1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 01 Juul 2013, 08:42

Pole siiani ise asjast jagu saanud, seega küsin siit.

-Kui tõmmata temp andurilt pistik tagant, käib mootor ideaalselt. Tühikäik 1300. Koos anduriga tõmbab segu nii rikkaks, et hakkab vahele jätma.
-Kui lambda lahti ühendada käib jällegi mootor perfektselt, tühikäik 1000. Koos lambdaga jällegi segu rikas.

Ehk siis kui üks kahest elimineerida, käib mootor täiesti puhtalt. Jama aga selles, et temp andur on kindlasti korras ning eile proovisin ka kolme erinevat lambdat (millest üks tuli töötava auto pealt) aga viga siiski ei kadunud. Kusjuures kõik 3 lambdat on testriga mõõtes ka korras, kõigub 0 ja 8V vahel nagu vaja.
Konkreetsel PF koodiga mootoril peaks samas tühikäik ikka madalam olema kui 1000. Sisselaske juures olev reg. kruvi on täiesti sees, muidu läheksid pöörded liia kõrgeks kätte ära momendil.
Õhulugeja küljes on ka üks kruvi millest peaks saama tühikäigu CO-d mõjutada. Kellegi eelmise omaniku poolt on toda ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab kuidas keeratud, kas seal ei võiks viga olla?

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas ounou » 01 Juul 2013, 14:09

"1.8 79kW Digifant II käib rikkalt"

hea, et vaeselt ei käi, aga nali naljaks.

mille järgi sa tuvastasid, et segu rikas? teiseks kirjutad, et "temp andur on kindlasti korras", millest sa seda eeldad? kui sa anduri lahti ühendad, siis aju võtab mingid kindlad väärtused mille järgi siis mootor käib. näiteks temp. andurita antakse ette külma mootori näidud (sellest ka kõrgem tühikäik).

oleks sa Tallinna kandi mees, siis ma oskaks soovitada kust abi saad.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 01 Juul 2013, 14:56

Segu on rikas kuna summutist tuleb sellist "aroomi", et paneb silmad ka kipitama. Vahele jätab kah.
Ning andur on kindlasti korras, üle mõõdetud. Muide neid temp andureid mul kodus hetkel juba 5 kogunenud, 2 neist töökorras ja mõlemaga sama asi. Googeldades leiab mitu teemat kus samad sümptomid aga mingit kindlat lahendust ei leia kuskilt. Eks see digifanta ongi üks ingli [VW Bot: "Keel korda!"] nuhtlus. Varem ma seda väga tõsiselt ei võtnud, et a'la netikõvatamine aga ega ta mingi teadussaavutus nüüd küll pole.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 01 Juul 2013, 16:52

Ega seal mingit ulmet ka pole. Nendel tuleks mõõta ära lati surve ja lihtsalt pihustid võivad surnud olla.Lisaks veel, et kui lambda sellel tagant võtad ja siis käib normaalset, peab siiski viga olema ju lambdas. Võimalik, et ka termo anduris. Kuna see süsteem töötab nii, et emma kumma lahti ühendamisel võetakse kesmine väärtus. Kui aga keskmine väärtus on väiksem ja käib ühtlaselt, siis järelikult on tulem siiski liialt suur, ühendatud andurite puhul. Kui sellega Savernasse satud, võin üle vaadata.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 06 Juul 2013, 19:07

NOTFAST kirjutas:Ega seal mingit ulmet ka pole. Nendel tuleks mõõta ära lati surve ja lihtsalt pihustid võivad surnud olla.Lisaks veel, et kui lambda sellel tagant võtad ja siis käib normaalset, peab siiski viga olema ju lambdas. Võimalik, et ka termo anduris. Kuna see süsteem töötab nii, et emma kumma lahti ühendamisel võetakse kesmine väärtus. Kui aga keskmine väärtus on väiksem ja käib ühtlaselt, siis järelikult on tulem siiski liialt suur, ühendatud andurite puhul. Kui sellega Savernasse satud, võin üle vaadata.

