VAG 1.5 TSI mootori jutud
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Hei foorumlased
Kas keegi oskab mind natukene valgustada, et miks vanad 1.4 TSI on vahetatud 1.5 TSI mootorite vastu?
Kuidas need uued mootorid toimivad, kas kellelgi on ka reaalset kogemust? Elu on näidanud, et kõik uued asjad vajavad sisseelamist.
Pereliige plaanib osta isendit, millel on 1.5 TSI ACT 110kw.
Veebis ringi liikudes näen, et neid vaevab vist mingisugune "kangaroo syndrom"
Oleksin väga tänulik, kui kellelegi on juba kogemusi jagada või keegi ehk töötab ka esinduses ja oskab midagi selle mootori kohta rääkida.
Kas keegi oskab mind natukene valgustada, et miks vanad 1.4 TSI on vahetatud 1.5 TSI mootorite vastu?
Kuidas need uued mootorid toimivad, kas kellelgi on ka reaalset kogemust? Elu on näidanud, et kõik uued asjad vajavad sisseelamist.
Pereliige plaanib osta isendit, millel on 1.5 TSI ACT 110kw.
Veebis ringi liikudes näen, et neid vaevab vist mingisugune "kangaroo syndrom"
Oleksin väga tänulik, kui kellelegi on juba kogemusi jagada või keegi ehk töötab ka esinduses ja oskab midagi selle mootori kohta rääkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Eriline mehhaanik ma ei ole aga aasta on selle mootoriga sõidetud. Endal siis aasta vana golf variant selle sama mootoriga. Ega ta mingi eriline ökopill pole, võrreldes disladega. Ma suht raske jalaga, linnas kuskil 8.5l sajale vähe rahulikumalt kulgedes saaks vast 7 kätte, maanteel 90ga on 5.3, 120ga umbes 8. Dsg on kohapealt minnes väga uimane, kui juba masina liikuma saab siis täitsa okei. Maanteel möödasõiduga pole probleeme, punn põhja ja 150 on kellal hetkega.
1 asi on mu meelest veidi veider. Alugeses seda polnud, paar kuud tagasi tekkis. Nimelt, masin mängib pööretega umbes 15 sekundit kui külmalt käima panna. Esinduses öeldi, et nii peabki olema, et isegi manualis on see kirjas. Tekib küsimus, et miks seda algul polnud siis?
Muidu siiani probleemivaba, lihtsureliku jaoks piisavalt ergas ja öko.
Mis see kangaroo syndrom on?
1 asi on mu meelest veidi veider. Alugeses seda polnud, paar kuud tagasi tekkis. Nimelt, masin mängib pööretega umbes 15 sekundit kui külmalt käima panna. Esinduses öeldi, et nii peabki olema, et isegi manualis on see kirjas. Tekib küsimus, et miks seda algul polnud siis?
Muidu siiani probleemivaba, lihtsureliku jaoks piisavalt ergas ja öko.
Mis see kangaroo syndrom on?
-
- Klubiline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 13 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
See sündroom siis vist rohkem ilmnenud manuaaali kasutajatel:
Naisel küll 96kw variant (DSG-ga) aga ka piisavalt ergas mu meelest, et möödasõidud saaks hõlpalt tehtud ning samas üsna öko. Näiteks Tallinn-Narva ots tuli 4,6l/100km.
96kw variant on kohe algusest peale külmkäivitamisel veidralt käitunud (lõriseb ja pisut pöörded kõiguks nagu), niiet ilmselt on see normaalne jah.
Naisel küll 96kw variant (DSG-ga) aga ka piisavalt ergas mu meelest, et möödasõidud saaks hõlpalt tehtud ning samas üsna öko. Näiteks Tallinn-Narva ots tuli 4,6l/100km.
96kw variant on kohe algusest peale külmkäivitamisel veidralt käitunud (lõriseb ja pisut pöörded kõiguks nagu), niiet ilmselt on see normaalne jah.
psiiaaaooooo
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Aitäh tagasiside eest!
