Ecofuel / CNG veakood P3366
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Ecofuel / CNG veakood P3366
2010 Passat Ecofuel hakkas mõned päevad tagasi kohapeal käies väja surema. Lisaks läheb käima kehvasti - tuleb kaua starterit anda.
Sellise veakoodi lugesin välja:
013158 - Nat.Gas System Pressure too High
P3366 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 244708 km
Time Indication: 0
Date: 2114.14.30
Time: 17:03:52
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 69.0°C
Temperature: 31.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 12.319 V
Peale kustutamist tuli veakood järgmisel hommikul tagasi. Üks leht, kus mingit infot leidsin: https://vwts.ru/articles/tpi/tpi-2033761_2.html
Kahjuks ise sõnakestki vene keelt ei oska ja google translate on tihti eksitav.
Kas on keegi varem sellise probleemiga kokku puutunud? Kas väidetav tarkvarauuendamine võiks aidata? Kas gaasireduktor läbi? Kas seda remonditakse või ainult vahetus?
Homseks on gaznetis aeg ka kinni pandud, kuid ehk oskab keegi veel mingisugust asjalikku lisainfot anda.
Sellise veakoodi lugesin välja:
013158 - Nat.Gas System Pressure too High
P3366 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 244708 km
Time Indication: 0
Date: 2114.14.30
Time: 17:03:52
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 69.0°C
Temperature: 31.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 12.319 V
Peale kustutamist tuli veakood järgmisel hommikul tagasi. Üks leht, kus mingit infot leidsin: https://vwts.ru/articles/tpi/tpi-2033761_2.html
Kahjuks ise sõnakestki vene keelt ei oska ja google translate on tihti eksitav.
Kas on keegi varem sellise probleemiga kokku puutunud? Kas väidetav tarkvarauuendamine võiks aidata? Kas gaasireduktor läbi? Kas seda remonditakse või ainult vahetus?
Homseks on gaznetis aeg ka kinni pandud, kuid ehk oskab keegi veel mingisugust asjalikku lisainfot anda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Ega Alexelas pole tankinud? Mul on mitu korda peale Alexelas tankimist olnud kehv käivitus gaasiga. Mõnikord lähebki lõpuks bensuga käima. Korra tankisin Laagri Alexelas pool paaki (poolest täie peale kuna pikem tiir teha), maanteel tundsin et möödasõidud kuidagi kehvad ja pärast Tallinasse tagasi jõudes ka kuidagi puterdas käies. Järgmised hommikud olid ka kehva käivitumine. Siis lasin paagi uuesti täis gaasi ja viga kadus. Peale seda võimalusel tangin EG-s.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- MRT0
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
- Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 8 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Ma enamus ajast tangin alexelas ja see aasta läbi ajanud üle 1000 euro eest cng'd . Eesti gaasi kasitan kõige harvem aga kõikjal ikka saab täidetud.
Ei ole küll täheldanud mittemingit kütuse erinevust tanklate vahel. Ükskord kui nõustusin dellu jutuga siis tegelikult oli ikkagi pekki minev kõrgsurve pump süüdi.
Ei ole küll täheldanud mittemingit kütuse erinevust tanklate vahel. Ükskord kui nõustusin dellu jutuga siis tegelikult oli ikkagi pekki minev kõrgsurve pump süüdi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
no ju siis minu auto anomaalia, et just Alexela tankimiste järel on sellised asjad olnud. Samas nagu meenub, et keegi kunagi väitis ka, et peale alexelas tankimist näitas tal CNG Quality 80% või midagi sellist. Ma olen samas CNG-ga teinud kaks korda poole euroopa läbi trippimist ja igasugu tanklates tankinud ja pole nagu mingit olulist vahet tähendanud peale selle, et alati ei saa paak ilusti täis. Aga vahest tõesti on olnud pikat käiamised hommikuti ja lõpuks käivitub bensuga ja iga kord olen jõudnud järeldusele, et need on olnud alexelas tankides, ju siis mingi kokkusattumine.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2103
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
See info, mis selles TPI-s on, pole kes teab mis ulme. Kui mootori tarkvara osa näeb välja selline, siis tarkvara juba uusim ja jääb üle vaid reduktori viga.