Temp anduri ma saingi ju Teie käest. See peaks olema korras, kuna selle teise B osa anduriga mis kaasa sain läks sõbra G2 ülevaatuselt puhta lehega läbi, tal oli ka CO-ga jama. Väärtused olid neil mõlemal anduril mõõtes samad. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] kah selline kahtlane mul, et kõik 3 andurit on mõõtes täiesti korras. 2tk Bosch omad ja üks universaalne.

Googeldades "Digifant II running rich" leiab mitu täpselt samade sümptomitega teemat aga kindlat lahendust ei pakuta sealgi. Ühe variandina pakuti kuskil, et õhulugeja vedru ajaga lahjaks jäänud. See tõmbas tähelepanu, sest mu õhulugeja on kellegi eelmise omaniku poolt lahti käinud(ilusti sinise silikoniga veel tagasi kokku mäkerdatud..), seega kahtlus oli. Võtsin lahti ja tõepoolest vedru oli nagu lamajalg, keerasin 3 nõksu peale, siis sai käe järgi ok, aga mitte mingit muutust see mootori töösse ei toonud. Õlitase oli mul ka tõusnud ja õli oli benalõhnaga üsna ja päris vedel. See on selge. Nii rikka seguga ehk jõudiski ka karterisse see jama. Vahetasin eile õli koos filtriga ära, ikka ei mingit muutust. Mõõtsin ka pihustite takistused ära, Haynes manuaali järgi on kõik hea, pistikust mõõtes kõik 4 pihustit nõks alla 5 oomi.

Et siis kokku võttes ma oma aruga ei oska enam midagi teha. Tuleb palgapäeva saabudes kindlustus ära teha ja kellegi targema juurde sõita ilmselt.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas ivohi » 06 Juul 2013, 21:18

Palju sa juhtmestiku oled süübinud? Ma prooviks mõõta temp anduri väärtust aju pistikust klemmide 6 ja 10 alt ja võrrelda näitu otse andurilt mõõtes.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 19 Juul 2013, 18:53

Väike vahekokkuvõte.
Mõõtsin anduri takistust otse aju pistikust, täpselt sama mis otse andurilt mõõtes. Kuna kõik 3 lambdat millega ma katseid teinud olen on siiski olnud kasutatud, mõtlesin, et ehk ongi ikka lambda laisaks läinud. No mõeldud tehtud, käisin poes ja tõin uue. Originaali rahakott välja ei vea aga kõige odavamat ka ei ostnud, läks NTK. Ootused olid madalad siiski ja pettuma ei pidanud. Peale lambda vahetust pole mootori töös tõesti mingeid muutusi. Nagu tragikomöödia juba.
Kõikvõimas google räägib veel, et kütuserõhu regulaator võib kah nalja teha, ainult kütuserõhku ei saa ma kodus ise mõõta. Ning veel, kas süüde võib kah segu mõjutada, ehk too ka üle vaadata?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 20 Juul 2013, 07:30

Ja mida ma rääkisin? Ütlesin kohe, et lambda. Kui vaja rõhkusi mõõta, siis saad minu juures mõõta. Süüde üldiselt eriti ei saa mõjutada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 20 Juul 2013, 08:44

NOTFAST kirjutas:Ja mida ma rääkisin? Ütlesin kohe, et lambda. Kui vaja rõhkusi mõõta, siis saad minu juures mõõta. Süüde üldiselt eriti ei saa mõjutada.
Ma ei saa aru momendil.. lambda vahetus ei muutnud ju midagi. :) Käib ikka sama halvasti nagu enne.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas ivohi » 20 Juul 2013, 08:57

Kas gaasi asendilülitid toimetavad ka nii nagu peavad?

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 20 Juul 2013, 11:55

ivohi kirjutas:Kas gaasi asendilülitid toimetavad ka nii nagu peavad?
Ma väga neid kontrollida ei oska aga midagi proovisin. Haynes järgi peab pistikus olema 5 voldi ringis kui süüde sisse keeratud. Mul oli 4.75, no enam-vähem. Edasi mõõtsin takistust pistikust kuna midagi muud teha ei mõista. :) Sealt hoovast gaasi andes siis kuskil 1 kraad nullseisust avanes esimene lüliti (takistus jooksis üle 2000K, edasi tester ei näita mul) ning enne täisgaasi tuli siis teine lüliti mängu (takistus läks nulli). Ehk ma ei teagi, midagi nad teevad aga ma ei oska öelda kas õiget asja.


