Kepsusaaled 1.9

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa

Kepsusaaled 1.9

Lugemata postitus Postitas Antss »

Mis oleks kepsusaalede vahetuse puhul vajalikud tegevused?

Ühest kohast loen, et vana välja, uus sisse.
Teisest foorumist aga hoopis, et ilma mõõtmiseta ei tohiks justkui midagi vahetada.

Kui kulunud saale asemele panen uue standardmõõdus, ei tohiks ju kuskilt midagi liiga pingule jääda?
Standardmõõt justkui kõlab juba nii, et ülemõõtu ei ole. Mismoodi saaks olla selline tegevus siis kahjulik või võlli rikkuda?


Andres
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

tofetome
Veteran
Postitusi: 825
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 73 korda

Kepsusaaled 1.9

Lugemata postitus Postitas tofetome »

Kas neid mitte ei ole ka remontmõõte?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

passatist
Klubiline
Postitusi: 219
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
Auto: Touareg ja Passat
Asukoht: eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Kepsusaaled 1.9

Lugemata postitus Postitas passatist »

Remontmõõtu pole mõtet panna, kui ei ole teada, et vänt on remontmõõtu lihvitud. Tegelikult on sul õige mõttekäik. Kui eeldame , et väntvõll on muidu korras ja lihtsalt saaled kulunud siis ei tohiks probleemi olla. Sama asja u 20a tagasi läbi teinud kui u 400000 km läbi sõitnud 1,8 G3-el sõidu pealt õlitule ühtlasel kiirusel põlema lõi, kui pöörded alla 2000 läksid. Sai õlirõhk ära mõõdetud, enam ei mäleta palju täpselt, aga oli madal. Alt vana õli välja, karter lahti ja uued standardmõõdus raam ja kepsusaaled sisse, visuaalselt polnud väntvõllil midagi viga ja sai vist isegi kepsukaelad mikromeetriga üle mõõdetud. Mina sõitsin temaga veel u100000 enne müümist ilma probleemideta. Edu katsetamisel.

Vasta

Mine “Mootor”