2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
DuCore
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Sept 2011, 09:54
Telefon: 56194485
Auto: .
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Lugemata postitus Postitas DuCore » 23 Jaan 2021, 13:30

Hey. Ehk keegi pädev oskab aidata...

Golf 4 2000.a mootor 2.8 vr6 150kw 4 motion, manuaal kastiga.

Auto käes olnud ca 2 nädalat, ostes oli timm, maanteel viskas pikal kiirendamisel epc tuld korra, muidu toimis. Diagnostika näitas mingit lambda viga ( bank 2 sensor 1)

Mõned päevad tagasi Auto muutunud jõetuks, kohapeal käib ilusti, sõites aga pole sadat kilowattigi tunda, justkui lämbub, või puterdab. Kolmandal käigul ei lähe ûle 3000rpm-i.
milles võib viga olla?😒😏

Vabandan, kui miskit puudu on. Vastan niipalju kui tean. Loodan teie abile.
Viimati muutis DuCore, 23 Jaan 2021, 13:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 23 Jaan 2021, 19:01

Tasuks uuesti veakoodid ära lugeda ja vaadata mis peale kustutamist tagasi tulevad. Näiteks see sama lambda andur võib põhjustada seda.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 24 Jaan 2021, 12:36

Mootor vajab ilmselgelt normaalset live data diagnostikat, mitte vaid veakoodide lugemist. Veakoodide lugemine ei ole reaalne diagnostika.

Ega seal midagi väga palju valesti ei saa olla, eesmised lambdad on closed loop segu reguleerimiseks, kui üks neist surnud on, peaks see bank lihtsalt open loop-i minema.
Tagumised lambdad on puhtalt katalüsaatorite kontrolliks. Külmast peast kontrollitakse ka SAI pumba ja klapi korrektset toimimist aga see mootorit limp mode-i ei pane.
Tean, kuna enda autol peale remonti ei toiminud enam SAI pump millegi pärast ja ei viitsinudki otsida seda viga, võtsin kogu süsteemi maha.
Sisuliselt saab nii SAI, kui katalüsaatorite kontrolli ajust välja programmeerida, siis ei pea liiga palju kõrvalisi asju uusi ostma nende riknemisel.

Kõige mõistlikum on esimese asjana õhulekked üle kontrollida, kuna plastvoolikute vanadusest suremine on nende mootorite probleem
ning 95% omanikest on nii juudid, et remontimise asemel teevad neile torudele ajutist lappimist.
Ka minu autol on 2 toru kellegi poolt juba varasemalt lapitud, ei ole neid veel välja vahetanud, kuna mul tuleb short runner sisselaskekollektor niikuinii.
Siis kaovad need torud ära ning tuleb custom lahendus teha.
Pidurivõimendi vaakumtoru panin loomulikult tutika A-osa, kuna ka see oli elektriku teibi ja voolikuklambriga kellegi poolt juba lapitud.
Eks 40.- eur tutika A-osa eest ongi liiga suur kulutus, et pidurid normaalselt töötaks ja mootor lisaõhku ei saaks.

Suure tõenäosusega on sul kuskil suurem õhuleke ning MAF-i näit on mööda ja sealt võivad hädad pihta hakata.
Aga nagu pika jutu algul mainisin, siis alustuseks tuleks mootorile korrektne diagnostika teha.
Viimati muutis M-Tech, 24 Jaan 2021, 12:38, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

DuCore
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Sept 2011, 09:54
Telefon: 56194485
Auto: .
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Lugemata postitus Postitas DuCore » 24 Jaan 2021, 15:37

Tänud!

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

2000.a golf 4 vr6 150kw jõuetu

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 21 Veebr 2021, 19:17

Tundub olevat hoopis bensiinipumba viga. Samas võib ka jääpuru olla pumba sõela ees või filtris.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”