Kuidas õlikulu nendel on. Kunagi räägiti, et nendele 1.4 TSI motodele pidi ikka vahel peale kallama.
On see müüt või reaalsus?
Kuidas õlikulu nendel on. Kunagi räägiti, et nendele 1.4 TSI motodele pidi ikka vahel peale kallama.
On see müüt või reaalsus?
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Se on täitsa normaalne kui hooldusvälba vahele 1-2 liitrit peale valada ning selle pärast ei pea muretsema.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Endal ka kaks 1.4T gaasikat kasutada ja pole ka nagu ulmelist õlikulu täheldanud. Ühega neist on 2 euroopa tripi tehtud ja kiirteedel ikka nobedamalt lastud ja pole mingit juurdevalamist olnud. Kas see rohkem mingi 1.8T või 2.0T teema ei olnud?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
mul on olnud nii vanemat kui uuemat versiooni nendest mootoritest
1x 1.4TSI 90kw
2x 1.4TSI 92kw
1x 1.5TSI 110kw
ükski nendest õli juurde ei küsinud ja mingisuguseid sündroome polnud, muidu poleks ilmselt järgmist ostnud ju
ja kui ka küsib tiba õli juurde on see normaalne ja ka juhendis ära märgitud.
110kw versioon on väga mõnusa dünaamikaga ja igati öko kui autoga mõistlikult ringi käia mitte ainult on/off stiilis sõita.
1x 1.4TSI 90kw
2x 1.4TSI 92kw
1x 1.5TSI 110kw
ükski nendest õli juurde ei küsinud ja mingisuguseid sündroome polnud, muidu poleks ilmselt järgmist ostnud ju
ja kui ka küsib tiba õli juurde on see normaalne ja ka juhendis ära märgitud.
110kw versioon on väga mõnusa dünaamikaga ja igati öko kui autoga mõistlikult ringi käia mitte ainult on/off stiilis sõita.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VAG 1.5 TSI mootori jutud
1.4 puhul pole ka ise õlikulu täheldanud, eks ilmselt oleneb ka kui suurt koormust saab, väike tarbimine on turbobensukal tavaline, liiter või veidi peale õlivahetuste vahel on ok. 1.8, 2.0 TSI oli vanematel mootoritel suurem õlikulu probleem(liiter 1000-2000km jooksul). Uuematel pole samadest muredest kuulda olnud.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Ma ka kuulsin sõbra käest, et tema Superb tahab päris palju õli peale aga tal ongi see 1.8 bensiinikas.
See "känguru sündroom" on jah vist manuaalsetel masinatel nagu rohkem esinenud.
Tänud kogemuste ja informatsiooni eest, ise puutusin viimati kokku VAG bensiinikaga, kui Golf IV-el oli 1.4 liitrine 55kw bensiinikas. Sellega oli küll muresid palju.
See "känguru sündroom" on jah vist manuaalsetel masinatel nagu rohkem esinenud.
Tänud kogemuste ja informatsiooni eest, ise puutusin viimati kokku VAG bensiinikaga, kui Golf IV-el oli 1.4 liitrine 55kw bensiinikas. Sellega oli küll muresid palju.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
1,8 ja 2,0 mootorite õlikulu probleemid lõppesid lõpu b7 kuna siis muudeti mootoreid.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
VAG 1.5 TSI mootori jutud
Pisut juttu EA 211 1,5 ja ka teistest VAG mootoritest
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117
Vene keele oskajatele vanematest EA211 mootoritest ,paigaldusest erinevatele mudelitele,nende alguse otsa mootorite probleemidest ja ka turbo murest ning selle erinevatest lahendustest
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D1% ... -czta.564/
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117
Vene keele oskajatele vanematest EA211 mootoritest ,paigaldusest erinevatele mudelitele,nende alguse otsa mootorite probleemidest ja ka turbo murest ning selle erinevatest lahendustest
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D1% ... -czta.564/