Öli kulumine Golfil TSI

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Veebr 2022, 21:36

etnies858 kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:52
murkamarko kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:50
Tuttaval sama mootoriga golf. Ja see et ta nii õli võtab pole OK.
Mis on autol läbisõit?
Tutvu infoga, tehase poolt okei kulu :wave:
Aga lampi küsides, siis kuidas klient peaks seda teadma? Lugema hiljem kasutusjuhendist? Või peaks VW või Møller ostjat enne tellimuse tegemist mainima ka asjaolu, et lisaks kütusekulule peaksite arvestama ka võimaliki õlikuluga 1L per 1000km? Natuke nagu põrsa kotis müümine.
Ma olen 3x uue B8 salongist välja veeretanud ja võimalikust õlikulust ei öeldud sõnagi. On mõnda teist uue auto ostjat teavitatud?
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas TanelP » 22 Veebr 2022, 21:52

Kuidas need mootorid ikka nii viletsalt konstrueeritud on?! Isegi üle 30 aasta vana Golf2 ei taha õli tilkagi juurde välpade vahel...
you know you are doing something right when the haters come out.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 808 korda
Tänatud: 131 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 22 Veebr 2022, 22:00

See tehase tegevus liigutub juba kriminaalseks. Sellise õlikuluga ei saa varsti ülevaatuselt ka läbi. :(
Tehase juhend peaks ettenägema, et sellised autod ostetaks tagasi.
Ma üldse imestan, et ei ole samasugust kohtuvaidlust nagu dieselgate skandaal oli.

Teema algatajal ma soovitan vaadata autot kriitilise pilguga üle. Kui muus osas ka kehv, siis sõidad kuniks õlikulu läheb liiga kalliks.
Ja siis auto juppideks. Kui ise juppideks ei saa teha, siis kuskile müüki või sissemakseks. Aga müüki või sissemakseks niipea kui võimalik.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 23 Veebr 2022, 06:56

iga 2000 km. tagant liiter õli???? Kus otsast see okei on.

etnies858 kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:52
murkamarko kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:50
Tuttaval sama mootoriga golf. Ja see et ta nii õli võtab pole OK.
Mis on autol läbisõit?
Tutvu infoga, tehase poolt okei kulu :wave:

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 23 Veebr 2022, 07:02

Kui keegi väidab siin et mõni tuhande tagant lisada õli ja seda et tehas esindus veel kiitab takka on ikka ehtne laim. OKEI on kui nõuab nn. 30 000 peale liiter poolteist õli või siis 10-15 tuh. peale liiter õli. Mitte ükski esindus pole väitnud ega öelnud seda et see on ok kui võtab 1000 km. 1 liiter õli. See on see sama naised saunas rääkisid jutt ja kõik kiidavad ja noogutavad takka......

miilits
Huviline
Postitusi: 2190
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas miilits » 23 Veebr 2022, 07:11

Kunagisest teemast:
Volkswagen recommends that you to check the engine oil level at regular intervals, preferably every time you fill the fuel tank, and always before a long trip. Your vehicle may consume engine oil depending on several variables. A maximum of 1 quart per 1200 miles (1 liter per 2000 km) would be considered normal. New vehicles may consume more oil over the first 3000 miles (5000 km).


Ehk suht normaalsus varsti. Oli omal kunagi v6 mis tahtis liiter tuhande peale ja no ei viitsinud sellega jamada, paris tüüyu tegevus oli see 😅
Viimati muutis miilits, 23 Veebr 2022, 07:12, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
etnies858
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 23 Veebr 2022, 08:17

murf kirjutas:
22 Veebr 2022, 21:36
etnies858 kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:52
murkamarko kirjutas:
22 Veebr 2022, 20:50
Tuttaval sama mootoriga golf. Ja see et ta nii õli võtab pole OK.
Mis on autol läbisõit?
Tutvu infoga, tehase poolt okei kulu :wave:
Aga lampi küsides, siis kuidas klient peaks seda teadma? Lugema hiljem kasutusjuhendist? Või peaks VW või Møller ostjat enne tellimuse tegemist mainima ka asjaolu, et lisaks kütusekulule peaksite arvestama ka võimaliki õlikuluga 1L per 1000km? Natuke nagu põrsa kotis müümine.
Ma olen 3x uue B8 salongist välja veeretanud ja võimalikust õlikulust ei öeldud sõnagi. On mõnda teist uue auto ostjat teavitatud?

