Passat b8 Check Coolant level

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raikzz
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Auto: BMW M3 Competition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas raikzz » 26 Sept 2020, 16:59

Nimelt mure järgmine, viskab aegajalt kirja ette Check coolant level! Tase on ilusti MAXi juures ning tasemega ei tohiks muret olla, kas viitab tasemesensorile mida saab vahetada ainult koos paisupaagiga ? ( kas sobivad ka odavad 20eurised paagid ) , või tuleks enne paagi ostmist veel midagi uurida?

Kuna vahest viskab tööle ka hommikul külmkäivitusega siis saab ilmselt kuumenemisprobleemid ka välistada?
Viimati muutis raikzz, 26 Sept 2020, 17:00, muudetud 1 kord kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas tofetome » 26 Sept 2020, 19:01

Proovi esialgu äkki on pistik halva kontaktiga või lahti kuidagi?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Sept 2020, 19:38

See taseme andur on ju ainult kaks metalli varrast vedelikus, mis seal rikki saab minna?
Ega juhuslikult kunagi õli ja jahutusvedeliku segunemist pole olnud?
Õli kirme anduri varrastel võib küll selliseid anomaaliad tekidada.
Aja näpud koos karukeelega paisupaaki ja nühi neid vardaid natuke.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas murf » 26 Sept 2020, 19:47

Endal sarnane anomaalia olnud ja kui ma nüüd õigesti mäletan, siis oli probleemi üks põhjustest liiga vänge jahutusvedelik, mida siis tiba lahjemaks timmiti ning puhastati ka kontaktid. Pärast seda pole probleemi enam esinenud.

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas tommm » 26 Sept 2020, 20:13

Mul viskas mingi jahedam hommik esimesel käivitusel sama teate. Silma järgi kohe pärast vaadates oli ka ilusti täpselt min ja max vahel. Soojaks sõites hiljem enam viga ei tulnud.

Keerasin Møllerist läbi ja kurtsin muret. Öeldi, et see normtaseme ja miinimumtaseme vahe ongi nii väike, et temperatuuriga võib mängida. Samas võeti sujuva liigutusega selja tagant volkari logoga tosooli potska ja valati lahkelt pitsi või kahe jagu peale. Ehk ilmselgelt polnud ma esimene sama küsimusega.

1,8TSI ei teinud nelja aastaga ühtegi korda sellist nalja, 2,0BiTDI praegu teemaks. Rohkem pole samas errorit enam visanud.

raikzz
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Auto: BMW M3 Competition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas raikzz » 26 Sept 2020, 20:14

vedelik sees tundub igatahes ilus punane ja mingit ollust sees ei tundu, vardad praegu pimedas taskulambiga vaadates tundusid ka nagu puhtad, aga ei tundunud,et need metallvardad oleks ?

Pistik ilusti kinni, pistiku sees klemmides küll esines nagu kerget oksüdeerimisjälgi küll.

Välismaa foorumites googeldades tuleb välja, et see sensor on rikki läinud küll ja küll, ju siis ikka saab minna :)

Keegi soovitas ka proovida sillata pistikus 2 klemmi omavahel kokku, et välistada sensori riknemine, ei saa ise täpselt aru kuidas see sildamine märku annab autole,et tase okei on ?

Teemas olev auto on 1.8tsi

Taseme kohta ütleks ,et mul on isegi üle maximumi tegelt ja nii on ta minuarust koguaeg olnud, ehk sinna paagi liitekohani ja natuke kõrgemalgi
Viimati muutis raikzz, 26 Sept 2020, 20:20, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Sept 2020, 08:17

raikzz kirjutas:
26 Sept 2020, 20:14
Keegi soovitas ka proovida sillata pistikus 2 klemmi omavahel kokku, et välistada sensori riknemine, ei saa ise täpselt aru kuidas see sildamine märku annab autole,et tase okei on ?
Kui peale sildamist veateadet enam ei tule siis ongi tasemeanduri probleem. Need vardad on seal lihtsalt kaks klemmi, mille jahutusvedelik peab n.ö. elektriliselt ära ühendama e. et tekiks vooluring.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raikzz
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Auto: BMW M3 Competition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas raikzz » 29 Sept 2020, 20:27

Sildasin ära ja nüüd 2 päeva nii ringi sõitnud, pole veateadet visand, ju siis ikkagi sensor küpse omadega..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat b8 Check Coolant level

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Sept 2020, 21:02

Puhasta vardad ära ja lase edasi.
Ja võibolla tõesti on vedelik liiga kange, lase ära mõõta, muidu oled varsti uue paagiga jälle põleva tulega hädas.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Mootor”