Møller / Forss / Flameko

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Terina
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Veebr 2021, 11:03
Telefon: 5096360
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Terina » 07 Veebr 2021, 12:09

R36 kirjutas:
07 Veebr 2021, 11:51
Terina kirjutas:
07 Veebr 2021, 11:04
Auto on Eesti ajalooga ja siiani käinud hoolduskordadel ainult Mölleris. Paberist hooldusraamatusse ühtegi märget tehtud pole. Seega ma eeldan, et selle asemel on digitaalne hooldusraamat kenasti täidetud. Saan ma õigesti aru, et kui ma järgmine hoolduskord viin auto Forssi, siis jätkatakse sama digiraamatu täitmist?
Eks VIN järgi näeb selle ära.
Kas ma saan ka ise oma auto digi hooldusajalugu näha. Kui jah, siis kus ma seda näha võiks?

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1676
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 07 Veebr 2021, 20:59

Esindusest

Terina kirjutas:
07 Veebr 2021, 12:09
R36 kirjutas:
07 Veebr 2021, 11:51
Terina kirjutas:
07 Veebr 2021, 11:04
Auto on Eesti ajalooga ja siiani käinud hoolduskordadel ainult Mölleris. Paberist hooldusraamatusse ühtegi märget tehtud pole. Seega ma eeldan, et selle asemel on digitaalne hooldusraamat kenasti täidetud. Saan ma õigesti aru, et kui ma järgmine hoolduskord viin auto Forssi, siis jätkatakse sama digiraamatu täitmist?
Eks VIN järgi näeb selle ära.
Kas ma saan ka ise oma auto digi hooldusajalugu näha. Kui jah, siis kus ma seda näha võiks?

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 07 Veebr 2021, 23:47

murkamarko kirjutas:
07 Veebr 2021, 20:59
Esindusest

Terina kirjutas:
07 Veebr 2021, 12:09
R36 kirjutas:
07 Veebr 2021, 11:51

Eks VIN järgi näeb selle ära.
Kas ma saan ka ise oma auto digi hooldusajalugu näha. Kui jah, siis kus ma seda näha võiks?
Oled omanik, siis esindus :)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Terina
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Veebr 2021, 11:03
Telefon: 5096360
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Terina » 10 Veebr 2021, 23:00

anonymous2 kirjutas:
07 Veebr 2021, 23:47
murkamarko kirjutas:
07 Veebr 2021, 20:59
Esindusest

Terina kirjutas:
07 Veebr 2021, 12:09


Kas ma saan ka ise oma auto digi hooldusajalugu näha. Kui jah, siis kus ma seda näha võiks?
Oled omanik, siis esindus :)
Seda küll. Lhtsalt lootsin, et kui on digitaalselt täidetud, siis on omanikul võimalik seda ise ka mingist andmebaasist vaadata ja teistel hooldusfirmadel täita.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Veebr 2021, 08:07

Kui maksta ErWin tunnist/päevast/kuiset/aastast teenustasu, siis on võimalik.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 11 Veebr 2021, 09:56

Tõstataks ühe teema veel üles, mis mingi hetk ka siit foorumist vist läbi käinud. Nimelt viimases Rooli Võimu saates tehti videlõik Automaailmaga, kes järjekordselt kinnitasid, et garantiiga auto ei pea ilmtingimata käima esinduses hoolduses, selleks, et garantii kehtiks. Kuidas siin olijatel kogemused on, kas päriselus on ka see võimalik? Äkki esinduse mehed ka kommenteerivad, kas ja kui tavapärane see on?

https://kanal2.postimees.ee/pluss/video/?id=234479
(ätt) 6.30 loo algus ning (ätt) 8.50 konkreetne teema.

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 11 Veebr 2021, 13:34

Hapnik kirjutas:
11 Veebr 2021, 09:56
Tõstataks ühe teema veel üles, mis mingi hetk ka siit foorumist vist läbi käinud. Nimelt viimases Rooli Võimu saates tehti videlõik Automaailmaga, kes järjekordselt kinnitasid, et garantiiga auto ei pea ilmtingimata käima esinduses hoolduses, selleks, et garantii kehtiks. Kuidas siin olijatel kogemused on, kas päriselus on ka see võimalik? Äkki esinduse mehed ka kommenteerivad, kas ja kui tavapärane see on?

