Milline TSI mootor töökindlam?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 31 Jaan 2018, 22:36

Sp räägitaksegi siin teemas EA211 versioonidest, neil pole 5 aastaga probleeme ilmnenud. 1.5 TSI on täpselt võrreldav EA211 vanemate versioonidega (200nm ja 250nm versioonid).
Cocco, eks sõltub ka sellest, kas suurema v väiksema masina peal.
Selle loogika järgi ei saa enam 1.2 TSI 105/110 hj versiooniga normaalselt möödasõite teha, kui 2 reisijat peal ja 86/90 hj versiooniga ei tasu maanteele ronidagi :S
Ma usun täiesti, et 1.8 TSI on nt Passatile paras mootor, samas pole see enam nii öko.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 31 Jaan 2018, 22:53

cocco kirjutas:
31 Jaan 2018, 21:11
Jälle teemaväline aga mis vahe võiks olla uuemate mootorite 2.0TSI-del - ühel 132kw (CUL) teisel vist 162kw vms?
Ega seal vist muud vahet polegi peale selle, et a’la Tiguani jaoks lõigati otsast jõudu vähemaks. Passatil saab 132kW 1.8-sest motost kätte ja 2.0TSI on 162kW ning veelgi rohkem.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 31 Jaan 2018, 23:33

ehk siis mängitakse ainult ajuga? turbo sama?! samas uue passati b8 mootor CHH 2.0TSI mootor täpselt väljanägemiselt samasugune ja komponendid ka.
Sama ilmselt ka nende 1.4 TSI-dega (uuemad) küll 92kw ja 110kw mõlemal kasutatavad agregaadid samad.
Ainuke mis on erineva ehitusega (plokikaas) on 1.4TSil see 81kw CPWA (maagaasimootor). Alumine osa ja turbo sama.
ja üks küsimus Murfile. Oskad öelda kui palju on pöördeid 2.0 tsi b8-l maanteel kulgedes kui autopiloot panna näiteks 100km peale?

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 31 Jaan 2018, 23:36

Oleneb sellest mida sa b8 ja 2.0TSI all silmas pead? Mul on Alltrack ja sellel on 7-ne DSG, aga tavalisel Passatil on 6-ne sama mootori otsas. Ülekanded on erinevad ja pöörded ka.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 31 Jaan 2018, 23:48

ok. ei teadnud. 1.8 on ka 7dsg ja hoiab pöördeid madalamal kui 6ne dsg. Ideaalne kooslus oleks siis ka esiveolisel 2.0 tsi ja 7dsg :)
kui palju alltrackil siis võiks olla pöörded 100km peal? 2080?

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 31 Jaan 2018, 23:51

Alltrack DSG7 puhul on ~1900rpm. See nüüd natuke puusalt pakutud. Leidsin telost pildi kus püsikas 95 peal ja pöörded ~1850.
DSG6 puhul on madalamad. Pean kolleegilt üle küsima, aga kui mälu ei peta siis 2000rpm juures oli tal kiirus 110-120 vahel.
Esiveoline 2.0TSI on ainult 6-sega kombos.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas rako » 01 Veebr 2018, 02:33

Kuna ma mitte midagi tarka ei oska öelda peale selle, et tõnis jälle nii töös, et teeks talle kohe evwk 15 juubeli pileti välja. Tõnis kui huvi siis kirjuta PS. Või tegelikult rega ära lase Marzipan paneb arve mulle teele. Tõenäoliselt oleks sa staar sellel üritusel!
Kes tänasid kasutajat rako selle postituse eest:
GTItitoGolhvGullvredestein
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 01 Veebr 2018, 08:03

GTI-ga on ka pöörded alla 2k kui mälu ei peta, seda siis 6dsg puhul.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 01 Veebr 2018, 09:00

huvitav..... scirocco r-il oli 100km/h peal 2250-2300. sel samuti 6dsg. Millest selline suur erinevus?
Vabandan uuesti, kui teemaalgatust risustan, aga vaja infot ühe projekti jaoks. kui vaja, teen uue tehnilise teema.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Veebr 2018, 19:02