See umbes sama, et ostad Delli esindusest Alienware läpaka aga keegi ei ütle sulle, et kui CAD lahti lööd siis ventikas nagu reaktiivlennuki mootor. Kõik ju töötab sellesmõttes, et lihtsalt igal tootel omad head ja vead, ise ei uuri siis ega keegi ei tule ütlema ka. Igal autol mingid miinused, mis netist suht hõlpsalt leitavad + kui uue auto ostad siis vähe pohhhui pole? Garantii peal ja ei pea muretsema eriti nagu.

Kas see liiter õli palju või vähe, ei oska öelda, pole volkari insener, et väidet ümber lükata. Öeldakse, et okei ju siis on :D

Pohlad
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 09 Mär 2019, 21:34
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas Pohlad » 23 Veebr 2022, 08:38

Arvan, et kui poest uue autoga välja sõidad ja peale iga kolmandat tankimist 1L juurde valad, siis oled varsti esinduses tagasi.
Kui sul ostes kaks samaväärset autot kõrvuti, üks ei võta välba peale midagi, teine võtab 4l 10 000km peale. Kumma ostad? Ausa müügi puhul ju järelturuhind langeb korralikult.
Aga endal selline tähelepanek, et kui auto töökotta viisin ja "enda" (teine tootja) õli kaasa panin, siis välba peale õli ei pidanud juurde valama, kui nad enda müüdavat panid, siis ikkagi auto küsis enne lõppu juurde. ( Vahetasin 10-15k vahel, tegu oli 300 000km v6 ga)
Äkki kannatab erinevate õli tootjatega katsetada?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2022, 08:43

etnies858 kirjutas:
23 Veebr 2022, 08:17

See umbes sama, et ostad Delli esindusest Alienware läpaka aga keegi ei ütle sulle, et kui CAD lahti lööd siis ventikas nagu reaktiivlennuki mootor. Kõik ju töötab sellesmõttes, et lihtsalt igal tootel omad head ja vead, ise ei uuri siis ega keegi ei tule ütlema ka.
Sa nüüd võrdled ikka lampi võrreldamatuid asju. Õli kulumise ja ventika poolt tekitatava heli vahele =märk, really? :shock:
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 23 Veebr 2022, 08:58

Pigem, et sa arvad, et keegi reaalselt müüb sulle midagi nii, et räägib ära kõik asjad, mis on head ja halvad 🤣 Eriti autode puhul. Mis sa tõesti arvad, et kui lendad subaru esindusse sisse siis vuristavad kohe kõik ette, mis boxer mootoritel juhtuda võib? Või land rover, millel isegi proovisõidu autodel (2.7tdv6) mootorid õhku lendasid, ikka kiidetakse taevani, et hea mootor jne.



Edit: Tõmbate ennast nii keema mingi üli vana probleemiga, 1.8tsi ammu see probleem, ikka ostetakse ja sõidetakse. Kui teile tundub see tarbimine liiga suur siis nüüd teate ja võite midagi muud osta, niisama ulguda ka lamp ega midagi ei muutu sellest, õli tarbib ikka edasi.
Viimati muutis etnies858, 23 Veebr 2022, 09:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 23 Veebr 2022, 08:58

Ma just tahtsin mainida, et see võrdlus on ikka no nii off point kui olla saab. Antud näitega saad kõrvutada võibolla olukorda kui kodanik ostab uue auto ja valib 17" proovisõidu auto all olnud velgede asemel 20" ning pärast tuleb kurtma, et müra palju ja otsib teed jms...

Ebanormaalselt suur õlikulu on nendel õnnetutel alguse otsa TSI-del ju algusest peale olnud ja tingitud kehvast kolvi/rõngaste disainist. Ei ole ok, et sellises koguses pead maslot peale kallama ja ma pole küll kuulnud, et mõnel teisel tootjal peale VW seda nii massiliselt esinenud oleks. See kui pead õlivahetuste vahel korra lisama vs. 10 liitrit on ikka kolossaalne vahe.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2022, 10:26