https://kanal2.postimees.ee/pluss/video/?id=234479
(ätt) 6.30 loo algus ning (ätt) 8.50 konkreetne teema.
Austades esinduse mehi, usun, et see mida nad kommenteeriks oleks pigem suunitlusega, et hooldusi siiski esinduses teha. Keegi pole nii rumal, et rahale ei õelda ja seda vabatahtlikult kellegile teisele suunata :D
Kui sa kindlat vastust tahad, siis proovi kuskile maaletoojale meil saata ning nende kaudu ilmselt saaksid vastuse (kui ei ole seotust esindusega - mis ilmselt on kõigil), kas võib või mitte ning lisaks oleks kõik ka kirjalikult fikseeritud. Elu on näidanud, et usalda, aga kontrolli ja kui ise kõiki asju üle ei täpsusta (eriti garantiilise autoga), on sõna-sõna vastu ning lõpuks oled ikkagi oma probleemiga üksi :crazy:
Need sisuturundussaated on informatiivsed küll, aga igal hea asjal on alati mingi konks :wtf:
Viimati muutis Ra1ts, 11 Veebr 2021, 13:35, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Veebr 2021, 13:49

Konks on "Goodwill". Seda ei kirjuta EU mitte mingis asendis mitte ühelegi ettevõttele, veel enam kasumit taotlevale ettevõttele, ette.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Veebr 2021, 14:30

Soomes kannatab ilusti goodwilli teha isegi kui pole esinduses käinud. Peaasi, et hooldusraamat korrektne ja arved ette näidata.
Viimane kogemus Eestis Audiga näitas sama.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Veebr 2021, 15:20

See on natuke kahtlane väide.
Võtame nt sellise situatsiooni, kus kellegi poolt ebapädevalt paigaldatud osa või mitte originaalosa rikneb ning sellega kaasneb ka mõne muu sõlme riknemine ja lähed seda olukorda esindusse nõutama, siis ei näe küll mingit tehase garantii juhtumit selles loos.

Aga enne ei tea, kui keegi omal nahal asja ära proovib.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 11 Veebr 2021, 17:03

tlauri kirjutas:
11 Veebr 2021, 13:49
Konks on "Goodwill". Seda ei kirjuta EU mitte mingis asendis mitte ühelegi ettevõttele, veel enam kasumit taotlevale ettevõttele, ette.
Goodwill ei ole ka miskit, mis omaks seost küsimusega, kas garantii kehtib, kui mitte-esinduses hooldada.

Neid kohtuasju on ikka olnud ja pole veel kuulnud, et esindus peale oleks jäänud.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Veebr 2021, 17:10

Siis küsi endalt asjakohaseid küsimusi ehk loe lepingut, mida garantii katab või hõlmab. :D Goodwill ei omagi garantiiga otsest seost. "Tahet" ei ole võimalik seadustada, tootestada ega normatiseerida - see on unikaalne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Veebr 2021, 19:20

Üks aspekt veel.
Õnneks nii kunagi ei juhtu, aga kui nt kõik tormaksid oma hooldusi mujale teostama ja probleemide korral esindusse roniksid mis siis saama hakkab? Garantii töö on esinduse jaoks pm 0 kasumiga. Mille eest siis töölistele palka makstakse ja kommunaale tasutakse? Läheksid lihtsalt pankrotti.
Kuna esindused on ka nö tehase käepikenduseks, siis tuleb nende poolt teostataud tööde eest ka mingisugune tehase kasum, millega siis arendada uusi tehnoloogiaid ja uusi autosi. Pelgalt autode müügiga tehaseid üleval ei pea. Kas teise järgulised töökojad aitavad arendustele kaasa? - EI, nemad kopeerivad olemasolevat tehnoloogiaid ja kasutavad järgi tehtud kellegi poolt arendatud varuosasi, tehasel ei ole sellest mingitki kasu.

Goodwill ongi hea tahe tehase vastu, st tahad midagi saada, anna ka midagi vastu. Miks peaks tehas sulle tasuta remonti pakkuma, kui sa pole neile sentigi andnud?
Siit foorumistki paar head näidet, kus ilusa esinduse ajalooga masinatel saadi ühel juhul peale põhigarantii lõppu 100% garantiid värvitöödele, teisel juhul 75%, oleks neil olnud olematu ajalugu, oleks neile kenake 0% terendanud.