Väike edit. Kontrollisin lambda juhtmed üle, teadupärast joota neid ei tohi. Kellegil eelmisel omanikul oli aga otseloomulikult seda tehtud. Lausa kahest kohast. No selge, tekitasin õiged ühendused ja kontrollisin ka kas kütteelemendile voolu jõuab. Jõudis.. ühendused said ka kontrollitult head.

Aga see selleks, käib ikka sama s'tasti. Läks veel hullemakski uue lambdaga, nüüd ei mõjuta temp. anduri taganttõmamine ka enam midagi.

Kõigi maade proletaarlased, palun ärge digifantidega ühinege, head fuk on see.
Viimati muutis oovi, 21 Juul 2013, 17:31, muudetud 1 kord kokku.

termo
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:37
Telefon: 55578468
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas termo » 23 Juul 2013, 18:45

Digifant ei ole nii hull midagi.Vaata vaakumit,tÜhikäigu mooti pinget või õhu lugejat.Lambda ja termo on terved

termo
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:37
Telefon: 55578468
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas termo » 23 Juul 2013, 19:05

Kui vaja võta täiega,mis töötab.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 01 Aug 2013, 11:00

Vaakumiring kõik üle käidud ja kindlasti hea. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ja temp. andur ka kindlasti korras.
Aga õhulugejast nüüd. Keegi enne mind on seda kõvasti näppinud. Igatahes natuke interneeduses marutamist ja leidsin, et kuni'91 BMW 525 õhulugeja on täpselt sama. No üks selline 525 mul hetkel Golfist paari m kaugusel ja omanik andis loa prooviks sealt lugeja maha võtta. Tõepoolest oligi 1:1, isegi pistik sama. 528 oma pidavat ka selline olema. Niisiis panin tolle Golfile külge ja läks väheke paremaks aga mitte korda asi, külmalt oli kõik ok, soojalt hakkas samamoodi lolli mängima. Panin siis oma vana peale tagasi ja võtsin kaane maha. Mootor käima ja siis liigutasin wiperit ning otsisin kohta kus mootor käiks. Vedru pingsusega sai nii asja regullida kuidas hea tundus. Sai käima küll aga jama selles, et ei saa korraga head tühikäiku ja kõrgemaid pöördeid. Saab regullida nii, et kas on hea tühikäik ja <1500 RPM jätab aeg-ajalt vahele või siis jätab tühikäigul vahele ja kõrgem pööre hea. Proovisin mis ma proovisin aga ideaalseks ei saanud asja. See lugeja küljes olev CO kruvi ei muuda ka kõrva järgi mitte midagi. Momendil sai nii hea, et tühikäik 1100 peale ja siis toimib igas asendis ilma vahelejätmata. Segu siiski päris õige pole lõhna järgi. Peale katsetusi ikka riided haisevad selle järgi mis sumpast väljub.

To be continued...

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 13 Aug 2013, 11:32

Vahetasin õhulugejas wiperi ja takistusribaga plaadi välja.. olid juhuslikult võtta korralikud. Ei mingit muutust. Täna käisin targemate jutul, mõõdeti küttesurve ära, täpselt 3 atti nagu vaja. Muud viga olevat ei leidnud.