Kui autotootja/-müüja reklaamib oma autot soodsate ülalpidamiskuludega ja sinna lisatakse ka long-life õlivälp, siis see on konkreetne BS ja sellega võib keegi kaasuse püsti tõmmata küll. Eriti kui pärast loed kasutusjuhendist või kuuled hoolduselt, et 1L / 1000km on normaalne peale valada. WTF?! Mitu õlivahetust sa siis tegelikult selle long-life 30t km jooksul teed?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas tito » 23 Veebr 2022, 10:52

murf kirjutas:
22 Veebr 2022, 21:36
Aga lampi küsides, siis kuidas klient peaks seda teadma? Lugema hiljem kasutusjuhendist? Või peaks VW või Møller ostjat enne tellimuse tegemist mainima ka asjaolu, et lisaks kütusekulule peaksite arvestama ka võimaliki õlikuluga 1L per 1000km? Natuke nagu põrsa kotis müümine.
Ma olen 3x uue B8 salongist välja veeretanud ja võimalikust õlikulust ei öeldud sõnagi. On mõnda teist uue auto ostjat teavitatud?
Keegi jätab midagi rääkimata :D
murf kirjutas:
07 Veebr 2022, 16:10
Nojah, mul 2 viimast lätlased. Hoolimata 5,5 aastast üsna tihedast suhtlusest 6-varbalistega, ma eriti peale saldējumsi ei tea.
Ahjaa, 2 jäätist on jums-jums ja kass on kūrnjauskas :mrgreen:
Isegi kui Sulle see ära räägiti, siis saldējumsi ja kūrnjauskase pealt vast saandki aru täpselt mis öeldi? :lol: :lol: :lol:

Ma arvan ka, et teema algataja lasku õnnelikult edasi. Võib küll ka juba eelpool mainitud õlitootjat prooviks vahetada (ma sain sarnasele murele veidi leevendust, kui kasutasin VTEC is Valvoline tooteid) ja sõita kuni kulu väljub tehase ettenähtust.
Siis juba edasi mõelda kas rattad vahetusse või südameoperatsiooniks....

Toon näituseks esimese hoolduse. Kes suudab kaasa mõelda saab aru, kes mitte siis olgu selgituseks öeldud, et 30 000 km või 2 aastat ühe õliga ringi lasta uue autoga on puhas mootori tapp juba ise, ülejäänu on vormistamise küsimus. Ja kuigi me oleme omaarust ilged eurooplased on meie teed võrreldavad ida regiooniga ja hoolduseid peaks tegema vastavalt kord aastas või 15 000 km tagant, sama moodi nihkub rihma vahetusvälp mis paljudel kui viitsütikuga pomm, mille õnneks paljudel juhtudel elimineerib lekkiv veepump.... aga tehas väidab....
Ma küll hooldusega kokku väga ei puutu ja nii täpselt ei tea, aga olen aastate jooksul vaid paarilt murelikult kliendilt kuulnud küsimust esimese õli vahetuse kohta. Minu raudne soovitus on õli vahetada 3000-4000 esimese kilomeetri järel, pole nagu mingit mõtet kokkutöötamata mootoris metalliosakesi ringi pumbata 2 aastat või 30 0000 km, öelgu või mõelgu tehas mis tahab.
NB! Nagu siin on jäänud mulje, ei ole Møller Auto Volkswagen AG ja ei mõtle siin ise välja kasutaja käsiraamatuid, direktiive ja muid norme mida täita :)
murf kirjutas:
23 Veebr 2022, 10:26
Kui autotootja/-müüja reklaamib oma autot soodsate ülalpidamiskuludega ja sinna lisatakse ka long-life õlivälp, siis see on konkreetne BS ja sellega võib keegi kaasuse püsti tõmmata küll. Eriti kui pärast loed kasutusjuhendist või kuuled hoolduselt, et 1L / 1000km on normaalne peale valada. WTF?! Mitu õlivahetust sa siis tegelikult selle long-life 30t km jooksul teed?
Kui sa ettevõtjana auto ostad, siis kaua sa seda autot pead? Maksimaalselt 5 aastat või garantiiaja, mured on järgmise kasutaja kraes.
Eraisikule räägitakse ilmselt asjadest ka rohkem, kuid kogu kasutaja manuali ka ümber ei jutustata, pealegi pole kõigil probleeme, pole nagu vajadust ka sellest kõigest rääkida.
Nagu Puuriit mainis on viga tehtud konstrueerides a põhimõtted manualides mahlapakist kuni v8 samad :roll:
Veidi veel kannatust ja saame õlikuluvabadest elektriautodest rääkida :lol:
Viimati muutis tito, 23 Veebr 2022, 10:54, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
Puuriitkaupo51maddis
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas margus » 23 Veebr 2022, 11:20

Ma küsiks pigem sportlikust huvist, et kes siinsetest on üldse kasutusjuhendi läbi lugenud? Siis ei ole siin nii suuri silmi ja üllatunud nägusid :)

