Probleem mootori käivitamisel
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Probleem mootori käivitamisel
Jõudu kõigile!
Ei oska kuhugile enda probleemiga pöörduda, seega postitan siia. Autoks on Skoda Octavia, 2006, 1.6MPI, 75kw, bensiin.
Hommikused käivitused on rasked, puterdab kohapeal minuti. Pöörded 1.1-0.6 tuhat. Päris igal külmkäivitusel probleeme ei esine, aga tundub et aina hullemaks läheb. Vahetatud on küünlad, juhtmed. Arvuti veakoodi ei anna.
Täna hommikul läks ilusti käima, kuid suri välja, käima enam minna ei tahtnud. Lõpuks sain käima pedaaliga aidates.
Tegin tänasest video ka. Internet, briskoda jms tulemusi ei anna.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=PAor9etuj00[/bbvideo]
Õlikorgi all oli mingi hetk palju kollast, lammutasin lahti ja puhastasin. Aga kas gaasiklapp võib külmalt elu raskeks teha ?
Ei oska kuhugile enda probleemiga pöörduda, seega postitan siia. Autoks on Skoda Octavia, 2006, 1.6MPI, 75kw, bensiin.
Hommikused käivitused on rasked, puterdab kohapeal minuti. Pöörded 1.1-0.6 tuhat. Päris igal külmkäivitusel probleeme ei esine, aga tundub et aina hullemaks läheb. Vahetatud on küünlad, juhtmed. Arvuti veakoodi ei anna.
Täna hommikul läks ilusti käima, kuid suri välja, käima enam minna ei tahtnud. Lõpuks sain käima pedaaliga aidates.
Tegin tänasest video ka. Internet, briskoda jms tulemusi ei anna.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=PAor9etuj00[/bbvideo]
Õlikorgi all oli mingi hetk palju kollast, lammutasin lahti ja puhastasin. Aga kas gaasiklapp võib külmalt elu raskeks teha ?
Re: Probleem mootori käivitamisel
Siia saab postitada vähemalt kümme erinevat viga..
Aga lükkan otsa lahti: kütusefilter vahetatud? Õlivarras on ikka must?
Aga lükkan otsa lahti: kütusefilter vahetatud? Õlivarras on ikka must?
Re: Probleem mootori käivitamisel
Põhja alune kütusefilter teadmata seisus. Suure tõenäosusega tehase org all.
Õlivarras pruun-must. Nii nagu peab.
Õlivarras pruun-must. Nii nagu peab.
Re: Probleem mootori käivitamisel
Vesi ja miinuskraadid filtris, kõige lihtsam viis takistada käivitumist.
Re: Probleem mootori käivitamisel
Kas viga jäi alles? 100 000 km võiks bensiinifiltri vahetusvälp olla.
Re: Probleem mootori käivitamisel
Kui peaks uuesti tõrkuma hakkama siis postitan siia veel.
Filter sai nüüd õhtul ära vahetatud. Probleem esineb hommikuti käivitades, kui masin umbes 24h seisnud on.
Filter sai nüüd õhtul ära vahetatud. Probleem esineb hommikuti käivitades, kui masin umbes 24h seisnud on.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: Probleem mootori käivitamisel
Kas natuke palju pole? Paljudel on see 30-60tuh. piires. Mis tehase hooldusprogramm ütleb?Kris-Timo kirjutas:100 000 km võiks bensiinifiltri vahetusvälp olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Probleem mootori käivitamisel
Maitse asi, kütusefiltri saab ära rikkuda ka ainult ühe paagitäie määrdunud kütusega.
http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Do ... Engine.pdf
Lehekülg 51 ütleb, et: "Fuel filter change interval: Lifetime" (kestab auto eluajani)
http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Do ... Engine.pdf
Lehekülg 51 ütleb, et: "Fuel filter change interval: Lifetime" (kestab auto eluajani)
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: Probleem mootori käivitamisel
Loomulikult rikub solk kohe igasuguse filtri ära. Mõni viide antud auto (Škoda 1.6) hooldusprogrammile oleks asjakohane.Kris-Timo kirjutas:Maitse asi, kütusefiltri saab ära rikkuda ka ainult ühe paagitäie määrdunud kütusega.
