AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
- Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
VW Polo 2002 1.2 12V 47kW kolmesilindriline
Õlirõhk soojal mootoril olematu ja plaanis raamsaalede ja kepsusaalede vahetus.
Tehase poolt seda ettenähtud pole ja hoiatatakse,et mootori alumise poole lahtikeeramine võib tekitada pingeid raamlaagrites.
Näiteks SSP260 lk.10 on hoiatus:" The top part of the cylinder block and the bottom part of the cylinder block must not be
separated. If this is done, it will cause stresse in the crankshaft bearings and will result in
engine damage during operation."
http://pierro777.free.fr/DOCVAG/1.2_3CYL_ENGINE.pdf
ELSA ütleb nii:
Warning!
The crankshaft must not be removed. Just loosening the main bearing caps will cause deformation of the cylinder block bearing pedestals. This deformation will cause a reduction of the bearing clearance. Even if the bearing shells are not renewed bearing damage could occur due to a different bearing clearance.
If the bearing cap bolts are loosened, the cylinder block must be replaced complete with the crankshaft.
Measuring the main bearing clearance is not possible with normal workshop equipment.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... ain_drive/
Kuna ma niikuinii mootori lahti võtan ja pärast kokku panen,tahaks targematelt selgitust.Kuidas tehases need mootorid kokku pannakse? Kuidagi rakises pressi all eelpingestatult? Mis täpselt juhtub kui mootor uuesti kokku keerata?
Ostan uued saaled ja vahetan ära,vaatan mis saab.
Tahaks lihtsalt teada,millele tähelepanu pöörata?
Õlirõhk soojal mootoril olematu ja plaanis raamsaalede ja kepsusaalede vahetus.
Tehase poolt seda ettenähtud pole ja hoiatatakse,et mootori alumise poole lahtikeeramine võib tekitada pingeid raamlaagrites.
Näiteks SSP260 lk.10 on hoiatus:" The top part of the cylinder block and the bottom part of the cylinder block must not be
separated. If this is done, it will cause stresse in the crankshaft bearings and will result in
engine damage during operation."
http://pierro777.free.fr/DOCVAG/1.2_3CYL_ENGINE.pdf
ELSA ütleb nii:
Warning!
The crankshaft must not be removed. Just loosening the main bearing caps will cause deformation of the cylinder block bearing pedestals. This deformation will cause a reduction of the bearing clearance. Even if the bearing shells are not renewed bearing damage could occur due to a different bearing clearance.
If the bearing cap bolts are loosened, the cylinder block must be replaced complete with the crankshaft.
Measuring the main bearing clearance is not possible with normal workshop equipment.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... ain_drive/
Kuna ma niikuinii mootori lahti võtan ja pärast kokku panen,tahaks targematelt selgitust.Kuidas tehases need mootorid kokku pannakse? Kuidagi rakises pressi all eelpingestatult? Mis täpselt juhtub kui mootor uuesti kokku keerata?
Ostan uued saaled ja vahetan ära,vaatan mis saab.
Tahaks lihtsalt teada,millele tähelepanu pöörata?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
Tõenäoliselt töödeldakse vända raamsaalede pesad mootoriploki ülemine ja alumine pool koostatult kuna kergsulamist plokk deformeerub peale lahtivõtmist ning ei istu samade istudega enam kokku. Kuidas selline mootor lõppkoostatakse ei oska öelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
t6nis3 kirjutas:Lauri . mis on kergsulamis plokk ?
Mingi maailma tehnikainstituudi doktor oled või, et lihtsast Eesti keelest ei TAHA aru saada?
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
Re: AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
Alumiinium on kergsulam näiteks.
Äkki oskad täpsustada auto aasta.
Mingil varjandil oli see, et ei paku varuosi mootorile.
Äkki oskad täpsustada auto aasta.
Mingil varjandil oli see, et ei paku varuosi mootorile.
Viimati muutis vredestein, 22 Apr 2016, 09:17, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
- Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
Auto on VW Polo 2002 9N1 Mootor AZQvredestein kirjutas:Alumiinium on kergsulam näiteks.
Äkki oskad täpsustada auto aasta.
Mingil varjandil oli see, et ei paku varuosi mootorile.
Varuosi ETKA kaudu ei paku.Vahetatakse tehases koostatud plokk koos väntvõlli+kepsude+kolbidega,samas on näiteks turul saaled eraldi saadaval
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/polo+ ... benschmidt
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: AZQ mootori saalede vahetus.Tehase poolt rangelt keelatud!
Sel ladu24 lingil on isegi orig. varuosa numbrid toodud - huvitav mida need siis endast kujutavad, otsitud lihtsalt mõõtude järgi sobivus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..