1.8T hammasrihm
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
1.8T hammasrihm
Küsimus seoses rihmavahetusega:
Auto oli vist aastast 2003 ja BFB mootoriga.
Küljes on praegu amordiga pingutussüsteem, uuel VIN järgi tellitud komplektil tavaline pingutusrull.
Kas see uus komplekt sobib üks-ühele sinna külge?
Auto oli vist aastast 2003 ja BFB mootoriga.
Küljes on praegu amordiga pingutussüsteem, uuel VIN järgi tellitud komplektil tavaline pingutusrull.
Kas see uus komplekt sobib üks-ühele sinna külge?
1.8T hammasrihm
Kiviaegsemale Audile, ehk siis b4 80nele (millel käib pinguti) läks vanamalli pingutita rull külge küll. Kui rihm ilusti jooksma jääb siis võiks ka siin toimida
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
1.8T hammasrihm
Kui on conversion komplekt, siis läheb 1:1-ele külge.
See ilma hüdraulilse pingutita süsteem on palju töökindlam ja probleemivabam, kui hüdraulilise pingutiga.
10-20a tagasi müüdi selliseid conversion komplekte kalli rahaga performance osana.
See ilma hüdraulilse pingutita süsteem on palju töökindlam ja probleemivabam, kui hüdraulilise pingutiga.
10-20a tagasi müüdi selliseid conversion komplekte kalli rahaga performance osana.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
1.8T hammasrihm
Natuke uurinud ja lugenud, räägitakse jah, et ilma amordita on "updated" versioon. Muutub rihma pikkus, 153 hammast amordiga pinguti, 150 hammast tavaline pinguti. Samas mõnes kohas jälle kirjutatakse, et kuni kolm erinevat versiooni nendel 1.8 5V mootoritel ja tuleb VIN järgi vaadata.
Kuna see konkreetne auto on tuunitud, siis tuli kohe mõte, et äkki mootor ka vale ja igaks juhuks jätsin asja pooleli. Tõenäoliselt ikkagi sobivad mõlemad.
Kuna see konkreetne auto on tuunitud, siis tuli kohe mõte, et äkki mootor ka vale ja igaks juhuks jätsin asja pooleli. Tõenäoliselt ikkagi sobivad mõlemad.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
1.8T hammasrihm
Oot oot, hammaste arv ju ei tohi muutuda. Muidu kohtuvad erinevad jupid omavahel.teet82 kirjutas: ↑15 Jaan 2024, 20:03 Natuke uurinud ja lugenud, räägitakse jah, et ilma amordita on "updated" versioon. Muutub rihma pikkus, 153 hammast amordiga pinguti, 150 hammast tavaline pinguti. Samas mõnes kohas jälle kirjutatakse, et kuni kolm erinevat versiooni nendel 1.8 5V mootoritel ja tuleb VIN järgi vaadata.
Kuna see konkreetne auto on tuunitud, siis tuli kohe mõte, et äkki mootor ka vale ja igaks juhuks jätsin asja pooleli. Tõenäoliselt ikkagi sobivad mõlemad.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
1.8T hammasrihm
Ülekanne/hammaste arv rihmaratastel ei tohi muutuda, rihma pikkus ei loe, kuni see on võimalik ära pingutada.
Vaatasin uuesti ja asi on veel segasem. Räägitakse 150, 152 ja 153 hambaga rihmadest. Netipoes näitab 150 hambaga rihma mõlemat tüüpi pingutile.
Vaatasin uuesti ja asi on veel segasem. Räägitakse 150, 152 ja 153 hambaga rihmadest. Netipoes näitab 150 hambaga rihma mõlemat tüüpi pingutile.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
1.8T hammasrihm
Miks leiutada ja mitte osta seda mis sinna käib?
Saada vale komplekt tagasi ja osta õige komplekt asemele
Saada vale komplekt tagasi ja osta õige komplekt asemele
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
1.8T hammasrihm
Sa võid panna ükskõik kui pika rihma sinna kui suudad selle pingule vedada - klapid pähe välistab ikka see et alumise ja ülemise nukaratta hammaste suhe on 1:2 -le.JaanusVambola kirjutas: ↑15 Jaan 2024, 21:40 Oot oot, hammaste arv ju ei tohi muutuda. Muidu kohtuvad erinevad jupid omavahel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
1.8T hammasrihm
Kui hammaste arv teine on, siis veab ju iga ringiga ajastuse järjest valemaks. Vahet pole kui pingule sa ta vead. See toimiks ainult juhul kui alumise ja ülemise otsa rihmaratastel oleks sama palju hambaid.GTI kirjutas: ↑16 Jaan 2024, 08:37Sa võid panna ükskõik kui pika rihma sinna kui suudad selle pingule vedada - klapid pähe välistab ikka see et alumise ja ülemise nukaratta hammaste suhe on 1:2 -le.JaanusVambola kirjutas: ↑15 Jaan 2024, 21:40 Oot oot, hammaste arv ju ei tohi muutuda. Muidu kohtuvad erinevad jupid omavahel.
