2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
iOn9000
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Mai 2021, 15:57
Telefon: 55666638
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas iOn9000 » 07 Mai 2021, 16:10

Tere,

Soov soetada 2012 CNG Passat Rootsi mainekast automüügisalongist. Kuid sõidukil tuvastatud 2 veakoodi: P3361 ja P3363 ja põleb mootori tuli. Bensiini peal töötab ilusti ja sõita saab.
Sellega kohalikust ÜVst läbi ei saa ja müüja ei soovi sellega tegeleda ning pakkus 800eur'i alla.

LS 210k. Viimane esinduse hooldus 182k juures. ÜV sai hiljuti läbi. Rohkem kahjuks infot pole.

Mis oleksid need kulukamad variandid, millega tuleks arvestada, kui välistada küünlaid, -pooli, MAF ja vaakumvoolikuid ?

Ettetänades,
iOn9000

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Mai 2021, 18:24

Cng tahab korraliku küünalt. See on esimene asi, mis ära vahetada. Kui viga ikka alles jääb tõsta süütepool järgmisele silindrile ja pane veaga silindrile mingi teine asemele. Siis näha kas viga kolib. Gaasiga värinat/vibra tunda ka?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

iOn9000
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Mai 2021, 15:57
Telefon: 55666638
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas iOn9000 » 07 Mai 2021, 18:49

Kahjuks ise pole kohapeal käinud sellega tutvumas.
Endal soodsam lasta auto ära tuua ning eraldatud 2.5k'ne puhver remondikuludeks.

Siingi tegelik küsimus, kas neil vanematel EcoFuelidel võib mõni suurem probleem küljes olla mis nõuaks 3k+ investeeringuid ?

Kasutaja avatar
lunatic
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 18 Mai 2006, 17:43
Auto: Passat CNG ja Audi A4 allroad
Asukoht: Tallinn-Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas lunatic » 07 Mai 2021, 21:45

Gaasireduktor on vist päris kallis jupp.
Paake vahetab esindus siiani tasuta? Äkki keegi hiljuti teinud?
DSG kasti juppidest oli eelmine aasta siduripakett u ~800 ja mehhatroonika osa vist ~1300.
Turbo ja kompressor ka maksavad miskit. Pihustid on kallid. Aga neid ka ei pea korraga vahetama, vaid pigem lasta stendis kõigil neljal näidud võrdseks ajada.
Enda CNG-Passatil kallimaid juppe vahetada on olnud hooratta vahetus koos tööga 440.- ja roolilati taastamine 420.- (uus oleks olnud u 1700).

Aga ei pruugi ju nii halvasti ka vedada, et pead kõik need asjad korraga vahetama :)

Edu! :)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas Pulku » 07 Mai 2021, 22:06

Taastatud mehhatroonika osa saab ka oluliselt soodsamalt, ise maksin vist 350€

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Mai 2021, 22:39

Vaevalt, et hooratas, sidurid, mehhatroonika ja turbo on põhjuseks gaasi pealt mitte töötamisele.
Ilmselt maksab see korda saamine ikka tunduvalt rohkem kui 800€, miks muidu ei viitsi müüja sellega tegeleda?
Tavaliselt kipuvad need gaasikad just bensu pealt puterdama, kuna bensu pihustid on vähese kasutuse tõttu kinni kiilunud.

ps. muide dr google annab kuhjaga vastuseid nendele veakoodidele
Viimati muutis jussike, 07 Mai 2021, 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 07 Mai 2021, 23:26

No tutikas kompressor on ca 2000€ nt

iOn9000
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Mai 2021, 15:57
Telefon: 55666638
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas iOn9000 » 10 Mai 2021, 11:41

Tänan informatiivsete vastuste eest.

Sõiduk tühikäigul puterdab.

Müüja põhjendas remondist loobumisest asjaoluga, et nad ei ole sertifitseeritud cng-autode kallal töötamisest.

Arvamusi ?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Mai 2021, 11:59

Kui hind on vastav, siis võta risk. Kui läheb hästi tasub end risk ära. Kui mitte, siis maksad peale. Siin on kõigil ennustused. Ilma konkreetset autot nägemata, proovimata ja kontrollimata on raske öelda, mis viga on.