Senimaani:
-Vaakumilekked kõrvaldatud ja töö umbes 17 korda üle kontrollitud
-Jagajakaas ja küünlajuhtmed vahetatud
-Proovitud teist kommutaatorit ja süütepooli
-Temp andureid proovitud praeguseks kuute ja hetkel pealolev on originaalosa ning vastab testriga mõõtes tehase andmetele
-Proovitud kahte Bosch ja ühte univ.lambdat ning viimasena läks peale uus NTK
-Proovitud teist õhulugejat ning olemasoleval specid üle mõõdetud, vastab igati tehase andmetele
-Pihustite takistus korras
-õli vahetatud kuna sisaldas bensiini
-Gaasiasendi andurid OK
-Uus aju
-Kütusesurve OK

Kõik eelmainitud punktid mootori töösse arvestatavaid muutusi ei toonud.
Päris vihane olen. Enam ei kuluta sentigi selle auto peale kuni tean VÄGA KINDLASTI mis tal viga on. Aga seda ei juhtu näähtavasti.

Ahjaa, peaks mingi digifagi vastase kampaania tegema. Monokas for the win!
Viimati muutis oovi, 13 Aug 2013, 11:33, muudetud 1 kord kokku.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 13 Aug 2013, 19:12

Mitu postitust järjest aga ehk jäetakse ellu.
Peale sai nüüd õhulugeja mida pole näpitud. Täiesti tehaseseisus objekt. Pärit 2.0 85kW mootori küljest aga kood on sama ja väliselt kah 1:1. Igatahes sellega läks nüüd paremaks. Külmalt käib ideaalselt. Külmkäivitusest ~5 min hakkab lolli mängima. Nagu ikka- segu rikas ja jätab vahele. Aga uue lugejaga muutus niipaljugi paremaks, et kui sooja mootoriga temp. anduri pistik maha tõmmata, käib ideaalselt.

Ühesõnaga tundub nagu oleks temp. andur ikkagi süüdlane, mis pole eriti tõenäoline. Järgmiseks proovin seda nippi, et graafiku järgi vaadata mis takistus temp. anduril peab olema kui mootor on jõudnud töötemperatuurini ning selle väärtusega takisti pistikusse söötma.

Vot selline lugu. Kui leidub veel Digifanti vendi siis jagage tarkusi. Kahe nädala pärast pean hakkama selle autoga Tartus koolis käima, kiireks läheb.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 14 Aug 2013, 05:52

Kui Tartusse käima hakkad, siis tule Savernast läbi.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 18 Aug 2013, 13:09

13 päeva aega selleni kui see auto PEAB olema legaalne ja tundub, et seda ei juhtu.
Keegi ahvist ajukääbus on juhtmestikuga ikka sellist jama korraldanud, et ma ei tea mida sellega pihta hakata. Mootor on <90 CE2 ja auto ise/kaitsmeplokk CE1. Ühesõnaga kõik on ma ei tea kuidas lahendatud ja skeemidest pole ka suurt midagi abi kuna aju toide jms värgid on kõik mingi isearetus.
Näide: mustalt temp. andurilt pistik tagant aga kelladeplokis näitab näidik ikka tempi. Kui mõlemad andurid elimineerida, näitab ikka. ???
Ühesõnaga terve auto on sellist jama täis.
Samas olen aju ahela üle kontrollinud, sealsed ühendused on kõik olemas mis vaja ja mis mootori tööks vajalikud on.

Seega läbiv küsimus ikkagi, et mis seal k***t viga on kui temp andurilt pistik maha rebides kõik heaks muutub. Külmalt käib koos anduriga kah.

On ikka kaun ühesõnaga ma ütlen, ei ole inimliku hinnaga uut juhtmestikku ka võtta sellele kiirelt.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 18 Aug 2013, 16:08

Lihtsaim variant on paigaldada talle Passat B3 juhtmestik 79kw.Äkki on sinise ja musta anduri juhtmed omavahel vahetuses siis?
Viimati muutis NOTFAST, 18 Aug 2013, 16:10, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 19 Aug 2013, 12:02

Jätkame agooniat. Harutasin väheke juhtmestikku laiali ja leidsin, et musta anduri kollane/punane juhe on ühendatud hoopis õlitemperatuuri anduriga. Seega näidik kelladeplokis näitas hoopis õlitempi, päris normaalne. Musta anduri enda küljes olid must ning must/kollane juhe. Järge ajades tuli välja, et must on startrer power, mis saab alguse kaitsmeplokist ning must/kollane ei ole üldse millegagi ühenduses.