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 Q HW: 03C 907 309 D
Component: 4414 CNG 14K31 6368
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 Q HW: 03C 907 309 D
Component: 4414 CNG 14K31 6368
Viimati muutis siLc, 02 Juun 2020, 09:22, muudetud 2 korda kokku.
Ecofuel / CNG veakood P3366
Olen vastne cng passati omanik, nii et vabandan kui rumal küsimus. "Petrol emergency mode, please refill natural gas" on viide tõsisemale probleemile või lihtsalt halvasti sõnastatud märguanne?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Ecofuel / CNG veakood P3366
Tangi gaasi
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
ei ole halvasti sõnastatud. Bensiin on selle auto jaoks niiöelda varukütus (otsetõlkes siis hädakütus ). Ehk siis pigem on mõeldud ikka rohkem gaasiga sõitmiseks. Golf4 CNG raamatus on kirjas näiteks, et kui paagis on alla 7 liitri bensiini, siis üldse enam gaasile ei lähegi niiöelda tähelepanu juhtimiseks. Kuigi seal on nn täismõõdus bensu paak küljes. Passati paak on isegi suur võrreldes näiteks Zafiraga. Seal on bensupaak 14 liitrit. Polnud kõige lõbusam kojusõit Saksast, kui gaasiseade müügiplatsilt välja sõites otsad andis. See tähendas alla 200km sõitu, seega üle 2000km koju sõites tubli 10+ tankimist. Poolas oli päris lõbus kui tankla oli välja valitud ja kohale jõudes selgus et ei tööta õhtul hilja/öösel. Kuidagi ime läbi vedas järgmisesse välja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Ecofuel / CNG veakood P3366
Selge pilt, tänud! Vaatasin just, et poola foorumis jõudis üks vana end veakoode lahates halliks mõelda. Aga eks saan aru - ei tahtnud isegi maanteele jääda kui ümber ei peaks lülituma. Zafiral tõesti siis rohkem hädaabidellu kirjutas: ↑03 Juun 2020, 19:01 ei ole halvasti sõnastatud. Bensiin on selle auto jaoks niiöelda varukütus (otsetõlkes siis hädakütus ). Ehk siis pigem on mõeldud ikka rohkem gaasiga sõitmiseks. Golf4 CNG raamatus on kirjas näiteks, et kui paagis on alla 7 liitri bensiini, siis üldse enam gaasile ei lähegi niiöelda tähelepanu juhtimiseks. Kuigi seal on nn täismõõdus bensu paak küljes. Passati paak on isegi suur võrreldes näiteks Zafiraga. Seal on bensupaak 14 liitrit. Polnud kõige lõbusam kojusõit Saksast, kui gaasiseade müügiplatsilt välja sõites otsad andis. See tähendas alla 200km sõitu, seega üle 2000km koju sõites tubli 10+ tankimist. Poolas oli päris lõbus kui tankla oli välja valitud ja kohale jõudes selgus et ei tööta õhtul hilja/öösel. Kuidagi ime läbi vedas järgmisesse välja.
-
- Klubiline
- Postitusi: 223
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 10 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Tere
jJanno
Ilmselt mind pead silmas. Jah minul oli Alexelaga häda ning sama aeg oli veel kolmel autol Alexelaga häda. Aga paar nädalat hiljem seda häda polnud. Olen sealtmaale EG's tankinud ning ei oska kommenteerida, kas tegemist oli Alexela ühe partiiga või on mingi suurem mure. Kuna Tehnika EG jääb mulle teepeale siis väga ei muretse ka. Lisaks pandi mingi aeg Tehnika EG'sse mugavam püstol. Kui Alexela Kosele CNG teeks, siis võibolla hakkaks sealt tankima Pärast Jürit on järgmine võimalus vist alles Paides. Paraku Alexelal puudub soov sellesse panustada. (Aga läks juba teemast välja jutt vist)
jJanno
Ecofuel / CNG veakood P3366
Natuke värskemat infot ka. Probleem jätkuvalt alles.
Gaznetis ei leitud mitte mingisugust viga. Reduktor ok, pihustid ei leki, surved ok - tundub nagu kõik korras. Igaks juhuks jätsin auto nende juurde, et nad saaksid hommikul käivitust proovida. Väidetavalt läks täiesti probleemivabalt ja ilma pikema käiamiseta käima.
