Mootor kakub.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 29 Aug 2020, 19:03

Tere.
Ei leidnud samade probleemidega teemat.
Mure siis järgmine.
Volkswagen passat 1.9 tdi 74kw.2003 aasta.
Käivitub ilusasti.
Umbes 5 - 10 minuti vahelisel ajal, jahutusvedeliku temperatuur umbes 75 kuni 90 kraadi vahel.
Hakkab kiirendades kakkuma, kuni ka madalatel pööretel ei tööta korralikult, lõpuks lööb armatuuris ESP tule põlema.kütusekulu näitab 100 kuni 6,8 liitrit sajale.
Kohati jooksevad numbrid ülespoole, kohati allapoole.
Auto teeäärde, mootor seisma, võti süütelukust, võti tagasi, auto käima [ mõnikord mitu korda] ja kõik toimub ideaalselt. Kütusekulu püsib ca. 7 liitrit sajale. Ei kaku, kõik silindrid töötavad.
Kas on kellelgi samade probleemidega muresid olnud, oskab mind aidata?
Ette tänades. Kivimäe.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas links » 29 Aug 2020, 19:14

Diagnostika ei näita miskit?

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 29 Aug 2020, 19:17

Minek diagnosti alles nädala pärast.
Pole aega varem minna.

Punakas
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Apr 2020, 07:22
Telefon: 58180377
Auto: Passat b5.5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Punakas » 07 Okt 2020, 06:56

Kas said jaole mis viga,omal sama mure

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 01 Nov 2020, 16:50

Tere.
Esimesele probleemile lahendus leitud.
Viga oli esimese pihusti pistikust, pistetavad osas ehk emases. Võtsin kõik yks haaval lahti, puhastasin, pingutasin, [ näpitsatega kokkupoole ]. uus klapikambrikaane tihend ja asi ok.
Nyyd aga saabus uus mure.
Mootor lööb õhu väljalaskesse, paugub nagu metslane.
Vahetatud kytuse temperatuuri andur, maf, map, egr, kytusefilter, vaakum klapp, [ maf-i läheduses ] , vaakum sensor, [ kytuse temperatuuri anduri läheduses ].
Mõistus otsas. Soojana yheltmaalt kaovad kõik imelikud hääled, käib nõks sõidu ajal ja kõik ok. Kuni jätan kohapeal, käiva mootoriga seisma. Mõne minutiga taas eikäi korralikult, lööb sissevõtu filtrist tagasi välja.diagnost ei näita midagi.
Päris mystiline. Ehk keegi teab, kuhu koer maetud?
Tänud.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 01 Nov 2020, 19:29

Kui sisselaskesse tagasi podiseb, siis nukkvõll/tõukurid kulunud.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 01 Nov 2020, 20:00

Aga kas siis ei peaks kakkuma kogu aeg?
Mõni päev kõik ok, teinekord paar päeva.. ja siis algab kõik uuesti. Õudus-ruudus.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 01 Nov 2020, 20:04

Lööb tagasi väljalaskesse ja kakub, plus veidrad helid moottori poolt.
Muidugi unustasin ka mainida, et viimased omanikud visanud sinna koonusfiltri. Kavatsen originaali panna, kui kaane kusagilt leian.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 01 Nov 2020, 20:28

Lihtne on võtta lahti turbolõdvik sisselaskekollektori küljest ja kuulata häält. Kui lööb tagasi kõvasti, siis reeglina nukkvõll kulunud. Kui muidu ei oska häält hinnata, siis võrrelda mône teise samasuguse korras mootoriga. Vôi siis klapikambrikaas maha ja silmaga vaadata.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 02 Nov 2020, 06:03

Kui aega saan, kuulan yle. Tänud.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 17 Nov 2020, 09:21

Tere taas.
Läheb ecu vahetuseks.
Kas vahetusega kaasneb ka mingeid jamasid? Immo tunnistamine ?
Või vaheta aju ja asi vask.
Ette tänades.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 17 Nov 2020, 10:52

Aju vahetusega peab aju ja kellploki omavahel tuttavaks tegema (immo pärast). Ross-tech lehel üleval kuidas asi käib, vcds kaabliga lihtsasti tehtav ja mingeid pine vaja ei lähe.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas dellu » 17 Nov 2020, 10:58

J.Aru kirjutas:
17 Nov 2020, 10:52
Aju vahetusega peab aju ja kellploki omavahel tuttavaks tegema (immo pärast). Ross-tech lehel üleval kuidas asi käib, vcds kaabliga lihtsasti tehtav ja mingeid pine vaja ei lähe.
Päris nii siiski pole. See on ikka immo3 juba ja seal ei käi asi nii lihtsalt (ehk siis õpetamiseks on nii uue kui vana aju PIN koodi vaja). Kelladeplokk ja mootoriaju vaja sõbraks teha. Muidugi variant on immo off teha, mul muidu immo off 74kw aju olemas, aga G4 küljest. Tallinnas saaks õpetamisega aidata. Reedel liigun ka marsuudil Tallinn-Tartu-Tallinn ja kerge kõrvalepõige mõeldav.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 17 Nov 2020, 11:18

Aitäh.
Probleemiks pisike asi. Asun teises riigis hetkel.
Proovin siit mõne asjamehi leida.
Aga tänud kasuliku info eest.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 17 Nov 2020, 11:19

Selleks, et neid sobitada, on kindlasti arvutit vaja?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 17 Nov 2020, 11:33

Megenen kirjutas:
17 Nov 2020, 11:19
Selleks, et neid sobitada, on kindlasti arvutit vaja?
Arvutit läheb kindlasti vaja kui just ilma immota aju peale ei pane.

Megenen
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
Asukoht: Eesti-Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor kakub.

Lugemata postitus Postitas Megenen » 17 Nov 2020, 13:32

Ise Ei oska ka ilma immota ka asetada.
Kahju.
Tänud.

Vasta

Mine “Mootor”