1.8 118KW tfsi

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
TouaregV10
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 29 Aug 2018, 07:59
Auto: V10 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas TouaregV10 » 20 Mär 2023, 23:48

Tere. Oleks võimalus osta üks Volkswagen 1.8 tfsi 118kw mootoriga.
Läbisõit 160, ostetud uuena esindusest ja ühe omaniku käes olnud.

Olen kuulnud et sellel mootoril õli lisamise probleem? Omanik rääkis et paneb vahest 15.000 peale 1-1.5l. Mis on tunnused kui kolvid läbi sellel motol? Mis esindus selle peale ütleks kui tahaks kolbe vahetada ? kõik hooldused on alati esinduses korrektselt tehtud ja esmareg kuni - 2023 sama omanik
Viimati muutis TouaregV10, 20 Mär 2023, 23:50, muudetud 2 korda kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas tofetome » 21 Mär 2023, 06:53

Kui tahad teada, mis esindus selle peale ütleks, siis küsi ikka esindusest otse :wink: Veel enam kui kõik hooldused esinduses tehtud, siis neile auto ajalugu teada.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas siLc » 21 Mär 2023, 07:25

15000 peale 1-1,5l on võrdlemisi OK. Siis oleks jama kui peaks iga 1000 peale liitri lisama.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
vredestein

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Mär 2023, 08:26

Mis esindusel ikka öelda on - teeme ära , kui rahakoti rauad lahti päästad.
Pealegi on 15000 pealt juba mõistlik õli ära vahetada, mitte peale valada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

TouaregV10
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 29 Aug 2018, 07:59
Auto: V10 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas TouaregV10 » 21 Mär 2023, 18:47

Müstika et ostad uuena auto esindusest, käid regulaarselt hooldusel ja siis öeldakse et maksa ise veel tehase praak ka kinni. :D
Kas siis tõesti pole kuulda olnud et tehas goodwilli raames midagi maksab?

Kunagi 10a tagasi ostsin Saksamaalt Audi A5 Sportbacki 2.0 TFSI 155kw ja jooksis 1000km hiljem kokku (Tehase praak) siis makski küll kõik välja.
Viimati muutis TouaregV10, 21 Mär 2023, 18:48, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Mär 2023, 19:10

No 1000 ja 160000 on vist ikka oma 160 kordne vahe ka ikka.
Oled sa saanud mõne eluaegse garantiiga asja kuskilt osta? Kui garantii on läbi, siis on läbi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

TouaregV10
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 29 Aug 2018, 07:59
Auto: V10 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas TouaregV10 » 21 Mär 2023, 19:19

Audi lábisoit oli 130 tuhat

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Mär 2023, 19:31

Siis oli see ilmselt müüja, mitte tehase garantii.

Goodwillid lõpevad ka üks kord ära, mitte ei kesta lõpmatuseni.

Kui ostad esindusest 160k läbisõiduga masina ja see 1000km pärast laiali laguneb, siis saad ka ilmselt miski garantii, aga mitte tehasest.

Ja liiter 15k peale valada turbo mootoriga isendil ei tähenda, et seal miskit viga oleks.

Muidugi maru huvitav oleks teada mis aasta masinaga on tegu.
Viimati muutis jussike, 21 Mär 2023, 21:57, muudetud 4 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas teet82 » 21 Mär 2023, 21:26

See õlirõngaste probleem oli 2. generatsiooni FSI mootoritel ja need väidetavalt võtsid ikka paar liitrit 1000km kohta, kui läbisõit oli 100.000km kandis.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

1.8 118KW tfsi

Lugemata postitus Postitas vredestein » 22 Mär 2023, 09:18

Liiter paar 15000 peale ei ole mingine probleem ja seda teevad kõik tänapäevased mootorid.
Tsi mootoritega on see, nad tahavad jällegi sõitmist saada ja vahepeal ka korralikumalt sõita.
Ise sõidan igapäevaselt 2,0TSI passatiga 2012 mis peaks ainult õlist elamaja ei ole veel siiamaani seda muret olnud, et üleliia õli peaks valama.
Põhimure tekkis selles, et Õlirüngad kittisid kinni ja sealt ka õlipõletamine.
Olen proovinud ka erinevaid õlisi, Castroliga on küsinud vahepeal, Motuliga vähem, Praegu Petronas ja peale pole veel pidanud valama.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta

Mine “Mootor”