1) Täna selgus, et kliima üks toru lekib tihendi juurest ning arvatavasti tihend vajab vahetust. Öeldi, et vaja esiots maha võtta (kusagil ees kõrvalistujapoolse ratta juures olev tihend).VW Passat 1.8T 110kw bens, manuaal
B5.5 (2001 mudel, arvele võetud dets. 2000)
ls 349'000km
Viimati tehtud tööd: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?p=694853#p807686" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Karterituulutustoru (-torud) vajavad vahetust.
3) Vasak esimene laager krõbiseb veidi (kummikaitse on katki, ilmselt selle tõttu ligi saanud mustus ära lõhkunud)
Kuna töödele 1 ja 2 on pakutud hinnaks ca 150€ koos juppidega, millest valdav osa on tööraha, siis mida oleks mõistlik veel ette võtta ja seda nii, et 1 ja 2 tehakse erinevates kohtades- üks on kliimaspets, teine oskaks ka tihendit vahetada, aga pole otseselt kliimade spets. 1,5 kuu jooksul tuleb ka ülevaatus ära teha.
Muidugi, oleks teadnud, oleks rihmavahetuse ajal selle pagana tihendi laksnud ära vahetada :/
Ühtlasi, kui keegi soovib, võib koos 1-3 ettepanekutega endapoolse hinnapakkumise teha PS'i
Urmas