Uued mootorid on tehtud pigem mugavaks tarbijale. Ka see kirutud kolvigrupi lahendus on põhjendatud peamiselt kütusekulu kokkuhoiust ja sellest, et fritsu saaks kohe oma koduhoovist autobahnile kuuma andma minna ilma, et külmalt mootor kokku jookseks. Jah, ongi külmalt kolvid veidi ovaalsed, soojaga paisuvad ümaraks - siit tulebki suuresti lühikeste sõitude õlikulu.
Aga tõsi, on ka autosid, mis sõidavad enamasti pikki otsi ja ikka on õlikulu suur.

ise maadlen enda TDI-ga, millel õlikulu nüüdseks juba 1l 500km peale. ei tilkagi sellest, et kusagilt lekiks või suitseks vms. Järgmiseks on mootor lahti võtta, et selgeks saada kas teema kolvigrupis või tõesti mujal.
kõik mis liigub, see ka kulub
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Veebr 2022, 14:16

evmaria kirjutas:
22 Veebr 2022, 13:55
etnies858 kirjutas:
22 Veebr 2022, 13:48
Nendel TSI mootoritel tekib see õli söömine üsna järsult, samuti sellist asja päris keeruline avastada kui auto platsil seisab ja heal juhul mõnisada km proovisõitu tehtud. Ega ta ei kisa kusagil, et ma nüüd võtan liiter õli 1000km kohta ja taga suur sinine pilv ka pole summutist välja tulemas.
Sõida rahulikult edasi ja kui kulu 1000km kohta tõuseb siis mõelda uue mootori peale või sisu välja vahetada.

Aga nagu ennist soovitati siis õli kindlasti kontrolli vardalt mitte siis kui märgutuli põlema läheb, siis on õli juba väga vähe kui see tuluke süttib. Samuti kui ei eksi siis 1.4tsi mootoril õlivarda joonte vahe peakski olema 1L
Tänud vastuse eest, see rahustas natuke maha :) Aga kui tihti ma peaksin õli vardalt kontrollima? Kord kuus?
Enda rahustamiseks ja jälgmiseks võid ju alguses kasvõi iga nädal vaadata. See on mõni sekund ajakulu. Vaata hommikuti enne sõitma asumist, siis kõik ilusti alla vajunud ja kontroll alati samadel tingimustel. Saad kohe aime kui palju on muutunud. Paned esimesel korral maksimumi ära ja siis saad km võrdluses jälgida.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
evmaria
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 23 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 23 Veebr 2022, 17:18

Õlimargi vahetust võib siis proovida, kui kulu on 1 liiter 6000-7000 peale. Siis võib abi olla. Kui juba 1 liiter 1000-2000 peale võtab, siis margivahetus ilmselt ei aita. Eks põhiline on siin teemas teemaalgatajale juba ära öeldud. Valikud on siis sellised. Sõida ja vala aga õli juurde, müü auto maha või tee oma raha eest mootori kapitaalremont. Kurjajuur on pikk tehase poolt kehtestatud vahetusvälp (30 000 km). Esimene omanik (kuni 100 000 km) saab enamasti ilusti hakkama, aga probleemid võivad ilmneda teise omaniku ajal.
Kahe aasta tagant võib muidu õli vahetada küll, aga siis peab olema tegu hobiautoga, mis sõidab suvel ja kahe aastaga kokku 2000-3000 km. Aga see on lihtsalt niisama ääremärkuseks, teemat see otseselt ei puuduta.

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 23 Veebr 2022, 21:40

tito kirjutas:
23 Veebr 2022, 10:52
NB! Nagu siin on jäänud mulje, ei ole Møller Auto Volkswagen AG ja ei mõtle siin ise välja kasutaja käsiraamatuid, direktiive ja muid norme mida täita :)
Ei tea midagi, vahel lubavad meie maaletoojad/edasimüüjad ikka suht loominguliselt tehasepoolseid käsiraamatuid ja tehnoandmeid tõlkemasinatel maakeelde panna. Hiljuti jäi ID.4 GTX brošüürist silma jõuülekande tüüp "KÕIK RATTAD SÕIDAVAD" :)
Viimati muutis stefan31, 23 Veebr 2022, 22:00, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas tito » 23 Veebr 2022, 22:37

stefan31 kirjutas:
23 Veebr 2022, 21:40
Ei tea midagi, vahel lubavad meie maaletoojad/edasimüüjad ikka suht loominguliselt tehasepoolseid käsiraamatuid ja tehnoandmeid tõlkemasinatel maakeelde panna. Hiljuti jäi ID.4 GTX brošüürist silma jõuülekande tüüp "KÕIK RATTAD SÕIDAVAD" :)
See ikka tehase teema mille lobitööd maaletooja teeb ;)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

