Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Nagu ikka CNG puhul sõidan bensiiniga päris harva. Mõned päevad bensiiniga sõites läks põlema mootorituli veaga P2177 ja jälgides auto käitumist oli näha ka mõnikord käivitamisel mootori kerget tõmblemist. Eelnevalt olin juba näinud, et bensiiniga sõites näitab väga kõrget kütusekulu, umbes 11l/100km. Gaasi pealt sõites keskmine alla 5kg/100km ja mingeid puterdamisi ei ole, jõudu on ka mõlema kütusega sõites.
Mootorituli läks uuesti põlema mõne aja pärast peale kustutamist. Leidsin ühe vea, olin õhufiltri vahetusel vaakumvooliku natuke üles tõmmanud, peale selle vooliku tagasi lükkamist pole nädala jooksul viga tagasit tulnud. Lisasin ka pihustite puhastus kütuselisandit poolele paagile bensiinile.
Kõrge kütusekulu on aga ikka, kas passatil võib näidik valetada?
Lisaks veel tähelepanek mis ilmselt ei ole seotud, aga panen ikka kirja: Peale gaasi tankimis kui sõidan juba CNG pealt hakkab kiirendades kostuma kõrge tirisev ja pinisev heli kütuseluugi suunalt. Pinina tihedus seotud kui kõvasti pedaalile vajutan. Umbes peale 5-10km sõitmist heli probleem kaob. Viimane aasta ei ole enamasti paake üle 19kg saanud, kuigi talvel Viljandist sai 21kg siiski ka sisse.
On kellelgi probleem bensiini kütusekuluga cng masinaga?
Kas gaasiga sõites võib heli põhjustada cng ballooni solenoid klapp?
Mootorituli läks uuesti põlema mõne aja pärast peale kustutamist. Leidsin ühe vea, olin õhufiltri vahetusel vaakumvooliku natuke üles tõmmanud, peale selle vooliku tagasi lükkamist pole nädala jooksul viga tagasit tulnud. Lisasin ka pihustite puhastus kütuselisandit poolele paagile bensiinile.
Kõrge kütusekulu on aga ikka, kas passatil võib näidik valetada?
Lisaks veel tähelepanek mis ilmselt ei ole seotud, aga panen ikka kirja: Peale gaasi tankimis kui sõidan juba CNG pealt hakkab kiirendades kostuma kõrge tirisev ja pinisev heli kütuseluugi suunalt. Pinina tihedus seotud kui kõvasti pedaalile vajutan. Umbes peale 5-10km sõitmist heli probleem kaob. Viimane aasta ei ole enamasti paake üle 19kg saanud, kuigi talvel Viljandist sai 21kg siiski ka sisse.
On kellelgi probleem bensiini kütusekuluga cng masinaga?
Kas gaasiga sõites võib heli põhjustada cng ballooni solenoid klapp?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2103
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
See ongi bensuröövel. 11 sajale kõlab linnakuluna normaalne. Maanteel 7 on ka täiesti ootuspärane.
Kuna peale gaasi tankimist sõidab auto törts bensuga, siis eks küllap see paagipump ikka ole.
See kas 19 või 21kg saad sisse sõltub tankurist. Kui sissesaadav hulk langeb juba 5-8kg võrra, saab paagisolenoidide poole vaadata.
Kuna peale gaasi tankimist sõidab auto törts bensuga, siis eks küllap see paagipump ikka ole.
See kas 19 või 21kg saad sisse sõltub tankurist. Kui sissesaadav hulk langeb juba 5-8kg võrra, saab paagisolenoidide poole vaadata.
-
- Klubiline
- Postitusi: 944
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 43 korda
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Bensu reziimis ta just ökopill ei ole jah. 11L 100km on ta mul ka keskmiselt linnaliikluses.
- Maq21
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
- Auto: Audi 90B2, Audi 5000s avant, Audi Coupe b2, Audi S3, Vw Paasat B7 Variant, Audi 90 b2
- Asukoht: Muraste
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
See kulu täitsa norm.
Ma pole bensuga alla 8.6 kunagi keskmist saanud.
Mis puudutab gaasi tankimist, siis see sõltub, kas enne sind on tanklas käinud mõni suurem masin ennem tankimas. Surve ei taastu nii kiiresti, lisaks kuum ilm jne.