Vaatasin siis täna trassil täpsemalt ja Alltrack DSG7 pöörded: 100km/h = 1950rpm, 110 = 2150, 120 = 2350.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 01 Veebr 2018, 20:14

päris hea kooslus siis. Oskab keegi öelda miks uuematel 2.0 TSI mootritel on 8 bensiinipihustit? Või olen millestki valesti aru saanud?!
Viimati muutis cocco, 01 Veebr 2018, 21:28, muudetud 1 kord kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 01 Veebr 2018, 20:21

iga silindri kohta 2 pihustit?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Veebr 2018, 21:02

Minu CJSA-l nii tõesti on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 01 Veebr 2018, 21:27

EA888 gen 3 1.8 ja 2.0 TSI mootoritel Euroopas on port- ja otsesissepritse. Väidetavalt ikka carbon build-up vähendamiseks.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 01 Veebr 2018, 21:35

selge. ühed pihustid siis on sisselaske kollektori all plokikaanes, teised sisselaskekollektori peal. Nüüd aga küsimus. Uued audi a4 ja a5 2.0TSI G-tron (maagaas) mootorid tähisega CVLA, kus asuvad siis nende mootorite nn 3. rida pihusteid ehk gaasi pihustid? On kellegil ligipääs varuosaprogrammile?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Veebr 2018, 21:46

madoc kirjutas:
01 Veebr 2018, 21:27
EA888 gen 3 1.8 ja 2.0 TSI mootoritel Euroopas on port- ja otsesissepritse. Väidetavalt ikka carbon build-up vähendamiseks.
Tegelikult ikka emissiooni jaoks, sest MPI pihustid on teatud pööretevahemikus effektiivsemad. Carbon buildup neutraliseerimine on kõrvalnähtus.

USA ea888, kus nõuded tegelikuses lahjemad(iroonia dieselgate juhtumile), puuduvad MPI pihustid.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 01 Veebr 2018, 21:57

Huvitav, kas väiksemad TSI mootorid on "parema" konstruktsiooniga, et neil emissioonid kontrolli all?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 01 Veebr 2018, 22:48

Kasutaja murf tõi siia teemasse murrangu. Ütles oma arvamust positiivselt suurema töömahuga mootoritest,sõidu dünaamikast. Cocco võttis sõnad suust. Täpselt sama oleksin ütelnud. Vastupidavus selgub 1,4 jasel.ca. AINULT viie aasta pärast. MustVälk. Olen kogenud tollelajal 1,5 d. omal ja remontisin 1,0 B .Tegin proovi sõitu. Vastus ? No milleks tehti selliseid õnnetuid bentsukaid. Jalaga lükka takka.. Aga diislid olid külmakapriised. Samas üle 6 l ei saanud. Oli mis oli. Madoc. Ära lahmi kiirendusega 80 kuni 120 oma ebareaalsete sekunditega 7 sek. ja viienda käiguga.?

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 01 Veebr 2018, 23:31

minu eesmärk on selgitada parim kooslus al. 2014. vw TSI bensukatest. Välistan kindlasti 1.4. Vaja ühe "projektika" jaoks.
Praegu tundub, et südameks saaks 2.0 TSI 162kw, kastiks saaks 7 käiguline dsg (võtan lagunemise riski). 7-se dsg-ga saan pöörded alla millega saavutaks natuke vaiksema müra ja küttekulu. Ja siis lõpuks läheb asi maagaasi peale ja tehnoloogiat (pihustid, hiljem ka klapid) laenaks audi 2.0g-troni pealt. Tulemusega soov saavutada meeldiva minekuga, sujuv ja ökonoomne maagaasiga liikur. arvamustele avatud ....
ja 1.4 teemat ka ikka jätkame siin :D

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 01 Veebr 2018, 23:49

No ma sõidan DSG-ga. Seega mu jaoks alati 7s 80-120 kiirendus olemas. Kui sundida ekstra 5ga käiguga kiirendama, siis ca 10s ja 7ga ca 14s. Seda siis 2 reisijaga autos ja peaaegu täispaagiga. 100ga 2100 rpm.
Võrdluseks nt GTI mk7 manuaal liigutab 80-120 3.5-4 sekundiga, 5ga kuskil 6-6.5s, 6ga 8-8.5s. Aga ligi 2x võimsama mootoriga ja 150 lisa nm-ga niimoodi peabki.
Kas mootorid peavad olema vähemalt 10a kasutuses, enne kui saab midagi töökindluse kohta rääkida?
Viimati muutis madoc, 02 Veebr 2018, 00:13, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 02 Veebr 2018, 00:08

