Tervist !
Mul on selline mure,et külmastpeast auto käima pannes töötab ilusti, kuigi tühikäik körgel. Mootor 1.8 66 kw karpa .Aga mingi aeg sõita siis hakkab pull peale. Kütusekulu 15-20 kanti, tühikäigul ei jää käima, peale selle ta veel jõnksutab,kakub ühtlaselt sõites, vahest ka kiirendades. Kui gaasi peal hoides ,et käima jääks siis käib nagu wrc auto, jätab vahele. Ja vahepeal käib jälle ilusti, kuni tuleb tal tuju ja jälle kakub ja plöriseb jne. Olen ka seda tähele pannud et niiske ilmaga on see just, külmaga oli jumala normaalne.
Olen netist uurinud ja puurinud aga ei ole veel lahendust leidnud.
Äkki oskab keegi mingit nõu anda.
Pierburg 2E ei tööta
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Pierburg 2E ei tööta
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:07, muudetud 1 kord kokku.
...life is too short to drive slow...
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Pierburg 2E ei tööta
Kui sul seal 1,8 peal pierburg 2E2 siis kõige lihtsam variant on asendada see 2E3-ga.Vähemalt 1,6 mootoriga toimib see variant.2E3 muidu mõeldud 1,3 mootorile aga peaks ka 1,8 sobima kinnituste poolest.2E3 vähem igasugu jama ja vaakumeid ning pole vahaelementi jne.Töökindlam on ta ka.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Pierburg 2E ei tööta
[quote="brembo2]
Olen ka seda tähele pannud et niiske ilmaga on see just, külmaga oli jumala normaalne.
[/quote]
Vast ei olegi mõtet viga toitesüsteemist otsida.
Niiske ilmaga tekkivad probleemid seotud tavaliselt süütesüsteemiga. Kõrgepingejuhtmed, jagaja kaas, rootor tasub kriitilise pilguga üle vaadata. Küünlad ka.
Olen ka seda tähele pannud et niiske ilmaga on see just, külmaga oli jumala normaalne.
[/quote]
Vast ei olegi mõtet viga toitesüsteemist otsida.
Niiske ilmaga tekkivad probleemid seotud tavaliselt süütesüsteemiga. Kõrgepingejuhtmed, jagaja kaas, rootor tasub kriitilise pilguga üle vaadata. Küünlad ka.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...