Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Escobar1
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 18 Okt 2020, 16:38
- Telefon: +37255606240
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Viljandi
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Tervitused. Viimasel (talvel juba) ajal olen märganud, et jahutusventikad lähevad täistuuridel tööle ja seda väga kergekäeliselt. Samal ajal jäävad ka tühikäigu pöörded 1100-1200 juurde, mis on tunduvalt kõrgemad, kui peaks. Probleemi lahendab see, kui auto lihtsalt seisma jätta ja uuesti käima panna. Siis ventikad ei ulu ja pöörded paigas. Temperatuuri näitab kelladel õigesti ja muud nagu ei oskagi lisainfoks öelda. Võib-olla veel niipalju, et kliimast see jama ei olene. On sisse või välja lülitatud, probleem on ikka. Teinekord vaja külma mootoriga paar km sõita ja probleem tuleb esile. Kas siis mõni temp andur ikka jamab? Ventikatel mõni relee? Ei oska ise kuskilt kohe läheneda. OBD ei too ka esile mõnda viga, mida võiks sellega seostada.
Passat 2009 2.0 diisel 81kw
Passat 2009 2.0 diisel 81kw
Viljandi ümbruses võin aidata OBD2 veakoode lugeda ja kustutada!
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Näidikutele ja mootori ajule on tegelikult erinevad signaalid. Lisaks oli vist veel radiaatoril temp andur. Midagi sul auto arvates seal liiga kuum on , et ventikad tööle lähevad. Vaja ikka arvutiga lähemalt uurida. Kliima võib ka ventikad lolliks ikkagi ajada.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Kas auto kliimasüsteemi remondis või täitmises ei käinud enne kui anomaaliad tekkisid?
Kui süsteemis on ülerõhk, siis ka hakkab jahutama kogu aeg.
Olzz
Kui süsteemis on ülerõhk, siis ka hakkab jahutama kogu aeg.
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Kas ei või tegemist olla tahmafiltri põletamisega või sellel mootoril ei ole seda peal?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
“vea” kirjeldus viitab vägagi tahmafiltri põletus protsessile.
- Escobar1
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 18 Okt 2020, 16:38
- Telefon: +37255606240
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Viljandi
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Kliima käis täitmisel. Probleem või siis nö "viga" esines ka enne kliima täitmist. Tahmafiltri osas on nii, et olen sõitnud ka väga pikki otsi, ala 200km jutti. Armatuur ka tahmafiltri kohta midagi ei ütle.
Kes aga pakkus, et tegu võiks olla kliima rõhuanduriga, siis seal võib küll mingi kala peituda, kuna külma hakkab puhuma peale seismist 5-6km pärast ja siis järsku ja nii nagu peab. Tegelikult peaks ju suhteliselt kohe hakkama jahedat tulema. Kas see ka ventikad lolliks ajab, seda on raske öelda, sellepärast et probleem esineb nii kliimaga, kui kliimata. Aga seda klappi tahaksin proovida küll vahetada, kuna see külma puhumise asi on ka veidike häiriv. Õnneks toimib hästi, aga alles peale lühikest sõitu.
Endal mul on OBD võimalus olemas, aga seal niisama midagi vaadata, on keeruline. Lihtsam oleks, kui mõnd viga näitab, aga neid ajus ei ole jah!
Edit: Tellisin selle rõhuklapi ära ja käisin välja uudistamas, et kas on lihtne vahetada. Tundub selline 10-15 minuti töö
Eks kui klapp saabub, siis annan teada, kas ja mis muutus.
Kes aga pakkus, et tegu võiks olla kliima rõhuanduriga, siis seal võib küll mingi kala peituda, kuna külma hakkab puhuma peale seismist 5-6km pärast ja siis järsku ja nii nagu peab. Tegelikult peaks ju suhteliselt kohe hakkama jahedat tulema. Kas see ka ventikad lolliks ajab, seda on raske öelda, sellepärast et probleem esineb nii kliimaga, kui kliimata. Aga seda klappi tahaksin proovida küll vahetada, kuna see külma puhumise asi on ka veidike häiriv. Õnneks toimib hästi, aga alles peale lühikest sõitu.
Endal mul on OBD võimalus olemas, aga seal niisama midagi vaadata, on keeruline. Lihtsam oleks, kui mõnd viga näitab, aga neid ajus ei ole jah!
Edit: Tellisin selle rõhuklapi ära ja käisin välja uudistamas, et kas on lihtne vahetada. Tundub selline 10-15 minuti töö
Eks kui klapp saabub, siis annan teada, kas ja mis muutus.
Viimati muutis Escobar1, 18 Mai 2023, 18:30, muudetud 1 kord kokku.
Viljandi ümbruses võin aidata OBD2 veakoode lugeda ja kustutada!
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Passat B6 diisel jahutusventikad undavad
Mina alustaks ka sellest, vaataks arvutiga reaalsed temperatuurid üle, veakoode ei pruugi olla kui andurid väga hullu ei pane. Osadel on jah ka teine temperatuuriandur kuskil radika lõdvikute küljes, arvutiga vaadates "coolant temp 2", "coolant outlet" või midagi taolist. Tahmafiltri julgeks välistada, külma mootoriga ei toimu seal midagi. Kliima alt võib live andmeid uurida, kuskil seal peaks olema kompressori kohta info, et kas on sees/väljas, põhjus ka kirjas kui väljas. Rõhku näeb ka arvutiga, vist küll ainult kõrgrõhu poolel.passatist kirjutas: ↑17 Mai 2023, 21:46 Näidikutele ja mootori ajule on tegelikult erinevad signaalid. Lisaks oli vist veel radiaatoril temp andur. Midagi sul auto arvates seal liiga kuum on , et ventikad tööle lähevad. Vaja ikka arvutiga lähemalt uurida. Kliima võib ka ventikad lolliks ikkagi ajada.