ABF mootori pikk käivitus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
timex
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Nov 2015, 20:21
Auto: VW Golf 2 ABF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

ABF mootori pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas timex » 18 Nov 2020, 12:50

Autoks siis golf 2 kuhu on siis täielikult ABF vahele lükatud. Kütusepaak on asendatud golf 3 paagi ja selle paagisisese pumba vastu. Probleemiks siis pikk käivitus aeg, tuleb siis mitu korda starterit käiata enne kui käima läheb. Kahtlustasin, et kütusesüsteemis on mingi viga ning tegin mõõtmised. Kui süüte sisse panen siis pump teeb häält aga kütuserõhk latis ei kasva. Proovisin nii mitu korda järjest ja ikka jäi nulli. Starterit andes siis lõpuks rõhk tõuseb ja auto läheb käima. Kohapeal töötades on rõhk 2.6 Bari. Kui kütuserõhu andurilt vaakum lahti võtta siis on 3.2 Bari. Lõpuks kui mootor seisma jätta, on algul rõhk 2.6 Bari ja peale 10 minutit tõuseb see 3 Bari peale.

Tundub nagu, et kui mootor töötab on kütuserõhk normis aga küsimust tekitab pigem see, et kui on ainult süüde sees siis kütuserõhk ei tõuse. Kas see on normaalne või tuleks mingid asjad ikkagi veel üle vaadata? Vahetada nt kütuserelee välja?

Äsja vahetatud vända- ning halliandur ning sammuti on uus kütusepump.

GolfTech
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2018, 23:08
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

ABF mootori pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas GolfTech » 18 Nov 2020, 18:31

ilma vaakumita peaks kütusesurve olema 3 bar
vaakumiga 2,5 bar
see tundub õige olevat
Mis siis teeb, kui bensiinipumba relee sillata, ehk pump töötab kogu aeg?


ABF-i puhul ka muidu see, et aju üritab syncida nuka ja vändaandureid ja aru saada, mis asendis mootor asub- peale paari pööret peaks mootor käivituma
Viimati muutis GolfTech, 18 Nov 2020, 18:40, muudetud 2 korda kokku.

GolfTech
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2018, 23:08
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

ABF mootori pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas GolfTech » 23 Nov 2020, 09:50

timex kirjutas:
18 Nov 2020, 12:50
Autoks siis golf 2 kuhu on siis täielikult ABF vahele lükatud. Kütusepaak on asendatud golf 3 paagi ja selle paagisisese pumba vastu. Probleemiks siis pikk käivitus aeg, tuleb siis mitu korda starterit käiata enne kui käima läheb. Kahtlustasin, et kütusesüsteemis on mingi viga ning tegin mõõtmised. Kui süüte sisse panen siis pump teeb häält aga kütuserõhk latis ei kasva. Proovisin nii mitu korda järjest ja ikka jäi nulli. Starterit andes siis lõpuks rõhk tõuseb ja auto läheb käima. Kohapeal töötades on rõhk 2.6 Bari. Kui kütuserõhu andurilt vaakum lahti võtta siis on 3.2 Bari. Lõpuks kui mootor seisma jätta, on algul rõhk 2.6 Bari ja peale 10 minutit tõuseb see 3 Bari peale.

Tundub nagu, et kui mootor töötab on kütuserõhk normis aga küsimust tekitab pigem see, et kui on ainult süüde sees siis kütuserõhk ei tõuse. Kas see on normaalne või tuleks mingid asjad ikkagi veel üle vaadata? Vahetada nt kütuserelee välja?

Äsja vahetatud vända- ning halliandur ning sammuti on uus kütusepump.
kas probleem sai lahendus? Kui ja, mis probleemiks oli?

Vasta

Mine “Mootor”