Ma olen lisaks eelmainitule remontinud ühel CNG-l ka plokikaane. Muidugi info mõttes annab see ainult müra juurde :)
Viimati muutis KuldarA, 10 Mai 2021, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 10 Mai 2021, 12:48

No cng pole mootori vahetus väga kallis, olen teinud 😉

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas R36 » 10 Mai 2021, 12:49

iOn9000 kirjutas:
10 Mai 2021, 11:41
...
Arvamusi ?
Rootsis maksab töötund rohkem kui meil. Järelikult on neile lihtsam(kasueffektivisuse seisukohast) müüa vigane auto teadlike vigadega alla turuhinna.
Auto on katki. Mis katki on selgitab diagnostika(mitte vigade lugemine).

Ja see ongi minu arvamus.
Minu kogemus näitab samas, et kui küsida küsimust, et "Kas peaksin ostma teadlikult katkise auto?", siis ei peaks, sest muidu ei küsiks seda küsimust.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

iOn9000
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Mai 2021, 15:57
Telefon: 55666638
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas iOn9000 » 10 Mai 2021, 14:16

Tänud :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Mai 2021, 14:33

jussike kirjutas:
07 Mai 2021, 22:39
Vaevalt, et hooratas, sidurid, mehhatroonika ja turbo on põhjuseks gaasi pealt mitte töötamisele.
Ilmselt maksab see korda saamine ikka tunduvalt rohkem kui 800€, miks muidu ei viitsi müüja sellega tegeleda?
Tavaliselt kipuvad need gaasikad just bensu pealt puterdama, kuna bensu pihustid on vähese kasutuse tõttu kinni kiilunud.

ps. muide dr google annab kuhjaga vastuseid nendele veakoodidele
CNG-ka puhul päris ei päde see teooria. Kui küünlaid pole ammu vahetatud, siis näiteks foori taga "tundega pepu" saab aru, et kerge puterdamine on sees. Uued küünlad küljes ja asi korras. Bensupihustid on ka jah nende teema, aga pigem on probleem ikka just gaasi peal, kui küünlad pole esimeses nooruses. Olen seda korduvalt läbi elanud nii vanema 2.0 80kw tourani peal kui ka Passat B6/B7. Touranil oli ikka eriti hullult tunda. Seal vist läksid nii küünlad kui küünlajuhtmed, 110kw versioonil on juba igal silindril oma pool. Bensuka pihusti olid ka minu arust juba järelturul alla 100 tükk kui ma valesti ei mäleta. CNG reduktor on jah 1200 eurot äkki uuenda, aga siis oleks ilmselt mingi muu veakood. Ja paljusid neist asjadest on lõppkokkuvõtes kasutatult ka saada. Mul on endal kaks tükki juppideks ja mootor on neil nii B6 kui ka B7 sama. DSG Käigukastis ilmselt mingi erinevus on, aga sai ka B6 kast edukalt B7 alla aetud, kuigi korra tuli uuesti maha võtta, et normaalselt toimima ka hakkaks (Ehk siis hoorattas on mingi marginaalne erinevus mida silmaga ei näe, aga peale selle vahetust lahenes ka see mure).
Aga kui ära ei osta võid mulle info panna, kus ja mis hinnaga müüakse ja kui ostad ja juppe vaja, võid jällegi ühendust võtta.
Viimati muutis dellu, 10 Mai 2021, 14:33, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Erkil
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Mär 2008, 12:45
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

2012 Passat 1.4TSi EcoFuel veakoodid

Lugemata postitus Postitas Erkil » 13 Dets 2022, 23:19

Pulku kirjutas:
07 Mai 2021, 22:06
Taastatud mehhatroonika osa saab ka oluliselt soodsamalt, ise maksin vist 350€
Kuskohas sellise hinnaga mehhatroonika taastamist pakutakse? Google abil jõudsin sisuliselt kahe variandini - dsg.ee ning recro/esracing - tegin just mõlemasse päringu, aga kui on veel variante, siis oleks huvitet.

Vasta

Mine “Mootor”