AssaMait
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas AssaMait » 23 Veebr 2022, 23:30

tito kirjutas:
23 Veebr 2022, 10:52
murf kirjutas:
22 Veebr 2022, 21:36
Aga lampi küsides, siis kuidas klient peaks seda teadma? Lugema hiljem kasutusjuhendist? Või peaks VW või Møller ostjat enne tellimuse tegemist mainima ka asjaolu, et lisaks kütusekulule peaksite arvestama ka võimaliki õlikuluga 1L per 1000km? Natuke nagu põrsa kotis müümine.
Ma olen 3x uue B8 salongist välja veeretanud ja võimalikust õlikulust ei öeldud sõnagi. On mõnda teist uue auto ostjat teavitatud?
Keegi jätab midagi rääkimata :D
murf kirjutas:
07 Veebr 2022, 16:10
Nojah, mul 2 viimast lätlased. Hoolimata 5,5 aastast üsna tihedast suhtlusest 6-varbalistega, ma eriti peale saldējumsi ei tea.
Ahjaa, 2 jäätist on jums-jums ja kass on kūrnjauskas :mrgreen:
Isegi kui Sulle see ära räägiti, siis saldējumsi ja kūrnjauskase pealt vast saandki aru täpselt mis öeldi? :lol: :lol: :lol:

Ma arvan ka, et teema algataja lasku õnnelikult edasi. Võib küll ka juba eelpool mainitud õlitootjat prooviks vahetada (ma sain sarnasele murele veidi leevendust, kui kasutasin VTEC is Valvoline tooteid) ja sõita kuni kulu väljub tehase ettenähtust.
Siis juba edasi mõelda kas rattad vahetusse või südameoperatsiooniks....

Toon näituseks esimese hoolduse. Kes suudab kaasa mõelda saab aru, kes mitte siis olgu selgituseks öeldud, et 30 000 km või 2 aastat ühe õliga ringi lasta uue autoga on puhas mootori tapp juba ise, ülejäänu on vormistamise küsimus. Ja kuigi me oleme omaarust ilged eurooplased on meie teed võrreldavad ida regiooniga ja hoolduseid peaks tegema vastavalt kord aastas või 15 000 km tagant, sama moodi nihkub rihma vahetusvälp mis paljudel kui viitsütikuga pomm, mille õnneks paljudel juhtudel elimineerib lekkiv veepump.... aga tehas väidab....
Ma küll hooldusega kokku väga ei puutu ja nii täpselt ei tea, aga olen aastate jooksul vaid paarilt murelikult kliendilt kuulnud küsimust esimese õli vahetuse kohta. Minu raudne soovitus on õli vahetada 3000-4000 esimese kilomeetri järel, pole nagu mingit mõtet kokkutöötamata mootoris metalliosakesi ringi pumbata 2 aastat või 30 0000 km, öelgu või mõelgu tehas mis tahab.
NB! Nagu siin on jäänud mulje, ei ole Møller Auto Volkswagen AG ja ei mõtle siin ise välja kasutaja käsiraamatuid, direktiive ja muid norme mida täita :)
murf kirjutas:
23 Veebr 2022, 10:26
Kui autotootja/-müüja reklaamib oma autot soodsate ülalpidamiskuludega ja sinna lisatakse ka long-life õlivälp, siis see on konkreetne BS ja sellega võib keegi kaasuse püsti tõmmata küll. Eriti kui pärast loed kasutusjuhendist või kuuled hoolduselt, et 1L / 1000km on normaalne peale valada. WTF?! Mitu õlivahetust sa siis tegelikult selle long-life 30t km jooksul teed?
Kui sa ettevõtjana auto ostad, siis kaua sa seda autot pead? Maksimaalselt 5 aastat või garantiiaja, mured on järgmise kasutaja kraes.
Eraisikule räägitakse ilmselt asjadest ka rohkem, kuid kogu kasutaja manuali ka ümber ei jutustata, pealegi pole kõigil probleeme, pole nagu vajadust ka sellest kõigest rääkida.
Nagu Puuriit mainis on viga tehtud konstrueerides a põhimõtted manualides mahlapakist kuni v8 samad :roll:
Veidi veel kannatust ja saame õlikuluvabadest elektriautodest rääkida :lol:
Ettevõtte seisukohalt: transporter, esindusest ostetud ja esinduse välba järgi hooldatud. Kõik ilus tore aga kui hakkasin küsima ca 160tkm juures küsima kas rihma ka keegi kunagi on vahetanud...siis öeldi, et küll esindus hoolduste ajal ise selle eest hoolt kannab. See vastus ei meeldinud mulle ja panin rihma vahetuse aja. Õnneks firma seda kulutust ei pidanud tegema, kuna kaks päeva enne vahetust lendas rihm puruks. Lõpplahendus vist oli 50:50 kulude jagamisest esinduse ja firma vahel.
Ja mis meie firma sellest õppinud on? Mitte kottigi. Uuel bussil oli esimene hooldus vist 20k peal ja järgmine juba 60k peal. Ilmselgelt mina kasutajana soovitasin varasemat hooldust aga kulud tuleb madalal hoida- palju õnne järgmisele omanikule.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas vredestein » 24 Veebr 2022, 13:59

