VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW mootori jahutuse probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Emerica92
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Mai 2022, 15:25
Auto: Volkswagen Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW 2014 aasta
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW mootori jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas Emerica92 » 16 Mai 2022, 16:15

Tervist,

Nimelt on mul selline probleem, et temperatuuri näidik tõuseb maanteel sõites põhimõtteliselt 120 kraadi peale ja siis natukese aja pärast kukub ilusti 90 kraadi peale tagasi. Just lasin ära vahetada anduri aga see ei aidanud midagi. Kui ma sõiduajal valin armatuurist digitaalse "Oil Temperature" ja see 90 kraadi kanti jõuab siis vee näidik kukub suhteliselt kiiresti 90 kraadi peale tagasi.

Ehk on kellelgi sellise asjaga kokkupuuteid või oskab midagi soovitada.

Koht kus lasin anduri ära vahetada ütlesid, et järgmisena peaks äkki veepumba ära vahetama. Arvavad, et asi on selles.

Ette tänades.
Viimati muutis GTI, 17 Mai 2022, 10:45, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Mai 2022, 18:09

Mis anduri sa ära vahetasid? Tavaliselt maanteesõidul tundub tundub õli temp. 90 kraadi küll palju kuidagi minuarust.
Aga jahutusvedeliku temperatuuri osas võib vabalt termostaat olla.
Tavaliselt rikneb küll vastupidi, et ei saa tempi ülesse (eriti külmal ajal)
Aga on juhuseid ka vastupidi.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Mai 2022, 18:10

Alhambra kirjutas:
16 Mai 2022, 18:09
Mis anduri sa ära vahetasid? Tavaliselt maanteesõidul tundub tundub õli temp. 90 kraadi küll palju kuidagi minuarust.
Aga jahutusvedeliku temperatuuri osas võib vabalt termostaat olla.
Tavaliselt rikneb küll vastupidi, et ei saa tempi ülesse (eriti külmal ajal)
Aga on juhuseid ka vastupidi.
Edit: Sel juhul temp tõenäoliselt ise alla tagasi ei tuleks

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Mai 2022, 18:11

Kogemata tuli topelt postitus

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW probleem

Lugemata postitus Postitas dub1 » 17 Mai 2022, 06:02

Alhambra kirjutas:
16 Mai 2022, 18:09
Mis anduri sa ära vahetasid? Tavaliselt maanteesõidul tundub tundub õli temp. 90 kraadi küll palju kuidagi minuarust.
Aga jahutusvedeliku temperatuuri osas võib vabalt termostaat olla.
Tavaliselt rikneb küll vastupidi, et ei saa tempi ülesse (eriti külmal ajal)
Aga on juhuseid ka vastupidi.
Vähemalt golf 6, 1.6tdi 77kw normaalne õli temp on 100-107c. Maaneteel, ise olen vahest vaadanud näitikutel seda õli temperatuuri siis max mida olen näinud on 96c
VäikeWürst - VW

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW probleem

Lugemata postitus Postitas margus » 17 Mai 2022, 07:52

Õlitemp maanteel üle 100*C on täitsa OK ning suvel võib see olla kõrgemgi veel. Oleneb ilmast ja valitud sõidukiirusest.

Jah.vedeliku osas võib aga asi olla tsipa keerulisem ja tasub süvenemist. Kuna neil on juba see rumal mitmeastmeline ja "tark" veepump, siis võib viga olla selles, võib olla õhk süsteemis, termostaat jne. Ise kipub küll kahjuks veepumpa kahtlustama...

Aga ikkagi selle teemaga peaks kindlasti tegelema ja sedasi distantsilt foorumidiagnostika täpset põhjust öelda ei saa
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW mootori jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 17 Mai 2022, 11:00

Vaheta ära termostaadi korpus koos termostaadiga.Lisaaks siis uued klambrid ja O rõngad ka. Jebla on vahetada aga viga vast sellles.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW mootori jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 17 Mai 2022, 16:39

Mul muidugi suve/trip liikur oluliselt vanem kui teemaalgatajal, koguaeg seda otseselt muidugi ei jälgi ka, aga õli temp vähemalt niipalju kui olen sattunud vilksamisi vaatama, siis minuarust pole näinud, et see isegi 90° oleks olnud.
Vist üks kord meenub, kui täislastis käru taga ja õues 30+ kraadi, siis oli sea 100 kanti ja ehk ülegi
Ei pretendeeri mingile tõele. Kuidagi omaarust pole nii kõrgeid numbreid näinud, aga võibolla niisama valesti meeles midagi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf 7 Variant 1,6TDI 77kW mootori jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Mai 2022, 19:00

Vr6 -el on suvel palavaga õlitemp. kompus nähtud ikka 125-130 kraadi - ei midagi hullu arvestades kuskohast see õli peab läbi käima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”