LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 10 Mär 2021, 11:35

1,5 aastaga teenib raha tagasi, samas ostes mingi teise uuema auto, ökonoomsema, hakkad kohe autoraha tagasi teenima. Et pärast 1,5 aastast lökutamist hakata kõrvale raha panema, on natuke kehvem variant.Aga uunikume liigub siin senimaani ja halb variant pole.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Mär 2021, 11:42

etnies858 kirjutas:
08 Mär 2021, 20:00
VW cng puhul oleneb mitmest tegurist aga seal peab olema tosooli temp üle 15c ja rõhk 6bar.
B7 on eluaeg gaasilt käima läinud, samuti läheb uus octavia isegi praeguste ilmadega gaasiga. B7-l mul ainult siis läks bensuga, kui olin alexelas tankinud ja pidi pikemalt käiama, et käivituda, siis viskas bensule vahest (aga mitte alati). B6 puhul enam ei mäleta, see vist läks vahest bensuga ka. Vanemad Golf 4 ja Touran 2.0 mootor külmalt läksid jah algul bensuga käima. Aga mul kodu juures oli 800m sirge enne ristmiku ja sellega oli touran enamasti ikka CNG-l juba kui ristmikule sain. Golf 4 peab oskama sundida gaasile minna, see muidu mõtleb kaua (käivitub ka soojalt bensuga), aga kui oskad sundida, siis saad esimeste sõidumeetritega gaasile juba.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 10 Mär 2021, 11:58

Dellu, mul ka 2,0 , aga heal juhul tsipa üle 10 liitri läheb külmadega bensu kuus. Suvel ikka lasenüle kuu gaasipaagi tühjaks, et bensupaaki värske küttega täita, ilge geberniit on bensu pumpa bsx touranil vahetada. Teistel mudelitel jama see, et bensupaak hullul suur on, ei julgeks kogu aeg põhjas ainultkütet hoida, pika peale ikka vast seintele saasta korjab.
Viimati muutis muidumees123, 10 Mär 2021, 11:58, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Mär 2021, 12:01

no tegelikult ju vähemalt B6/B7 Passatil on ette nähtud 3:1 või oli see 4:1 suhtes bensuga ka sõita. Ehk 3-4 paagi gaasi ja selle aja peale 1 paak bensu, et pihustid ära ei kuivaks/kinni põleks. Octavia kohta pole veel viitsinud seda rida hooldusraamatust üles otsida, müügimees ei maininud ka. Õnneks ainult 3000 vast sõidetud ka tänaseks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 10 Mär 2021, 12:37

Nu suvel küll vist isegi 8:1 suhtele bensu kasutanud, seni sõidab. Uued mootorid võibolla kapriissemad, audi ja octavial vistjah mingid 81 kw mudelid, aga loogiliselt ikka hea isegi rohkem bensu kasutad. Kahju, et enam vabalthingavaid enam ei tehta.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas MartenL » 10 Mär 2021, 12:51

dellu kirjutas:
10 Mär 2021, 12:01
no tegelikult ju vähemalt B6/B7 Passatil on ette nähtud 3:1 või oli see 4:1 suhtes bensuga ka sõita. Ehk 3-4 paagi gaasi ja selle aja peale 1 paak bensu, et pihustid ära ei kuivaks/kinni põleks.
See on huvitav fakt, mis üha uuesti kerkib. Kas kuskil tehase manuaalis on see ka kirjas?
Ma pole oma 2014 Touraniga viimase 50k jooksul sihilikult bensiiniga ühtegi paaki sõitnud ning pole probleemi.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1733
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 10 Mär 2021, 13:19

MartenL kirjutas:
10 Mär 2021, 12:51
dellu kirjutas:
10 Mär 2021, 12:01
no tegelikult ju vähemalt B6/B7 Passatil on ette nähtud 3:1 või oli see 4:1 suhtes bensuga ka sõita. Ehk 3-4 paagi gaasi ja selle aja peale 1 paak bensu, et pihustid ära ei kuivaks/kinni põleks.
See on huvitav fakt, mis üha uuesti kerkib. Kas kuskil tehase manuaalis on see ka kirjas?
Ma pole oma 2014 Touraniga viimase 50k jooksul sihilikult bensiiniga ühtegi paaki sõitnud ning pole probleemi.
No aja küsimus kui sul probleemid tekivad bensiinipihustitega.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Mär 2021, 15:04

etnies858 kirjutas:
10 Mär 2021, 13:19
MartenL kirjutas:
10 Mär 2021, 12:51
dellu kirjutas:
10 Mär 2021, 12:01
no tegelikult ju vähemalt B6/B7 Passatil on ette nähtud 3:1 või oli see 4:1 suhtes bensuga ka sõita. Ehk 3-4 paagi gaasi ja selle aja peale 1 paak bensu, et pihustid ära ei kuivaks/kinni põleks.
See on huvitav fakt, mis üha uuesti kerkib. Kas kuskil tehase manuaalis on see ka kirjas?
Ma pole oma 2014 Touraniga viimase 50k jooksul sihilikult bensiiniga ühtegi paaki sõitnud ning pole probleemi.
No aja küsimus kui sul probleemid tekivad bensiinipihustitega.
Mul ka vahepeal käis B7 bensuga suht kehvalt. Sõitsin paagi ära ja hoopis teine auto. Touran on sul ikka 1.4 110kw? Need 2.0 85kw käivituvad ju niikuinii bensuga ja neil ilmselt muret pole.

Uus Octavia/Golf on siiski juba 1.5 ja 96kw. Varasem kere (ja facelifit eelne - või kuidas iganes neid loeti) olid jah 1.4 81kw. Õigemini facelifti viimane lõpp oli juba 1.5 96kw.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 821
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

LPG seade 1.8 TSI 118kw CDAA mootorile

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 10 Mär 2021, 17:58

dellu kirjutas:
10 Mär 2021, 11:42
etnies858 kirjutas:
08 Mär 2021, 20:00
VW cng puhul oleneb mitmest tegurist aga seal peab olema tosooli temp üle 15c ja rõhk 6bar.
B7 on eluaeg gaasilt käima läinud, samuti läheb uus octavia isegi praeguste ilmadega gaasiga.
väidan vastupidist, kui siin maal eelmine külmalaine oli ja kraadi -18 peal viskas siis cng-le üleminek oli siis kui auto oli juba 15-20 min sõidus olnud.
2020 octavia
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Vasta

Mine “Mootor”