t6nis3 kirjutas:
01 Veebr 2018, 22:48
Kasutaja murf tõi siia teemasse murrangu. Ütles oma arvamust positiivselt suurema töömahuga mootoritest,sõidu dünaamikast. Cocco võttis sõnad suust. Täpselt sama oleksin ütelnud. Vastupidavus selgub 1,4 jasel.ca. AINULT viie aasta pärast. MustVälk. Olen kogenud tollelajal 1,5 d. omal ja remontisin 1,0 B .Tegin proovi sõitu. Vastus ? No milleks tehti selliseid õnnetuid bentsukaid. Jalaga lükka takka.. Aga diislid olid külmakapriised. Samas üle 6 l ei saanud. Oli mis oli. Madoc. Ära lahmi kiirendusega 80 kuni 120 oma ebareaalsete sekunditega 7 sek. ja viienda käiguga.?
ee, mul oli 2009a 1.4tsi enne. Käis nagu siidi ja liikus sama edukalt nagu praegune 2017 1.4tsi.

mida sa lahmid siin?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas rako » 02 Veebr 2018, 02:48

Golhv kirjutas:
02 Veebr 2018, 00:08
t6nis3 kirjutas:
01 Veebr 2018, 22:48
Kasutaja murf tõi siia teemasse murrangu. Ütles oma arvamust positiivselt suurema töömahuga mootoritest,sõidu dünaamikast. Cocco võttis sõnad suust. Täpselt sama oleksin ütelnud. Vastupidavus selgub 1,4 jasel.ca. AINULT viie aasta pärast. MustVälk. Olen kogenud tollelajal 1,5 d. omal ja remontisin 1,0 B .Tegin proovi sõitu. Vastus ? No milleks tehti selliseid õnnetuid bentsukaid. Jalaga lükka takka.. Aga diislid olid külmakapriised. Samas üle 6 l ei saanud. Oli mis oli. Madoc. Ära lahmi kiirendusega 80 kuni 120 oma ebareaalsete sekunditega 7 sek. ja viienda käiguga.?
ee, mul oli 2009a 1.4tsi enne. Käis nagu siidi ja liikus sama edukalt nagu praegune 2017 1.4tsi.

mida sa lahmid siin?
Ära pane tähele ma loen nagu enda teemat ( huumor ) selle venna poste :)

PS. Saatis mulle PS kus ei suutnud otsustada mida teeb kas tuleb või mitte.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas siLc » 02 Veebr 2018, 07:36

cocco kirjutas:
01 Veebr 2018, 23:31
Praegu tundub, et südameks saaks 2.0 TSI 162kw, kastiks saaks 7 käiguline dsg (võtan lagunemise riski). 7-se dsg-ga saan pöörded alla millega saavutaks natuke vaiksema müra ja küttekulu.
Miks riski? 7-seid DSG kaste on nüüdseks rohkem kui üks mudel ja B8 2.0 TSI nelikveo peal on DQ500 (esivedu DQ381), mille lagunemise kohta kohta veel vara kosta.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Veebr 2018, 09:50

cocco kirjutas:
01 Veebr 2018, 23:31
Praegu tundub, et südameks saaks 2.0 TSI 162kw, kastiks saaks 7 käiguline dsg (võtan lagunemise riski). 7-se dsg-ga saan pöörded alla millega saavutaks natuke vaiksema müra ja küttekulu.
2.0TSI ja DSG6 pöörded on maanteel madalamad kui minu Alltrack-il. DSG6 viimase käigu ülekanne on kiirem kui Alltrack’i DSG7 oma. Kuidas nüüd olukord võrreldes 1.8TSI DSG7 on, seda ei tea. Küsi Jussikese käest, tal 1.8TSI koos 7-se DSG kastiga.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 02 Veebr 2018, 11:08

aga 6sel dsg-l on ikka rohkem tunda ju seda vahetuse jõnksu ja käiguga pidurdamist kui 7sel? Vähemalt 2010-2014 aasta masinatel selgelt vahet tunda.

Vasta

Mine “Mootor”