2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
axolotl
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2022, 16:18
Auto: Volkswagen Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas axolotl » 16 Okt 2022, 16:45

Tere kõigile

Järgmisel aastal on plaanis uut autot soetada ning oma 1.6 bensukalt diisli peale üle minna. On tekkinud küsimus, kumb 2.0 TDi mootoritest versioon on parem, kas 103 või 125 kW? Mõtlen seda, et milline on lollikindlam, kas on mingi oluline vahe hoolduses, milline hakkab rohkem raha remontide peale imema jne.
Igasugused mõtted ning soovitused valikul on teretulnud. Jagage palun oma kogemust :)

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas twist » 16 Okt 2022, 17:48

Mis kerest jutt on? Mõlemat võimsust on generatsioonist sõltuvalt kas pumpdüüsina või commonrailina pakutud.

axolotl
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2022, 16:18
Auto: Volkswagen Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas axolotl » 16 Okt 2022, 18:23

twist kirjutas:
16 Okt 2022, 17:48
Mis kerest jutt on? Mõlemat võimsust on generatsioonist sõltuvalt kas pumpdüüsina või commonrailina pakutud.
Mõtlesin Passat B6 või B7 peale, Octavia A5 FL ka.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Okt 2022, 20:36

axolotl kirjutas:
16 Okt 2022, 18:23
twist kirjutas:
16 Okt 2022, 17:48
Mis kerest jutt on? Mõlemat võimsust on generatsioonist sõltuvalt kas pumpdüüsina või commonrailina pakutud.
Mõtlesin Passat B6 või B7 peale, Octavia A5 FL ka.
B6-l pakuti juba mõlemaid, nii pumppihustitega, kui commonraili.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas margus » 17 Okt 2022, 08:54

Üleminek PD -> CR peale tuli orienteeruvalt 2008 teisest poolest.

Sisuliselt neil suurt vahet ei ole. Küll meenub, et kunagi vist oli 125kW pihusite mingi tagasikutsumine, kuid nii vanal autol peaks see teema olema juba niikuinii läbi käidud asi.
Dünaamika on 125kW parem, kuid kõrgem on ka kütusekulu. Kui 1.6 pealt üle minna, siis Nm on mõlemal igal juhul kõvasti parem ja mina eelistaks autot pigem seisukorra/varustuse järgi.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas twist » 17 Okt 2022, 10:50

Commonrail TDI-d on kõik DPF-ga. Selle seisukorda võiks kindlasti kontrollida.
PD 125kW ja mainitud CR mootorid on kurikuulsa kuuskantvõlliga õlipumbaga, mille halvas seisukorras võiks veenduda.
PD 125kW on Siemens pihustitega, mida remontida ei saa. Erinevalt Boschi omadest, mis enamikul 103-del peal.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas margus » 17 Okt 2022, 16:55

Ma olen üsna kindel, et ka 103kW versioonil on neid õlipumba kuuskandi jamasid olnud samamoodi nagu ülal mainitud 125kW puhul
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Okt 2022, 18:55

Peab ikka igav olema, et B6 osta, vahetpole, mis mootori valikuga.
Kui üldse midagi vaadata, siis lõpuotsa CR mootoriga.

Ka CR mootoril on kuuskandi muret aga seda väga alguseotsa omadel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas ryan » 17 Okt 2022, 18:56

Minu tuttavatel on audi A4 103 kw versioonil kahel läinud pihusti pesad, mille tagajärjel need autod on müüki läinud.
Osteti neljaga, müüdi tonniga :mrgreen:
Kolmas kõrises, ilmselt oli hammaks sile, sõitis ilma õlituseta edasi, kõik sai otsa, ...lõpuks lasti teisega kokku ja sai vaevast lahti.

Omal on majapidamises üks 2,0 103 kw 16v mootoriga isend, millel sai otsa õlipumba kett, see ronis läbi otsakaane.
Remont on tonni ringis vähemalt. Asemele läks delite kit.
Muret teevad veel pöördklapid, mis mootorit väristama hakkavad.
Kehv soe käivitus, starterist tingituna, vibra maanteel ..mootoripadjad ..jne :mrgreen:
Viimati muutis ryan, 17 Okt 2022, 18:59, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas twist » 17 Okt 2022, 19:35

margus kirjutas:
17 Okt 2022, 16:55
Ma olen üsna kindel, et ka 103kW versioonil on neid õlipumba kuuskandi jamasid olnud samamoodi nagu ülal mainitud 125kW puhul
Kindlasti, aga kõigil 103-del ei ole balanssiire erinevalt kõigist 125-test.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas siLc » 17 Okt 2022, 19:45

125kW CR, millel pole balansiire, on koodiga CEGA ja kasutuses Octavia 2 FL ja viimase otsa Jetta Mk5 peal.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
twistelias

axolotl
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2022, 16:18
Auto: Volkswagen Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas axolotl » 17 Okt 2022, 19:57

R36 kirjutas:
17 Okt 2022, 18:55
Peab ikka igav olema, et B6 osta, vahetpole, mis mootori valikuga.
Kui üldse midagi vaadata, siis lõpuotsa CR mootoriga.

Ka CR mootoril on kuuskandi muret aga seda väga alguseotsa omadel.
Miks igav? Rooste tõttu või mingi halb kogemus sellega?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Okt 2022, 20:51

Mootori poole pealt PD ja PPD mured. Kui võtta 125kw siis mootorikood on BMR, ehk Brutal Money Robber.
Kere roostetab isuga B6-tel.
Veermik ka tavaliselt B6-tel aastaid näinud. Mitte, et B7 see erinev oleks, siis kombineeritud eelnevaga ma ei näe kuskilt mõistliku valikut osta B6.

Lisaks sellele, et B7 subjektiivses vaates tundub käe all parem ja moodsam.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
MustVälk
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Mootor”