Kokkuvõttes on mul siis hetkel üle 3 lahtist otsa ning üks puuduv ühendus mustal anduril ning õlitempi anduril.

Tegin pildi ka. Ehk keegi sama mootori omanik viitsib üle vaadata kuhu peaksid minema need must ja must/kollane juhe. Viimasel on mul mõlemad otsad lahtised, pildil näha ka. Ning mis värvi juhe peaks minema õlitempi anduri külge. Ei CE1 ega CE2 skeem ei anna mulle vastust või ei oska ma vaadata. Mootori töös muutusi pole aga samas ega õlitemperatuur ei tohiks ju mingit rolli mängida külmkäivituse juures?
http://www.upload.ee/image/3522240/DSC04105.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: knock sensori tagant tõmbamine ei muuda ei töösooja ega külma mootoriga mitte midagi. Sell anduri juhe kah mõranenud igatepidi ja anduril ise enam seda plastikkatet peal pole. Utiil ühesõnaga. Kui palju see andur mõjutab?
Viimati muutis oovi, 20 Aug 2013, 16:27, muudetud 1 kord kokku.

termo
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:37
Telefon: 55578468
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas termo » 21 Aug 2013, 14:18

Vaata
http://www.upload.ee/files/3527319/24_diagram1.gif.html" onclick="window.open(this.href);return false;

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 21 Aug 2013, 17:49

Õhtust. Süüde siiski mingit rolli mängib.
http://reflectionsandshadows.com/cabby/static-digi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna mul süüte seadmiseks "seda lampi" pole(teate ju küll) siis tegutsesin nii nagu sel lingil.
Igatahes nüüd sai enam-vähem täpselt siis paika ja mootor hakkas kohe tükk maad paremini käima. Tühikäik langes ka nõks madalamale. Külmalt nagu ikka ideaalne ja soojalt väheke väärakas.
Nüüd enam ei aja summutist ilget vingu ka. Väheke ikka aga peale auto tagant läbi kõndimist enam riideid minema viskama ei pea.
Tegin seekord video ka, tagantvaates on kuulda, et ikkagi tulistab väheke vahele. Kahtlustan detonatsiooniandurit, kuna selle elimineerimine ei too mingit muutust. Ehk seetõttu kahtlustan, et midagi muud ei oska kahtlustada enam. Eks proovin lähiajal teist kui leian kuskilt.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QeBiUA0BFw" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui keegi veel viitsib kaasa mõelda siis andke tuld. Hiljemalt 4-5 päeva jooksul pean selle korda saama. Kui siis ikka jamab, panen mingi 1.6 karpa vahele ja aamen sellega.
Viimati muutis oovi, 21 Aug 2013, 17:50, muudetud 1 kord kokku.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas MartinR » 21 Aug 2013, 20:11

Minul näiteks samamoodi vist paugub tagant selle kitsetoru pärast kuna all väiksema kw mootori pütt ja läbimõõt väiksem torul ning tänu sellele paneb viimasest pütist mul törtsuma.

Aga juhtmestiku kohta kahjuks ei tea.

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 21 Aug 2013, 20:32

Mul kogu väljalase 1.6 oma... see vist hea pole. Vl. kollektor kah see klambritega kinnitusega mitte GTI'le kohane "topelt".

oovi
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
Auto: Golf II '88
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt

Lugemata postitus Postitas oovi » 22 Aug 2013, 17:17

Veelkord järgmised küünlajuhtmed ei muutnud midagi
Teine kommutaator ei muutnud midagi
Teine detonatsiooniandur ei muutnud midagi
Kulutasin veelkord tunni vaakumiringi lahtiharutamisele, kontrollimisele/puhastamisele. Midagi ei muutunud

Selle mootori aeg on läbi vist. Liigub väga hästi, käivitub väga hästi aga vot vahele oskab ka väga hästi jätta. Jahutusvedeliku anduri tagant tõmmates käib endiselt nagu kell. Võtab igasuguse Mk2 huvi ära selline jama.

Vasta

Mine “Mootor”