Ja kui ma nüüd eksin, siis tõesti vabandust ja palun selgitada mulle kuidas ma eksin.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
1.8T hammasrihm
Hambad on ju ikka samad. Võib kasvõi kilomeeter pikk olla, kui suudad selle pingutada kuskile, siis on timm ju.
Poest ostes isegi sama auto rihmad vahel erinevad paari hamba võrra
Poest ostes isegi sama auto rihmad vahel erinevad paari hamba võrra
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
1.8T hammasrihm
Üks pool rihmast on ju pingul, ketra palju tahad, aga hammaste arv kahe ratta vahel ei muutu. Joonkiirus jääb ikka samaks, vahet pole kui suure ringi pingutatav pool teeb.
Või toome nt geneka rihma, ütleme, et mootor teeb 2000 rpm ja genekas 4000 rpm. Pistad sinna nt kliima pumba ka vahele, rihm läheb pikemaks, aga geneka pöörded jäävad ju ikka samaks, sest rihm liigub endiselt sama kiirusega sellest üle.
Või toome nt geneka rihma, ütleme, et mootor teeb 2000 rpm ja genekas 4000 rpm. Pistad sinna nt kliima pumba ka vahele, rihm läheb pikemaks, aga geneka pöörded jäävad ju ikka samaks, sest rihm liigub endiselt sama kiirusega sellest üle.
Viimati muutis jussike, 16 Jaan 2024, 19:03, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
1.8T hammasrihm
Kui hammaste suhe vända- ja nukarattal on täpselt 1:2 -le siis ei saa ajastus paigast ära minna (vända 2 pöördega teeb nukk 1 pöörde), olenemata kui pikk see rihm seal on ja palju ringiaetavaid rulle. Pane see rihmajam mõttes liikuma ja saad vast aru?JaanusVambola kirjutas: ↑16 Jaan 2024, 18:10 Kui hammaste arv teine on, siis veab ju iga ringiga ajastuse järjest valemaks. Vahet pole kui pingule sa ta vead. See toimiks ainult juhul kui alumise ja ülemise otsa rihmaratastel oleks sama palju hambaid.
Ja kui ma nüüd eksin, siis tõesti vabandust ja palun selgitada mulle kuidas ma eksin.
Viimati muutis GTI, 17 Jaan 2024, 09:28, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
1.8T hammasrihm
Võta OEM koodile conversion asendus ja see läheb 99% 1:1-ele külge.
Viimase 1.8T mille ise vahetasin täpselt nii läks, see oli küll pikki mootor.
Lisaks tuleb see kogu kompott hüdraulilse pinguti võrra odavam, kui mälu ei peta.
06A plokiga, ehk ristimootorid ehk hammasrihmalt veepumbaga ehk ketiga õlipumbaga võiks teoorias kõik ühesugused olla.
~2000a ja üles peaks olema kõik pikkimootorid ka sama plokiga.
Segi peksab asi see pikki mootori 058 plokk, mis on tegelikult kiviaegne mootori versioon rihmalt läbi abivõlli õlipumbaga ja välise veepumbaga.
Kõige lihtsam on vaadata, mis lahendusega sul konkreetne mootor reaalselt on ja selle järgi rihmakomplekt valida.
Viimase 1.8T mille ise vahetasin täpselt nii läks, see oli küll pikki mootor.
Lisaks tuleb see kogu kompott hüdraulilse pinguti võrra odavam, kui mälu ei peta.
06A plokiga, ehk ristimootorid ehk hammasrihmalt veepumbaga ehk ketiga õlipumbaga võiks teoorias kõik ühesugused olla.
~2000a ja üles peaks olema kõik pikkimootorid ka sama plokiga.
Segi peksab asi see pikki mootori 058 plokk, mis on tegelikult kiviaegne mootori versioon rihmalt läbi abivõlli õlipumbaga ja välise veepumbaga.
Kõige lihtsam on vaadata, mis lahendusega sul konkreetne mootor reaalselt on ja selle järgi rihmakomplekt valida.
Viimati muutis M-Tech, 17 Jaan 2024, 17:11, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
1.8T hammasrihm
Nüüd sain aru küll jah, mis sa mõtled. Hammasrihmaga ajastus ei toimi päris nii nagu hammasratastega kus hammaste arvu muutudes ülekande kiirus muutub.GTI kirjutas: ↑17 Jaan 2024, 09:17rihm.pngJaanusVambola kirjutas: ↑16 Jaan 2024, 18:10 Kui hammaste arv teine on, siis veab ju iga ringiga ajastuse järjest valemaks. Vahet pole kui pingule sa ta vead. See toimiks ainult juhul kui alumise ja ülemise otsa rihmaratastel oleks sama palju hambaid.
Ja kui ma nüüd eksin, siis tõesti vabandust ja palun selgitada mulle kuidas ma eksin.
Kui hammaste suhe vända- ja nukarattal on täpselt 1:2 -le siis ei saa ajastus paigast ära minna (vända 2 pöördega teeb nukk 1 pöörde), olenemata kui pikk see rihm seal on ja palju ringiaetavaid rulle. Pane see rihmajam mõttes liikuma ja saad vast aru?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!