Tunne oma auto kapotialust

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Mai 2014, 21:46

Oskab keegi öelda mis asi see seal kütuselati otsas on kuhu jookseb voolik taha? Pilt
Pilt
Häda selles, et see sama "jurakas" lekib bensiini ja oleks vaja temaga midagi ette võtta...
Autoks 2002aasta Golf4, 1.4 55kw mootoriga.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mai 2014, 22:04

R6huregulaator, vaakumi olemasolul, ehk auto töötades muudab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Mai 2014, 06:16

Lekkimise vastu vist aitab ainult vahetamine?

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas ivohi » 26 Mai 2014, 08:07

See peaks käima latist välja ja seal on kaks o-rõngas tihendit.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Mai 2014, 12:48

ivohi kirjutas:See peaks käima latist välja ja seal on kaks o-rõngas tihendit.
Väga hea, ei peagi hakkama loodetavasti midagi kallist vahetama... Ehk oskab keegi tihendi mõõte ka öelda?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Mai 2014, 13:37

HEtkel pole oma arvutis, seega jään vastuse m6ne kohepealt v6lgu. Ehk leiad ise.
Tootekood muidu tihneditele on 037198031 ja esinduse hind 6.5. KIndlasti kui m66tu tead saad samad tihendid kordades odavamalt. :)

Kysi kohalikust varuosade poest, tundub, et neid komplekte on saada ka 2 euroga, kui tead orignaalkoodi.
Viimati muutis R36, 26 Mai 2014, 13:39, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Mai 2014, 13:50

Vaatasin, eparts pakub sele koodi järgi Boschi tihendeid 4.01€, pole see ka ültse palju kui ka mõõte ei leia. :) Vaatasin, ETKA-s ka mul mõõte nendele tihenditele ei näidanud...

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Jaan 2015, 18:39

Pilt Tunne oma auto kapoti alust. Mis siin on ,,valesti,, . Originaalis OLI mootor 1 Y.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Jaan 2015, 19:03

t6nis3 kirjutas:Tunne oma auto kapoti alust. Mis siin on ,,valesti,, . Originaalis OLI mootor 1 Y.
Vahejahuti peaks ikka välisõhu meelevallas olema, mis efekti see seal kapoti all omab. Paisupaak on ka kahtlaselt kuuma koha peale istutatud (väljalaskekolle ja turbo juurde). No mina nii ei teeks! :)
Viimati muutis GTI, 23 Jaan 2015, 19:07, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas snakey » 23 Jaan 2015, 19:04

J.Aru kirjutas:Oskab keegi öelda mis asi see seal kütuselati otsas on kuhu jookseb voolik taha?
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Häda selles, et see sama "jurakas" lekib bensiini ja oleks vaja temaga midagi ette võtta...
Autoks 2002aasta Golf4, 1.4 55kw mootoriga.

Ei tahaks hästi uskuda, et sul sealt kütust lekib, selle regulaatori vahelt, pigem ajab õlivarda kaudu õli üles, kuna karterituulutus kopsik külmub miinustega seest ära ja pressib õli üles läbi õlivarda ava, tüüpiline asi 1.4 ja 1.6 16klappi mootoritel.

Aga noh, mida mina ikka tean, sinu auto ju. Ma pole kapoti all käinud ja kõike näinud.
Viimati muutis VwBoy, 05 Jaan 2018, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 23 Jaan 2015, 19:23

snakey kirjutas:
J.Aru kirjutas:Oskab keegi öelda mis asi see seal kütuselati otsas on kuhu jookseb voolik taha?
► Näita Spoilerit
Häda selles, et see sama "jurakas" lekib bensiini ja oleks vaja temaga midagi ette võtta...
Autoks 2002aasta Golf4, 1.4 55kw mootoriga.

Ei tahaks hästi uskuda, et sul sealt kütust lekib, selle regulaatori vahelt, pigem ajab õlivarda kaudu õli üles, kuna karterituulutus kopsik külmub miinustega seest ära ja pressib õli üles läbi õlivarda ava, tüüpiline asi 1.4 ja 1.6 16klappi mootoritel.

Aga noh, mida mina ikka tean, sinu auto ju. Ma pole kapoti all käinud ja kõike näinud.
Ikka lekkis bensiini, oli sõiduaeg vahest haisugi sisse visanud ja seal peal oli ka bensiin mis bensiin. Igastahes peale vahetust pidi korras olema ja nüüd sealt ümbert kuiv (pole ka tegelikult minu vaid sõbra auto).
Viimati muutis J.Aru, 23 Jaan 2015, 19:45, muudetud 2 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Jaan 2015, 19:33

Vahejahuti omab kolut. Jahutus õhk tuleb stange alt. Kui kolm küünalt väikeses tosooli ringis on oma töö teinud, siis on võimalus,läbi lüliti ka panna tööse kolus olev ventilaator. GTI. Ootan veel vastuolusi tehnilisest,ja ka arusaadavalt OK. ütlemisi.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 29 Jaan 2015, 22:35

Tundub, et kedagi ei huvita sellisest mootori kapoti alusest, mis on ümber tehtud .