Aga palun, hoidke täna mõned eurod kokku, et tulevikus, sada maktsa :thumbup:
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
maddisEs41PuuriitMustVälkTaKu8SanderSPSRahapesukaruvredestein
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 07 Mär 2021, 14:26

jussike kirjutas:
11 Veebr 2021, 19:20

Õnneks nii kunagi ei juhtu, aga kui nt kõik tormaksid oma hooldusi mujale teostama ja probleemide korral esindusse roniksid mis siis saama hakkab? Garantii töö on esinduse jaoks pm 0 kasumiga. Mille eest siis töölistele palka makstakse ja kommunaale tasutakse? Läheksid lihtsalt pankrotti.
Minu kogemused esindustega on paraku sellised, et ei oskusteavet ega pahatihti ka juppe pole seal operatiivselt oodata. Suht juhmid tüübid istuvad leti taga ning loevad maugipilguga ekraanilt teksti maha, isiklikku mõtlemisvõimet omamata. Sellega kaasnev küüniliselt popmpöösne ego veel boonuseks, nagu siingi foorumis mõni "särav" eksemplar regulaarselt demonstreerib :lol:

Kas tõesti tehase poolt kinni makstav töö on "0 kasumiga"? Nii kurb. Konkreetselt esinduse poolt lahendatavatest probleemidest seletades piisab vaadata ainult VW Freaksi FB lehele, kus iga teine postitus sisaldab lauset "millega esindus ei saanud aidata".

Kui järelhooldust ei monopoliseeri, lähevad esindused pankrotti?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mär 2021, 15:22

Mis sa tõesti loodad, et kliendi teenendaja paneb sinu jutu peale laksti 100% täpse diagnoosi ja tellib kohe ka õige jupi? Selleks on ikka diagnostikud. Kedagi avalikult juhtmiks nimetades võiks enne peeglisse vaadata.

Mis puudutab varuosade saadavust, siis kas sa kujutaksid selle lao suurust ette, kus oleks saadaval kõik varuosad kõikidele mudelitele ja aastakäikudele, ilmselt jääks ka väikelinna pindalast väheseks. Enamus osi jääks sinna lattu lihtsalt tolmu koguma.

Freaksid saavad tänu oma oskuste, teadmiste ja tehnikaga teha selliseid operatsioone, mida esindused ei saagi ega ka tohi teha.

Suudad sa pakkuda mõnda tööstusharu, kus garantii tööga kasumit teenitakse. Kui sa oma praagi pead kinni maksma, mis moodi sa saad sealt kasumit teenida?

Kes nüüd särav juhm on?
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
murkamarkovredestein
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 07 Mär 2021, 15:26

Ei viitsi sellele lahmimisele samal tasemel demagoogiaga vastata, puhtalt enda kogemus ja mitte tasemelt, et esindus ei suutnud üle oma varju hüpata, vaid, et esindus ei ole suutnud konkureerida mitteesindusega.

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1204
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 07 Mär 2021, 15:41

jussike kirjutas:
11 Veebr 2021, 19:20
Üks aspekt veel.
Õnneks nii kunagi ei juhtu, aga kui nt kõik tormaksid oma hooldusi mujale teostama ja probleemide korral esindusse roniksid mis siis saama hakkab? Garantii töö on esinduse jaoks pm 0 kasumiga. Mille eest siis töölistele palka makstakse ja kommunaale tasutakse? Läheksid lihtsalt pankrotti.
Kuna esindused on ka nö tehase käepikenduseks, siis tuleb nende poolt teostataud tööde eest ka mingisugune tehase kasum, millega siis arendada uusi tehnoloogiaid ja uusi autosi. Pelgalt autode müügiga tehaseid üleval ei pea. Kas teise järgulised töökojad aitavad arendustele kaasa? - EI, nemad kopeerivad olemasolevat tehnoloogiaid ja kasutavad järgi tehtud kellegi poolt arendatud varuosasi, tehasel ei ole sellest mingitki kasu.

Goodwill ongi hea tahe tehase vastu, st tahad midagi saada, anna ka midagi vastu. Miks peaks tehas sulle tasuta remonti pakkuma, kui sa pole neile sentigi andnud?
Siit foorumistki paar head näidet, kus ilusa esinduse ajalooga masinatel saadi ühel juhul peale põhigarantii lõppu 100% garantiid värvitöödele, teisel juhul 75%, oleks neil olnud olematu ajalugu, oleks neile kenake 0% terendanud.

Aga palun, hoidke täna mõned eurod kokku, et tulevikus, sada maktsa :thumbup:
Isiklikult läbielatud juhtum.

