Milline TSI mootor töökindlam?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 22 Jaan 2021, 18:54

Päris huvitavaks läheb juba :)
Kuna üks on mul tööauto ja teine maailma kõige emotsioonitum nö pereauto, mis enamus ajast seisab, siis ausaltöeldes ei ole mul mingit vahet, kas see kiirendus nullist sajani on seitse sekundit, või kümme. Lihtsalt minek on neid kahte võrreldes peaaegu nagu öö ja päev. Samuti olen täheldanud, et sama mootori, kere ja käigukastiga asendusautod (Octaviad) tunduvad ka uimasemana. 1,5TSI-st pole mõtet rääkidagi, see on uimasem kui 1,4TSI. Küsimus oli, kuidas samad mootorid niiiii erinevad saavad olla..
Aga kuna ennast hakkas nüüd see väga täpne sekund ka rohkem huvitama, siis äkki kellegil on laenata mõnda adekvaatset GPS (või muud seadet) seadet, millega täpselt mineku saaks mõlama autoga selgeks teha. seda muidugi siis, kui suverehvid alla saab.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Jaan 2021, 19:20

Täpselt samad mootorid saavad olla väga erineva dünaamikaga, isegi sama keha peal. Näiteks oli mul 2,0 TDI 103KW Touran, töökaaslasel oli täpselt sama komboga Touran, isegi läbisõit oli samasse auku, ainuke erinevus oli aastane vanuse vahe. Minu oma käis edasi nagu põrguline, teine oli rahulik perevagun. Eks see oleneb kuidas uus mootor "lahti sõidetakse" ja kes teab mis teguritest veel, kasvõi käigukasti softist. Sinu pakutud 1,4 ja 1,4 ACT on ikka piisavalt erinevad mootorid mida ei tasu võrrelda. Minu arust teeb isegi 1,0 G7 peal 1,4ACT Passatile silmad ette.

Edit: minu oma oli vanem.
Viimati muutis jussike, 22 Jaan 2021, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 22 Jaan 2021, 19:54

jussike kirjutas:
22 Jaan 2021, 19:20
Tänud vastuse eest!
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Jaan 2021, 21:26

See Octavia 1.4 TSI 0-100km/h kiirendus 7+ tundub ikka ulmekirjanduse vallast olevat. Mürki võtta muidugi ei julge lubada, aga kahtlane tundub juba Octavia võime seda pauku asfaldile kanda. Nii palju kui neid Octaviaid proovitud on, oma pereski olnud, siis esiratas käib ikka liiga kergelt ringi.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Jaan 2021, 21:31

leits kirjutas:
20 Jaan 2021, 17:27
Tere
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?

B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?

Tänud
Miks 2018 alates? Kui soov 4-vedu jne, siis varsti võin oma Alltracki pakkuda. Varustus on nii ja naa, midagi on puudu, midagi on ehk üle. Aastaarv küll 2015 lõpp, kuid läbisõit 110 ja kindel ajalugu.
See oli nüüd sisuturundus või kuidas seda moodsalt nimetataksegi :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Jaan 2021, 21:41

Ja kui esiveoline sedaan istub, siis varustuse poole pealt minu oma (hind on küll kirves) häbisse ei jäta :mrgreen:
Viimati muutis jussike, 22 Jaan 2021, 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 04 Mai 2021, 20:00

jussike kirjutas:
22 Jaan 2021, 19:20
Eks see oleneb kuidas uus mootor "lahti sõidetakse"
Aga kuidas uus mootor lahti sõidetakse?
Olen umbes viie uue autoga ise poest välja sõitnud ja igal korral esimesed 10 000 km keskmiselt sõitnud. Kord nädalas piirajasse ja muidu tavaliselt, mitte liiga rahulikult. Ühe diisliga lasin Sikupillist Narva esimesel sõidul põhjagaasiga ja see auto oli lõpuni väga ergas ja olematu kütusekuluga (võrreldes samade liigikaaslastega). Isegi tehases ettenähtud õlikulu oli null. Samas tundub mõistusevastane, et tutika mootoriga niimoodi käituda...
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

MantaOwner
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas MantaOwner » 04 Mai 2021, 21:41

1.4TSI kiirendus 7 sekundit on ebareaalne, 8,0-8,5 sekundit on juba usutav. Võrdluseks manuaalkastiga 2016. a Seat Ibiza Cupra 1.8TSI 141kW kiirendus tehaseandmetel on 6,7 sekki. Omasin sellist tutikana ostetud Cuprat ligi 4 aastat, sõidurõõmu oli ikka kõvasti, eriti väiksematel kurvilistel teedel. Tehase lubatud max vääne 320NM juba alates 1450-st pöördest on üks paras naljanumber, reaalsuses nii madalate pööretega kiirendades hakkas mootorist kahju lihtsalt, ~2300-2500-st pöördest alates hakkas elu pihta alles. Õlikulu ei olnud suur, neljandal aastal sai ca 300ml juurde valatud korraliste hoolduste vahel, müügihetkeks sain ~95 000km kellale.