http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Do ... Engine.pdf
Lehekülg 51 ütleb, et: "Fuel filter change interval: Lifetime" (kestab auto eluajani)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Probleem mootori käivitamisel
No ma ei tea, täna käivitus hästi, tripi keskmine maja ette tagasi jõudes näitas 6.2. Külmade saabudes tuli ette muidu 7.8 või rohkem.
Olen ka kuskilt kuulnud, et see filter on eluaegne. Ei viitsinud filtrit pooleks ka lõigata ja vaadata mis elu seal sees on.
Olen ka kuskilt kuulnud, et see filter on eluaegne. Ei viitsinud filtrit pooleks ka lõigata ja vaadata mis elu seal sees on.
Re: Probleem mootori käivitamisel
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=QyLE68m ... e=youtu.be[/bbvideo]
Ja täna jälle nii....
Siit järeldan, et peaks vist ette võtma pihustite kontrolli. Kui seal OK, siis edasi kütuse pumba kallale. Ühe skoda mehe käest sain teada, et mõlemad variandid on disainitud kõigest 8a vastu pidama....
Ja täna jälle nii....
Siit järeldan, et peaks vist ette võtma pihustite kontrolli. Kui seal OK, siis edasi kütuse pumba kallale. Ühe skoda mehe käest sain teada, et mõlemad variandid on disainitud kõigest 8a vastu pidama....
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 06 Dets 2007, 21:14
- Auto: Auris /Hornet /Velo
- Asukoht: Pärnu(maa)
Re: Probleem mootori käivitamisel
Isa Jettal (2007 1,6 75kw) suht sama probleem. Puhastati mingi klapp ära ja siis asi korras (3 nädalat) ja nüüd uuesti ja ka mitte iga käivitus. Vahest hommikul ja teine kord töölt tulema hakates. Muidu kõik ilusti töötab, ei kaku sõidu ajal ega miskit. Vahest isegi kasutan antud autot siis ka jääb nii puterdama, annan nõks gaasi ja ilusti töötab. Niiet ilmselt võib siin teemas jätkata sel teemal jutukest.
Raha Lõhn Tervisele Ohutu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: Probleem mootori käivitamisel
Siis on elektroonilise segusiibri probleemid, peale puhastust oleks vaja ka uuesti kalibreerida. Samas peaks see viga üldiselt ka veakoodi andma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Probleem mootori käivitamisel
Veakoodi pole, täna juba vahetasin küündlad eelmiste vastu tagasi. Olid 5-6 tuhande kilomeetriga küllaltki mustaks tahmanud.
Kuidas selle segusiibri kalibreerimine käib? Hommikuse käibituse ajal tõmbasin ühe küünlajuhtme tagant ära, efekt puterdamisega oli täpselt sama.
Kuidas selle segusiibri kalibreerimine käib? Hommikuse käibituse ajal tõmbasin ühe küünlajuhtme tagant ära, efekt puterdamisega oli täpselt sama.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Probleem mootori käivitamisel
Kui vigu pole on mehaaniline viga- kui oleks küünal peaks misfire välja andma. Kaas maha mis muud
Jussike v vredestein võiks komentaarida, kas on neil mingi epideemia nende mootoritega olnud
Jussike v vredestein võiks komentaarida, kas on neil mingi epideemia nende mootoritega olnud
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: Probleem mootori käivitamisel
Diagnostika+mootori tarkvara uuendus vastavalt TPI:2016185/3+Segusiibri puhastus ja seadistus.
Kütusekulu on küll alla tõmmanud nüüd. Sai vist hea. Tänud kaasa mõtlemast kõigile.
Kütusekulu on küll alla tõmmanud nüüd. Sai vist hea. Tänud kaasa mõtlemast kõigile.