Tõin auto sama targalt tagasi. Järgmisel hommikul oli jälle pikk käivitus.
Väike lisainfo veel - gazneti kontrolli viies oli gaasipaagis suht vähe kütust järgi - ca 60-80km. Pärast gaznetis käiku tankisin paagid jälle täis. Kas võib olla, et probleem esineb ainult siis kui paagid on peaaegu täis ja gaasisurve suurem? Testin mingi aeg ära, kas peaaegu või täitsa tühja gaasipaagiga on mingisuguseid erinevusi.
Endale tuleb pähe, et kas pihustid äkki lekivad või just vastupidi, et mingisugune kütusesurve vajub ära?
Hommikune käivitus peaks B6 olema alati bensiini pealt, seega võiks arvata, et probleem on bensiini poolel. Ca 10k km tagasi käisid pihustid (gaas ja bens) maas ja kontrollis ja puhastuses - kõik tunnistati korrasolevateks. Bensiini kõrgsurvepump on vahetatud.
Hommikul käiates ei luba ka üldse. Vahepeal läheb teist korda starterit andes käima, vahepeal aitab kui varbaotsaga gaasi juurde anda. Kui käima läheb siis käib kohe väga ilusti, ei mingit puterdamist.
Hetkel ainuke sümptom ongi hommikune pikk käivitus. Iseenesest see väga ei häirikski aga kardan, et mingi hetk võib probleem hullemaks minna.
On kellegil ideid mida võiks vaadata või kontrollida? Vcds ja kaabel on olemas.
Gaznetis ei leitud mitte mingisugust viga. Reduktor ok, pihustid ei leki, surved ok - tundub nagu kõik korras. Igaks juhuks jätsin auto nende juurde, et nad saaksid hommikul käivitust proovida. Väidetavalt läks täiesti probleemivabalt ja ilma pikema käiamiseta käima.
Tõin auto sama targalt tagasi. Järgmisel hommikul oli jälle pikk käivitus.
Väike lisainfo veel - gazneti kontrolli viies oli gaasipaagis suht vähe kütust järgi - ca 60-80km. Pärast gaznetis käiku tankisin paagid jälle täis. Kas võib olla, et probleem esineb ainult siis kui paagid on peaaegu täis ja gaasisurve suurem? Testin mingi aeg ära, kas peaaegu või täitsa tühja gaasipaagiga on mingisuguseid erinevusi.
Endale tuleb pähe, et kas pihustid äkki lekivad või just vastupidi, et mingisugune kütusesurve vajub ära?
Hommikune käivitus peaks B6 olema alati bensiini pealt, seega võiks arvata, et probleem on bensiini poolel. Ca 10k km tagasi käisid pihustid (gaas ja bens) maas ja kontrollis ja puhastuses - kõik tunnistati korrasolevateks. Bensiini kõrgsurvepump on vahetatud.
Hommikul käiates ei luba ka üldse. Vahepeal läheb teist korda starterit andes käima, vahepeal aitab kui varbaotsaga gaasi juurde anda. Kui käima läheb siis käib kohe väga ilusti, ei mingit puterdamist.
Hetkel ainuke sümptom ongi hommikune pikk käivitus. Iseenesest see väga ei häirikski aga kardan, et mingi hetk võib probleem hullemaks minna.
On kellegil ideid mida võiks vaadata või kontrollida? Vcds ja kaabel on olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Vene saidist rääkides piltidel viidatud tolmukaitse "kruvi" on alles? Ei süüvinud , aga kui see kadunud, siis umbes rõhuregulaator tuleks välja vahetada.Aga vene saitidel jah pikalt neist juttu ja seal ikka saab abi ka. Saks saitidel on enamus ju kohe teenindusse läinud ja mis tehti ja milleks mis asi välja vahetati, ei süüvi ju inimene üldse. Raha neil veel seni ju on. Nu ja tarkvaravärskendusest ka juttu seal. Aga miks mite seda tolmukaitsme olemasolu kontrollida?