Tõnu

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Mai 2021, 21:49

Ega sellist õiget retsepti lahti sõitmisele polegi vist olemas.
Tegelikult kui hakata loogikat kasutama, siis kohene pähe andmine vast paha ei teegi. Kui ikka torud kohe algusest saati puhtaks köhid ja nii edasi hoiad, mitte nii et lötutamisega kohe tahma hakkad koguma, siis vast hakkab see mootor jooksma kah. See sissesõidu teema on minuarust ajast ja arust ja kipub sinna nõukogude masinate aega jääma, kus õlid ja muud määrdeained olis suht saastad.
Viimati muutis jussike, 04 Mai 2021, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Mai 2021, 22:25

Kuna agregaatide liinil ilmselgelt mingit valikkoostamist ei toimu nagu masstootmisele omane (raha ja aja kokkuhoid) vaid detailid lähevad järjest sisse mis tulevad siis võiks istupindade sissetöötamise huvides mingi kaine mõistus ja mõõdutunne siiski kodus olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Mai 2021, 23:15

GTI kirjutas:
04 Mai 2021, 22:25
Kuna agregaatide liinil ilmselgelt mingit valikkoostamist ei toimu nagu masstootmisele omane (raha ja aja kokkuhoid) vaid detailid lähevad järjest sisse mis tulevad siis võiks istupindade sissetöötamise huvides mingi kaine mõistus ja mõõdutunne siiski kodus olla.
Ometigi on siit sealt kuulda olnud, et algusest saati korraliku tempot saanud masinad liiguvad paremini. Iseasi, kuidas see piitsutamine eluea pikkusele mõjub, ilmselt vist mitte kõige positiivsemalt, aga üldiselt see eluiga esimest omanikku vaevalt huvitab, see mure jääb vast teise/kolmanda ringi omanike õlule.
Viimati muutis jussike, 05 Mai 2021, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MantaOwner
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas MantaOwner » 05 Mai 2021, 12:12

Kaine mõistus ja Seati esindus soovitasid nagu ühest suust, et sissesõit tasub teha ikkagi rahulikult ehk esimese ~4000km jooksul ei tasu põhjagaasiga sõita ja üle 4000 pöörde lasta.

Tõnu

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 05 Mai 2021, 12:30

lase esimene paagitäis või kaks kütust vähe rahulikumalt läbi.
edasi jälgi töötempe enne kui pähe hakkad andma ja asi tahe.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Mai 2021, 14:47

MantaOwner kirjutas:
05 Mai 2021, 12:12
Kaine mõistus ja Seati esindus soovitasid nagu ühest suust, et sissesõit tasub teha ikkagi rahulikult ehk esimese ~4000km jooksul ei tasu põhjagaasiga sõita ja üle 4000 pöörde lasta.

Tõnu
Mul sai uus octavia teisel või kolmandal päeval sirge esiseinaga kõrge käru taha ja Narva maanteel peale ringtee ristmiku ehitust põhjagaasiga pähe, et üldse mäest üles saaks ja üle 100 hoog püsiks. Üldiselt nüüd pea 3000 km hiljem liigub täitsa hästi edasi :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas links » 05 Mai 2021, 15:09

dellu kirjutas:
05 Mai 2021, 14:47
Mul sai uus octavia teisel või kolmandal päeval sirge esiseinaga kõrge käru taha ja Narva maanteel peale ringtee ristmiku ehitust põhjagaasiga pähe, et üldse mäest üles saaks ja üle 100 hoog püsiks. Üldiselt nüüd pea 3000 km hiljem liigub täitsa hästi edasi :).
Mured pigem tekivad ju teise või kolmanda ringi omanikkel :D Sina võid pähe anda palju tahad ja kui õigel ajahetkel ära annad järgmisele, siis ütledki, et hea auto ja kõik vägev. Järgmine aga kirub maani ja taevani, et jama värk, uuem auto ja juba mootor kohvi vms :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Mai 2021, 15:25

links kirjutas:
05 Mai 2021, 15:09
dellu kirjutas:
05 Mai 2021, 14:47
Mul sai uus octavia teisel või kolmandal päeval sirge esiseinaga kõrge käru taha ja Narva maanteel peale ringtee ristmiku ehitust põhjagaasiga pähe, et üldse mäest üles saaks ja üle 100 hoog püsiks. Üldiselt nüüd pea 3000 km hiljem liigub täitsa hästi edasi :).
Mured pigem tekivad ju teise või kolmanda ringi omanikkel :D Sina võid pähe anda palju tahad ja kui õigel ajahetkel ära annad järgmisele, siis ütledki, et hea auto ja kõik vägev. Järgmine aga kirub maani ja taevani, et jama värk, uuem auto ja juba mootor kohvi vms :)
No nagu varem öeldud, siis enamasti ongi kaks teooriat. Et kui eimesest päravast pähe anda käib hästi edasi ka tulevikus, kes tõristab see auto jääbki uimaseks. Kolmanda ringi omanikust on savi jah. UUe Corolla kunagi ostsin, siis sai vist ka tõristatud madalatel.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 05 Mai 2021, 19:33

merchant kirjutas:
22 Jaan 2021, 16:58
Vaja oleks info uuendamist min 10Hz sagedusega, selleks saab kasutada välist BT GPS-i, nagu näiteks Garmin GLO vms.
On kellegil midagi sellist laenata, mille mõõtetulemus vaidlustamisele ei kuulu?
Mõõdaks Skoda ja Passati mõlemad kiirendused ära.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Vasta

Mine “Mootor”