Õli kulumine tekib ka nii õelda tõristamisest mille tagajärjel kõik ära tahmab ja nõge täis kogub, auto tahab ikka ka tuld torusse saada. Ise sõidan kurikuulsa 2,0 tsi 155kw nii õelda õlirõõvliga millel mainitud probleem puudub.Olen suht raske jalaga ja hooldust teen siis kui auto seda näitab (loe:longlife). Õli lisan 1l õlivahetuste vahel. Auto ls on 260000.Selge on ka see, et kui tahad pisikesest asjast palju kw välja imeda siis peab ka määrimine parem olema ja paratamatult tekib sealt see kulu ja kui sinna veel tõristamine juurde panna ongi paratamatu, et kõik kohad ja detailid kinni kittivad. Arvestades nüüd seda loogikat mida paljud mõtlevad, et väike mootor on õko siis peaks mõtlema sellele kui palju peab väikese mootori puhul gaasipedaali muljuma, et saaks kätte sama effekti mis võimsama mootoriga.
Väike mõttaine: g3 gti 2,0 85kw r4 ja 2,0 tsi 260kw r4.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 24 Veebr 2022, 18:07

Fakt on see et antud teema algatajal hakkab õli tuli põlema ca 2000 km. tagant. Tuttav omab sama mootoriga golfi ja sellest ka järeldan et see ei ole okei. Ta lisab ka õli aga seda mitte iga 2000 km järgi. Ca 30 000 peale lisabki 1 L või nõksa rohkem.

Äkki ültse lekib tal õli välja ja ta ise seda teagi.
Viimati muutis murkamarko, 24 Veebr 2022, 18:07, muudetud 1 kord kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Veebr 2022, 20:02

murkamarko kirjutas:
24 Veebr 2022, 18:07
Äkki ültse lekib tal õli välja ja ta ise seda teagi.
Mølleri sõnul ju seda probleemi pole, esimeses postis kirjas.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 25 Veebr 2022, 09:27

Ma eeldan et ta ka ei rääkinud mis välba peale õli võtab ega seletanud ja rääkinud . Vaid mainis et võtab õli.
Kui teistel seda muret ei esine siis on see tema enda auto viga.

murf kirjutas:
24 Veebr 2022, 20:02
murkamarko kirjutas:
24 Veebr 2022, 18:07
Äkki ültse lekib tal õli välja ja ta ise seda teagi.
Mølleri sõnul ju seda probleemi pole, esimeses postis kirjas.

evmaria
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Veebr 2022, 15:50
Auto: Volkswagen Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas evmaria » 25 Veebr 2022, 12:09

Tänud kõigile kaasamõtlejatele ja aitajatele! Ausalt see teema on minu jaoks juba üsna laialivalgunud ja segane, kuna olen esmakorde autoomanik ja paljud asjad suhteliselt vöörad, aga tänud valgustamast! Eks ma praegu söidan rahulikult edasi, jälgin öli traadi pealt ja proovin hakkama saada. Eks kaalun ka seda vöimalust, et auto tagasi daswelti ettemaksuks müüa vms, muidu on auto ju väga tubli, vähemalt kütust võtab vähe 😀

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Öli kulumine Golfil TSI

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 25 Veebr 2022, 17:58

Praegu suht keeruline sellesmõttes, et auto hinnad mega laes, et võib olla saad rohkem kui algselt maksid aga asemele võtta väga pole midagi või kui on siis hinnad päris krõbedad. B7 sama hinnaga praegu, mis kaks aastat tagasi näiteks 😶

Vasta

Mine “Mootor”