- MRT0
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
- Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 8 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Lihtsalt vahemärkus alati bensuga käivituse kohta - minu b6 käivitub alati gaasi pealt kui üle +10c sooja õues. Vahet pole kaua seisnud on
Ecofuel / CNG veakood P3366
Ülerõhupunn/tolmukaitse on ilusti omal kohal. Kontrollisin ise ja kontrolliti gaznetis.muidumees123 kirjutas: ↑05 Juun 2020, 20:49 Vene saidist rääkides piltidel viidatud tolmukaitse "kruvi" on alles? Ei süüvinud , aga kui see kadunud, siis umbes rõhuregulaator tuleks välja vahetada.Aga vene saitidel jah pikalt neist juttu ja seal ikka saab abi ka. Saks saitidel on enamus ju kohe teenindusse läinud ja mis tehti ja milleks mis asi välja vahetati, ei süüvi ju inimene üldse. Raha neil veel seni ju on. Nu ja tarkvaravärskendusest ka juttu seal. Aga miks mite seda tolmukaitsme olemasolu kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Natuke lugesin vene foorumit ka. Et ennustada on samas möttetu, ikkagi viib jutt kuidagi redukorini. Et see väljasuremismoment on sul natuke lahti kirjutamata arvata. Et see arvata tekib siis,kui mootor bensult gaasile läheb. Aga viimsed päevad soojad, sellle ka ongi algselt ju reduktor mängus(mootor läheb algselt juba gaasile). Jah osad on puhastanud ja saanud tööle selle, aga on ka terve komplekti vahetanud. Eestis vist seda sisu ei remondita? Ukrainlased ja venelased seda ikka harrastavad. Tuleb odavam. Aga kui gaznet ütleb , et korras, siis vast on ka.
Viimati muutis muidumees123, 06 Juun 2020, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
Ecofuel / CNG veakood P3366
Control Module Part Number: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021siLc kirjutas: ↑02 Juun 2020, 09:22 See info, mis selles TPI-s on, pole kes teab mis ulme. Kui mootori tarkvara osa näeb välja selline, siis tarkvara juba uusim ja jääb üle vaid reduktori viga.
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 Q HW: 03C 907 309 D
Component: 4414 CNG 14K31 6368
Component and/or Version: 4414 CNG N10G7 G 4849
Kas peaks uuendama? Kus ja kes ja kuidas tehakse?
Ecofuel / CNG veakood P3366
Vahepeal tulid üks kord ka sellised veakoodid:
013177 - Shut-Off Valve for High Pressure Has Regulator (N372)
P3379 - 000 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 244913 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.01
Time: 11:29:49
Freeze Frame:
RPM: 689 /min
Load: 17.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.843 V
013148 - High Pressure Gas Sensor
P335C - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244913 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.01
Time: 11:35:36
Freeze Frame:
RPM: 701 /min
Load: 20.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.716 V
013158 - Nat.Gas System Pressure too High
P3366 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 245084 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.03
Time: 07:06:41
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 16.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.065 V
013177 - Shut-Off Valve for High Pressure Has Regulator (N372)
P3379 - 000 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 244913 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.01
Time: 11:29:49
Freeze Frame:
RPM: 689 /min
Load: 17.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.843 V
013148 - High Pressure Gas Sensor
P335C - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244913 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.01
Time: 11:35:36
Freeze Frame:
RPM: 701 /min
Load: 20.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.716 V
013158 - Nat.Gas System Pressure too High
P3366 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 245084 km
Time Indication: 0
Date: 2115.14.03
Time: 07:06:41
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 16.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.065 V
Ecofuel / CNG veakood P3366
Nüüdseks oskan juba paremini vea esinemist ka kommenteerida. Probleem on hommikul gaasiga käivitades ja ümberlülitamisel bens->gaas.
Soojal hommikul üritab gaasi pealt käima minna. Kui hästi pikalt starterit peal hoida siis ca viie sekundiga lõpetab gaasiga üritamise ära ja lülitab bensiinile ning käivitub kohe.
Kui bens->gaas ümberlülitamine toimub tühikäigul siis tavaliselt sureb välja. Kui ümberlülitamine toimub sõitmise ajal siis välja ei sure aga tuntav jõnksatus käib läbi.
Kas keegi suudab 100% kindlusega öelda, et probleem on reduktoris? Mitte mingis anduris või pihustites või milleski muus?
