ka lahti paneb see mootori tule põlema ning tekitab ajus veakoodi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

pppp
Veteran
Postitusi: 2250
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 16 korda

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas pppp »

2E igal juhul tõmbas süüte mingi safe väärtuse peale ära (ehk siis lõpetas igasuguse süüte regullimise ära), kui detonatsiooniandur ei toiminud.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Ega veakoodide enda lugemine ei aita suuremal määral kui ta koodi ei anna .. sellejaoks on measuring blocks alamjaotus ja seal süvened teemasse.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Ei väsi kordamast, et deto. andur keeratakse kinni vaid 20nm-ga, vastasel korral andur ei hakka õieti tööle.
Võid veel kontrollida kütuse rõhku, seda ei oska aju näha kui rõhk langenud on. MAP anduri hälvet peaks aju suutma tuvastada?
Viimati muutis Boxerdaja, 14 Apr 2011, 17:28, muudetud 1 kord kokku.

Priidix
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 30 Okt 2003, 10:33
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas Priidix »

ma keerasin tavalise lehtvõtmega suht jõuga kinni :(

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Re: ABF 16v kuidagi tuim

Lugemata postitus Postitas ergoh »

GTI kirjutas:Detoandurid ei muuda sul minekut paremaks. Detoandur kontrollib silindrite põlemisprotsessi ja kui avastab detonatsiooni tunnuseid siis kisub süüdet hilisemaks et mootor ei kahjustuks. Avaldub see sõites kerge jõnksutamisena. Võid vabalt sõita ka ilma nende anduriteta, siis lihtsalt puudub kaitse detonatsiooni vastu ja kui pistikud ka lahti paneb see mootori tule põlema ning tekitab ajus veakoodi.
Üldiselt on nii lood, et kui deto andur ei toimeta, siis keeratakse süüde aju poolt ohutusse vahemikku. Ehk siis süüde on niivõrd hiline,et mootorile liiga ei teeks detonatsioon.
ABF-i kohta just ei tea, aga Audi V8 mootoritel pidi isegi kuni 16kraadi keerama süüdet hilisemaks.

Avaldub see üldiselt nii,et mootor jõuetu,järskult gaasi vajutades ei reageeri kohe, teatud pöörete pealt hakkab hakkima.

Ehku peale muidugi ei ole mõtet neid andureid vahetada.

Vasta

Mine “Mootor”