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 29 Jaan 2015, 22:37

Tundub, et kedagi ei huvita sellisest mootori kapoti alusest, mis on ümber tehtud .

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Veebr 2015, 22:42

Kui teema pealkiri on TUNNE (see peaks olema siiski teadmine),siis korrektne,korralik pealkiri võiks olla tehnilises foorumis . ÕPI,mis detailid on erinevatel mootoritel. Minu küsimus läks vett vedama,kuna pole vist foorumis,kes minule nõu annaks ,mis oletavalt on mootoriruumis valesti.Sportlik huvi ,tehniliselt. Vastake. Ca. 10 erinevust. Vento 1.9 D. Ja nüüd. Pilt23 jaanuar.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Veebr 2015, 22:45

Kui teema pealkiri on TUNNE (see peaks olema siiski teadmine),siis korrektne,korralik pealkiri võiks olla tehnilises foorumis . ÕPI,mis detailid on erinevatel mootoritel. Minu küsimus läks vett vedama,kuna pole vist foorumis,kes minule nõu annaks ,mis oletavalt on mootoriruumis valesti.Sportlik huvi ,tehniliselt. Vastake. Ca. 10 erinevust. Vento 1.9 D. Ja nüüd. Pilt23 jaanuar.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas 100avant » 23 Veebr 2015, 23:29

t6nis3 kirjutas:
► Näita Spoilerit
Tunne oma auto kapoti alust. Mis siin on ,,valesti,, . Originaalis OLI mootor 1 Y.
No alustame.

Erinevused-
1. plokikaas uuema TDI mootori pealt
2. sisselaskekolle ka
3. pihustid ka
4. turbo ka paigaldatud koos ilmselt uuema väljalaskekollega
5. vahejahuti torud, mida seal originaalis pole
6. vahejahuti, mida seal algselt olla ei saa, ja mis väga kummalise koha peal
7. kõrgsurvepump "hübriid"
8. paisupaak vale- peaks olema kerakujuline paak
9. paisupaagi asukoht vale
10. kütusefilter vale
11. paigaldatud käsietteandepump
12. roolivõimu paak teises kohas
13. õlirõhu andur plokikaane otsas ebatraditsiooniline ja selle jalg

Kui pilti suurendada, leiaks ilmselt veel.
Viimati muutis 100avant, 23 Veebr 2015, 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 24 Veebr 2015, 00:58

100 Avant... Kõrgsurve pump Punkt 7. sinu vastus. Tee 66kw. 81 kw.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 24 Veebr 2015, 01:00

100 Avant... Kõrgsurve pump Punkt 7. sinu vastus. Tee 66kw. 81 kw.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 24 Veebr 2015, 01:17

100 Avant... Kõrgsurve pump Punkt 7. sinu vastus. Tee 66kw. 81 kw.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 24 Veebr 2015, 01:18

100 Avant... Kõrgsurve pump Punkt 7. sinu vastus. Tee 66kw. 81 kw.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Veebr 2015, 01:38

Hr. Tõnis - paremal nurgas on nupp "kustuta postitus"..pole vaja 4x ühte juttu panna, piisab ühest :wink:

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas 100avant » 24 Veebr 2015, 09:50

t6nis3 kirjutas:100 Avant... Kõrgsurve pump Punkt 7. sinu vastus. Tee 66kw. 81 kw.
Välja näib sarnane pump nagu 1,6 D pealt. Aga arvestades pihusteid(märgatavalt suurema rõhuga) ja turbo/vahejahuti olemasolu, siis kahtlustan et pump on saanud teise sisu. Originaal 1,6 D pump ei taha pikalt käia nii kõrge survega...

Üldiselt on tunne, et äkki on keegi hoopis TDI mootori sinna tõstnud ja selle trossiga juhtimisele ümber teinud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Veebr 2015, 00:02

Nii see on . 1Y vr. 1Z. Elektroonika vaba 1Z mootor. Ei jää dünaamiliselt alla A F N.mootorile. Pumba korpus on pärit Bosch. 74. A. Transitilt,mille võlli väljund on 19 mm. 1Y 47 ja 55 kw. pumbal on ju 17 mm. On jah korpuse sisusse TDi prunzer pandud, kuid plunzerit juhib mehaanika(plunzeri peal olevat ketast) kaane küljes olev võll ,mida nimetatakse ju gaasi hoovastikuks. Jutt oli 100 Avandile,kuid kui tundub,et teema läks valesti (tunne oma kapoti alust ) ,siis tõstke mujale see teema.Aga täisloogika vastus kasutajale 100 Avant et vastasid.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Siim » 17 Apr 2015, 20:23

Turbo rikastust ju pole, mis dynaamikas me räägime. Originaal 66kw turbo ka mongi eriline pole ja se "cooler" kyll mingit effekti ei anna. Usun, etisegi tava 66kw on kiirem. Se 19mm pumba võll sul kyll mittemidagi juurde ei anna :D

Vasta

Mine “Mootor”