Ehkupeale ei tahaks 1200 eurot reduktorivahetusele kulutada...
Soojal hommikul üritab gaasi pealt käima minna. Kui hästi pikalt starterit peal hoida siis ca viie sekundiga lõpetab gaasiga üritamise ära ja lülitab bensiinile ning käivitub kohe.
Kui bens->gaas ümberlülitamine toimub tühikäigul siis tavaliselt sureb välja. Kui ümberlülitamine toimub sõitmise ajal siis välja ei sure aga tuntav jõnksatus käib läbi.
Kas keegi suudab 100% kindlusega öelda, et probleem on reduktoris? Mitte mingis anduris või pihustites või milleski muus?
Ehkupeale ei tahaks 1200 eurot reduktorivahetusele kulutada...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2103
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
See mootori softi versioon paistab küll ürgne. Esindus aitab uuendamisega. Üle 1-1,5h tööaega ei tohiks minna. Uuenda ära ja siis vaata edasi. Märksa soodsam kui kohe reduktorit vahetama hakata
Viimati muutis siLc, 14 Juun 2020, 09:19, muudetud 1 kord kokku.
- MRT0
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
- Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 8 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
4414 cng n10g7 g 4849 ütleb mul ka. Peaksin uuendust tahtma? Mis seal paremat? On mingid teada vead vanemal versioonil?Heigo kirjutas: ↑07 Juun 2020, 07:47Control Module Part Number: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021siLc kirjutas: ↑02 Juun 2020, 09:22 See info, mis selles TPI-s on, pole kes teab mis ulme. Kui mootori tarkvara osa näeb välja selline, siis tarkvara juba uusim ja jääb üle vaid reduktori viga.
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 Q HW: 03C 907 309 D
Component: 4414 CNG 14K31 6368
Component and/or Version: 4414 CNG N10G7 G 4849
Kas peaks uuendama? Kus ja kes ja kuidas tehakse?
Käigukastil gsg dsg ag7 403 9032 kui juba jutuks läka
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Vana värk küll, aga kas selle vene saidimajanduse kohta mõni konkreetsem viide ka oleks anda? Mul on sel teemal hulk küsimusi, enne enese vääramatut lollikstegemist katsuks omal käel üht-teist lugeda ja selgust saada.muidumees123 kirjutas: ↑05 Juun 2020, 20:49 Vene saidist rääkides piltidel viidatud tolmukaitse "kruvi" on alles? Ei süüvinud , aga kui see kadunud, siis umbes rõhuregulaator tuleks välja vahetada.Aga vene saitidel jah pikalt neist juttu ja seal ikka saab abi ka. Saks saitidel on enamus ju kohe teenindusse läinud ja mis tehti ja milleks mis asi välja vahetati, ei süüvi ju inimene üldse. Raha neil veel seni ju on. Nu ja tarkvaravärskendusest ka juttu seal. Aga miks mite seda tolmukaitsme olemasolu kontrollida?
-
- Veteran
- Postitusi: 825
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Ecofuel / CNG veakood P3366
Vaata drive2.ru lehte. Otsi sealt oma soovitud sõiduk paremast servast ja peaksid leidma hulga infot.seitsmene kirjutas: ↑03 Juul 2022, 06:22Vana värk küll, aga kas selle vene saidimajanduse kohta mõni konkreetsem viide ka oleks anda? Mul on sel teemal hulk küsimusi, enne enese vääramatut lollikstegemist katsuks omal käel üht-teist lugeda ja selgust saada.muidumees123 kirjutas: ↑05 Juun 2020, 20:49 Vene saidist rääkides piltidel viidatud tolmukaitse "kruvi" on alles? Ei süüvinud , aga kui see kadunud, siis umbes rõhuregulaator tuleks välja vahetada.Aga vene saitidel jah pikalt neist juttu ja seal ikka saab abi ka. Saks saitidel on enamus ju kohe teenindusse läinud ja mis tehti ja milleks mis asi välja vahetati, ei süüvi ju inimene üldse. Raha neil veel seni ju on. Nu ja tarkvaravärskendusest ka juttu seal. Aga miks mite seda tolmukaitsme olemasolu kontrollida?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!