Golf mk2 1.6 erinevad küsimused.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mixxu
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 09 Veebr 2011, 12:25
Auto: Golf mk2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf mk2 1.6 erinevad küsimused.

Lugemata postitus Postitas mixxu » 09 Juun 2020, 10:32

Küsimusi hakkab lähiajal kõvasti vist tulema.

1. Kuidas oleks võimalik välja selgitada, mis mootor autos ikkagi sees on? MNT järgi on 1.6 55kw 1576cc, aga netist ma sellist mootorit ei leiagi.
WVWZZZ19ZFW778888 ütleb erinevates kohtades, et tegu on diisliga, 2015 autoga või üldse ei eksisteerigi. Ploki pealt vaatab vastu EZ 281 984. Paganikus olev kleeps on liiga hävinenud, et sealt midag ivälja lugeda.

2. Jahutusvedeliku tuli vilgub ja temperatuuriandur ei liigu esimese paksu valge triibu pealt edasi. Kõigil mk2 autodel mis ma olen näinud, on 2 sensorit kõrvuti - sinine ja punane (vt. pilt). Sellel autol aga ainult 1.
Pilt

3. Kuna käigukang on väga umbmäärane, siis kuskohast oleks võimalik saada remondikomplekti 4-käigulisele kastile? 5-käigulisele leiab päris palju. Kas võib ka see sobida, lihtsalt paar juppi jääks üle?

4. Kas kuskil on olemas normaalset juhtmestiku diagrammi / elektriskeemi? Autos on igasugust kahtlast juhtmetöid tehtud - kapoti all suvalised tühjad konnektorid, mitte kuhugi minevad juhtmed, armatuuris on mittetöötav udutule lüliti, mis on 1 valge juhtmega ühendatud lähirtulede lüliti külge jne jne.
Viimati muutis GTI, 09 Juun 2020, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf mk2 1.6 erinevad küsimused.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 09 Juun 2020, 13:48

1.Need Mnt ameti poolt loodud andmed on vanematel masinatel tihti vigased. Näiteid jagub. Mootor ploki koodi järgi EZ. Online Vin koodi päringu nii vanal masinal enam ei ole tõsiseltvõetav. Need koodid paljud ajas endale uued tähendused saanud.

2.Enda EZ-il oli seal kolm andurit. Kaks ülal ja üks all. Üks näidikutele, teine siilile kollektoris ja kolmas automaattoore küttekehale. Mingeid liigseid/lahtiseid pisikuid seal andurite kandis ei ole?
Keegi mingit keemiat teinud?

3.Käiguhoovastiku ainus reaalselt erinev detail on see lühem plastikust ühendus mis kasti ja vahehoobade vahel käib. Seda eraldi ei liigu? Kui tõesti vana ja kulunud värk on need munad ka tõenäoliselt kulunud. Kõigest loksuvast vabanemiseks sai enda masinal kõik liigendid ja munad metalli peale tehtud.

Sarnaste asjade peale...

4.Elektriskeeme netis liigub.
Oleneb kas südamelähedasem vene või inglise keeles.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

Golf mk2 1.6 erinevad küsimused.

Lugemata postitus Postitas franz » 10 Juun 2020, 08:29

Tere.
Mootori koodi leiad mootori ploki pealt bensiinipumba tagant, kui sa leidsid tähed EZ siis selline mootor on ju paigaldatud
golf 2 1988-1991a
http://www.clubvw.org.au/vwengines

Kuna tegemist on karburaator mootoriga siis ongi ainult üks jahutustempetatuuri andur -näidikute ploki jaoks,kui andurit vahetad siis anduri värv peaks olema sama mis on anduri pistiku värv

Rainer
Viimati muutis franz, 10 Juun 2020, 08:33, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf mk2 1.6 erinevad küsimused.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 10 Juun 2020, 19:01

franz kirjutas:
10 Juun 2020, 08:29
Kuna tegemist on karburaator mootoriga siis ongi ainult üks jahutustempetatuuri andur -näidikute ploki jaoks,kui andurit vahetad siis anduri värv peaks olema sama mis on anduri pistiku värv
Pierburg 2E2-l on kolm andurit nagu eespool mainitud. Ja EZ on originaalis 2E2ga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”