Vw Passat B5.5 mootori tuli põleb, 2.0, 85kw, jõud kadus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Piiake
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Juul 2020, 23:21
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Passat B5.5 mootori tuli põleb, 2.0, 85kw, jõud kadus

Lugemata postitus Postitas Piiake » 02 Juul 2020, 00:11

Tere

Mure selles, et autol läks põlema mootori tuli ja kadus ka jõud. Oli alguses erksama minekuga ja siis järsku võisid küll gaasi vajutada, aga auto liikus vaevaliselt edasi ja jõnksutas. Nt möödasõidud olid täiesti mõttetu tegevus, sest auto ei jõudnud minna. Või näiteks ringi pealt väljudes jõnksutas ja venis.
( Küttekulu oli ka kord nii kord naa, koguaeg erines,lausa 5 liitrit vahel). Autol probleeme ka käima minemisega- 2-5ndal katsel alles käivitus.
Kui esimene inimene pani autole arvuti järgi,siis ütles, et lisaõhu pump ja too vahetada. Kuna aga natuke uurides volkse tuttavate käest andsid need omapoolset nõu, siis jäi see vahetamata. Pidasin uuesti nõu ja ütles, et ilmselt pole mõtet osta vaid uurida enne. Seega jutt oli segane.
Hiljem ilmnes uus probleem- mootoriõli kaob, aga loiku ei teki. Pmst kuu aja jooksul (natuke peale) kaks 1l pudelit sisse kallatud.
Seega mitu häda, lahendust ei kuskil.
See, kes arvuti alguses järgi pani lubas autot uurida. Vahetas kütusefiltri ja vaatas, et sodi pole. Tal said mõtted otsa. Jäin siis õlitõttu teepeale,andsin teada talle jatal tuli paar ideed,milles võib asi olla. Ootasin,mis ma ootasin, aga kokkulepitud ajast kinni ei peetud ja lasti üle. Kuna asi juba jaburalt kaua kestnud otsisin kedagi, kes Passateid tunneks. Ta suunas mu tuttava juurde,kes uuesti arvuti järgi pani ja no nii põhjalikku vaatamist pole ma enne näinud- uuriti igasuguseid näitajaid jne. Kokkuvõtvalt- auto on näljas! Nii,aga kust nälg tuleb... arvuti näitab 22punkti, mida jõu kadumisel kontrollida. Esimene samm oli bensurõhku kontrollida, seal selgus, et pump töötab poole võimsusega ja sinnagi jõuab vaevaliselt. Vahetasime bensupumba ära. Mootorituli ei põle ja autol rohkem minekut.. ütleks nii 90% sellest,mis oli. Miski nagu on veel puudu.
Sõitsin parandusest minema ja 2km pärast kadus gaas ja kiirus lihtsalt alanes... vajuta pedaal põhja, aga ei midagi. 90lt jõudis 70le langeda ja siis käis jõnks ja tuli tagasi. Sõitsin 5km edasi kui keset sõitu auto välja suri. Süüde välja, uuesti käima ja sain edasi sõita parklasse. Mõtlesin, et kütuse viga, oli vähe sees ja uus pump. Panin juurde ja läksin testsõidule (parandajale andsin ka teada, tema aga ütles, et vana auto ja ühe asja parandad, ss lööb teise vea välja...). Ei olnud midagi. Järgmine päev jälle 2x kadus kiirus ja lõi mootoritule põlema.
Andsin uuesti teada ja öeldakse sama- ostad vana auto, siis peadki remontima ja see võtab aega.
Mulle tundub imelik, et ennem ei kadunud gaas ja ei surnud sõidu pealt välja ja kohe peale pumba vahetust hakkas peale..


Kas kellelgi on veel midagi sarnast olnud? Millega võib olla tegu, mida kontrollida?
Pikka maad ei julge ettegi võtta kui niimoodi ära kaob ja sureb...


Ilusat õhtut

Piia
Viimati muutis Piiake, 02 Juul 2020, 00:12, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Vw Passat B5.5 mootori tuli põleb, 2.0, 85kw, jõud kadus

Lugemata postitus Postitas GTI » 02 Juul 2020, 16:28

Kui mootorituli põlema hakkab koos jõu kadumisega, siis tekib kohe veakood või mitu. Mis veakood tekkis, siis saab edasi mõelda.
Kui need remontijad/koodilugejad ei taha neid avaldada, siis vast saab mõni klubiline Võru kandis kaabli külge panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”