Üldiselt alexela tangib ikka alati täis.
Ma pole bensuga alla 8.6 kunagi keskmist saanud.
Mis puudutab gaasi tankimist, siis see sõltub, kas enne sind on tanklas käinud mõni suurem masin ennem tankimas. Surve ei taastu nii kiiresti, lisaks kuum ilm jne.
Üldiselt alexela tangib ikka alati täis.
-
- Klubiline
- Postitusi: 944
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 43 korda
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Minu kogemusest seni, et Eesti Gaasis pigistab pigem rohkem sisse
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Täpsustan seda, et see pinin tuleb siis kui on gaasi pealt sõitmine juba.
See 11l/100km kohta on pigem maantee peale kaldu, aga hea teada, et ei maksagi lubatud 6,6l/100km kohta loota
See 11l/100km kohta on pigem maantee peale kaldu, aga hea teada, et ei maksagi lubatud 6,6l/100km kohta loota
-
- Klubiline
- Postitusi: 944
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 43 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Mingi 10 sajale keskmine bensu kulu ka mul. Panen ka lisa ainet.
Peaks panema oktaani tõstjat siis saaks kütuse kulu alla. (võibolla)
Kahju, et ajul ei ole kahte seadistust bensu ja gaasi vahel lülitamiseks.
Pinin! Peale akadeemias tankimist niipea kui lülitab gaasile ja vaid koormuse all ttü mäest üles tulles.
Vastavalt koormusele läheb pinin suuremaks.
Aga seda vaid kuniks nagu eelnevalt kirjutatud mõni kilomeeter vaid!
Lapsed räägivad, et nagu istme alt tuleks!
Peaks panema oktaani tõstjat siis saaks kütuse kulu alla. (võibolla)
Kahju, et ajul ei ole kahte seadistust bensu ja gaasi vahel lülitamiseks.
Pinin! Peale akadeemias tankimist niipea kui lülitab gaasile ja vaid koormuse all ttü mäest üles tulles.
Vastavalt koormusele läheb pinin suuremaks.
Aga seda vaid kuniks nagu eelnevalt kirjutatud mõni kilomeeter vaid!
Lapsed räägivad, et nagu istme alt tuleks!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Sai nüüd asi korda tehtud Gaznetis.
Algul vahetati ära tankimise otsik, kaasaegsem ja pidi saama ka kiiremini tankida.
Kahjuks viga see ei parandanud.
Teine kord vahetati ära vist paakide korgid, täpselt ei tea mis need olid sest naine käis autoga paranduses.
Igatahes saate Gaznetist abi ja saab küsida Tartu Gaznetist kui ei teata kohe mis viga olla võiks.
Algul vahetati ära tankimise otsik, kaasaegsem ja pidi saama ka kiiremini tankida.
Kahjuks viga see ei parandanud.
Teine kord vahetati ära vist paakide korgid, täpselt ei tea mis need olid sest naine käis autoga paranduses.
Igatahes saate Gaznetist abi ja saab küsida Tartu Gaznetist kui ei teata kohe mis viga olla võiks.
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Sellel ei ole messing osasi minu meelest https://photos.app.goo.gl/QhxhLqUy3yLwiUry8
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Palju selle uue tankimisotsiku hinnaklass ka oli koos vahetusega? Mäletad?Heixz kirjutas: ↑30 Sept 2019, 09:46 Sai nüüd asi korda tehtud Gaznetis.
Algul vahetati ära tankimise otsik, kaasaegsem ja pidi saama ka kiiremini tankida.
Kahjuks viga see ei parandanud.
Teine kord vahetati ära vist paakide korgid, täpselt ei tea mis need olid sest naine käis autoga paranduses.
Igatahes saate Gaznetist abi ja saab küsida Tartu Gaznetist kui ei teata kohe mis viga olla võiks.
- MRT0
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
- Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 8 korda
Passat B7 CNG 2013 kütusekulu bensiiniga kõrge
Tegin ükspäev niisama selline 150km ringi mööda väiksemaid maanteid ehk siis mitte päris püsikas ja 90ga mööda sirget teed. Keskmiseks tuli 7,5L/100km. Pole jah just kõige ökom bensu pealt