Sai soetatud "100% esinduse hooldus ajalooga" sõiduk.
Kui oli vaja keregarantii rakendada siis selgus, et miskine hooldus on kadunud. Maru kiiresti oldi valmis arvet pakkuma....
Kuna autoga sain kaasa (vo kogemata) eelmise omaniku/kasutaja andmed siis lihtsalt võtsin ühendust ja uurisin milles asi. Sain vajaliku info ja templi passi ning marssisin uuesti esindusse.
Väga pika näoga vaadati seda templit ja küsiti kuidas ma selle sain. Rääkisin loo ära.
Ohati raskelt ja öeldi, et võetakse ühendust millal on võimalik töö ära teha. Ja ära ta tehti.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mär 2021, 15:42

Tanel8012 kirjutas:
07 Mär 2021, 15:26
Ei viitsi sellele lahmimisele samal tasemel demagoogiaga vastata, puhtalt enda kogemus ja mitte tasemelt, et esindus ei suutnud üle oma varju hüpata, vaid, et esindus ei ole suutnud konkureerida mitteesindusega.
Huvitav, kes siin lahmima tuli.
See kui sa oled pettunud Norra esindustes, ei ole nagu normaalne üldistada kõiki esindusi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 07 Mär 2021, 15:56

jussike kirjutas:
07 Mär 2021, 15:42
Huvitav, kes siin lahmima tuli.
See kui sa oled pettunud Norra esindustes, ei ole nagu normaalne üldistada kõiki esindusi.
Aga sa ju tegeledki siin ainult lahmimisega! Küsi, kui aru ei saa, selgeltnägijate tuleproovi pole mõistlik harrastada, ei tule välja.

Minu esimesed kokkupuuted margiesindustega olid aastal 2008, kui ma endale poest uue Scania ostsin, €105k. Igaks juhuks-lahmimise vältimiseks mainin ära, et ei olnud viimane sõiduk ega ka kõige väiksem, millega Eesti esindustes käinud olen. Norras pole väikese autoga esinduses käinud, aga rasketehnika osas on Eesti omadest siiani üle olnud.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mär 2021, 16:08

See, et kui Scania on VW omandis, siis on kohe kõik VW esindused juhme täis, nii või?
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
vredestein
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 07 Mär 2021, 16:12

Sa ainult tsementeerid seda arvamust

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mär 2021, 16:51

Et siis kui hommikuti si** tuju, siis võtame suvalise institutsiooni ja valame sitaga üle?
Kes järgmiseks on Omniva, Telia?
Viimati muutis jussike, 07 Mär 2021, 16:57, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 07 Mär 2021, 17:08

jussike kirjutas:
07 Mär 2021, 16:51
Et siis kui hommikuti si** tuju, siis võtame suvalise institutsiooni ja valame sitaga üle?
Kes järgmiseks on Omniva, Telia?
Ma sügavalt kahtlen, et mõni koolitaja soovitab klienditeenindajatele, et when all else fails, mängi ohvrit :lolno: aga ok. See ongi tegelikult üks point, miks ma esindustest hästi ei arva. Kõigil juhtub, aga kui selle varjamiseks hakatakse vassima, ründama ning demagoogitsema, nagu siin teemaski hästi näha, ei ole nagu põhjust kiita, või mis?

Kusjuures Möllerile pole mul midagi ette heita peale selle, et siinsamas üks stabiilne geenius räuskama kukkus mootoriremondi teemas ning nüüd härra jussike lahmib asjadest, mida ta (erinevalt tehnikateemadest) ei valda. On härra jussike esindusega seotud või mitte, ei oma tähtsust.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas Elevant » 07 Mär 2021, 17:15

jussike kirjutas:
07 Mär 2021, 15:22
Mis sa tõesti loodad, et kliendi teenendaja paneb sinu jutu peale laksti 100% täpse diagnoosi ja tellib kohe ka õige jupi? Selleks on ikka diagnostikud.
Juss, vaata selle diagnostikaga on esindustes(tegelikult ka enamus töökodades) millegipärast veidi probleeme. Tulistatakse päris palju huupi ja vahetatakse kliendi kuludega osi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Møller / Forss / Flameko

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mär 2021, 17:29

Kas just päris huupi tulistatakse, aga eks neid eksimusi tuleb ikka ette. Põhi süüdlaseks peaks siin aja nappust ja mis seal salata, tegelikult madalat tasu, mis ei motiveeri asjasse süvenema.
Aga eeldada letitööliselt mingit diagnoosi, on juba omaette nonsens.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Mootor”