Passat 1.4 tsi 2010 cng probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
P2rdu
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Mär 2023, 11:31
Telefon: 51917102
Auto: vw passat variant b6 1.4 tsi 110kw 2010
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Passat 1.4 tsi 2010 cng probleem

Lugemata postitus Postitas P2rdu » 07 Mär 2023, 11:53

Tervist,

masin seisis paar kuud tühja gaasipaagi ja pooliku bensupaagiga hoovis katte all, kui gaasihinnad laes olid. Mõned korrad kuus käivitasin.
Üks hetk võtsin taas kasutusse ja oli tekkinud ette mootorituli. Käisin sõbra pool koodi kontrollimas ja näitas gaasireduktori lühist. Tõesti, visuaalselt oli plastikul pragu sees ja mähis seest paistis.
Läksin gazneti kontrolli.
Kohapeal tehti diagnostika, vaadati üle kõik kaabeldus, et kõik terve oleks ja vahetati välja mähis.
Väidetavalt kõik korras selle poole pealt ja "ilmselt probleem mootori ajus". Veakood kustutati ära ja praegu rohkem ette pole tulnud.
Sain auto kätte, läksin lasin gaasipaagi täis aga kütusenäidik ei tõuse ja pärast 30km sõitu endiselt gaasile ümber ei lülita, näidik endiselt nullis.
Bensuga sõidab nagu siidi, pole mingit probleemi.
Kellelgi mingeid mõtteid, mida proovida enne lammutustest aju taga otsimist?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Passat 1.4 tsi 2010 cng probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 07 Mär 2023, 12:04

Kui gaasinäidik süüte sisselülitamisel ei tõuse, siis gaasipaakide klapid ei avane. Kontrolli üle kapotialuse kaitsmekarbi kaitsmed - üks 10A on seal ilmselt läbi põlenud. See tähendab, et gaasipaakide klappide mähistest üks või mitu on (oli) lühises. Kui saab korda aga peale mõneajast sõitu uuesti langeb näidik nulli, siis vea juurpõhjus on kõrvaldamata ja tuleks Gazneti tagasi viia.

Või mõtlesite, et vahetati ikkagi üks paagiklappide mähistest? Ei ole kuulnud, et kapotialuse gaasireduktoril ühtegi osa vahetada saaks.
Viimati muutis siLc, 07 Mär 2023, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
P2rdu

P2rdu
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Mär 2023, 11:31
Telefon: 51917102
Auto: vw passat variant b6 1.4 tsi 110kw 2010
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Passat 1.4 tsi 2010 cng probleem

Lugemata postitus Postitas P2rdu » 07 Mär 2023, 12:20

Ei oska täpselt öelda, milline seal välja vahetati. Telefonis öeldi vaid, et vahetati üks mähis välja. Minu teada on ka reduktor ühes tükis vahetatav ja see vahetus oleks maksma läinud 1000+, hinnad on vahepeal kõvasti tõusnud.

P2rdu
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Mär 2023, 11:31
Telefon: 51917102
Auto: vw passat variant b6 1.4 tsi 110kw 2010
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Passat 1.4 tsi 2010 cng probleem

Lugemata postitus Postitas P2rdu » 07 Mär 2023, 16:46

siLc kirjutas:
07 Mär 2023, 12:04
Kui gaasinäidik süüte sisselülitamisel ei tõuse, siis gaasipaakide klapid ei avane. Kontrolli üle kapotialuse kaitsmekarbi kaitsmed - üks 10A on seal ilmselt läbi põlenud. See tähendab, et gaasipaakide klappide mähistest üks või mitu on (oli) lühises. Kui saab korda aga peale mõneajast sõitu uuesti langeb näidik nulli, siis vea juurpõhjus on kõrvaldamata ja tuleks Gazneti tagasi viia.

Või mõtlesite, et vahetati ikkagi üks paagiklappide mähistest? Ei ole kuulnud, et kapotialuse gaasireduktoril ühtegi osa vahetada saaks.
Sellest lahendusest oli täitsa kasu. Üks kaitse oli läbi põlenud- vahetasin välja ja näidik hüppas kohe rõõmsalt üles.
Paar min. sõitu ja lülitas ka gaasile ümber.
Suured tänud Sulle! :thumbup:
Kes tänasid kasutajat P2rdu selle postituse eest:
MustVälkromeoD

Vasta

Mine “Mootor”