Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas tmurk » 29 Mai 2023, 15:28

Tere !

Ehk siis jama Passat B3-e VR6-e(2,8, Jagajaga variant) mootoriga.
Hakkas lambist pumpama mootorit bensiini täis, nii et startergi ei jõua enam mootorit pöörata.
Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.

VCDS näitas järgmisi vigasi :

01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
01242-Output stages in control module
34-00 - No elaboration availeble
00525 - Oxygen(Lambda )sensor(G39)
03-10 - No Signal- intermittent
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Lasi kahed vead ära kustutada, millised jäid ei jõudnud fikseerida( vist 5-s ssilinder), praegu ei lase Ajusse sisse.

Küünlad maha, bensiin välja, küünlad tagasi,
korraks longates käima,
hetke pärast uuesti mootor silmini bensiini täis.

Mõtteid/ettepanekuid ?

Kasutaja avatar
Liblikas
Klubiline
Postitusi: 1100
Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
Telefon: 1+7
Auto: G2 1.9TDI 4Motion - LT28 2.4TD
Asukoht: Paide
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 25 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas Liblikas » 29 Mai 2023, 16:14

Pihusti on avatud asendis kinni jäänud ja latist jookseb silinder täis. Oli alles hiljuti üks mersu samasuguse probleemiga. Pihusti vahetusega asi korras.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Mai 2023, 19:34

Lambist ei saa mitu pihustit või kõik korraga samaaegselt kinni jääda. Pihusteid juhitakse läbi massi. Soovitan proovida teise ajuga kui leiad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas twist » 29 Mai 2023, 21:22

5-s pihusti jäi lahti ja uputas sisselaske kollektorini mootori kütust täis. Sealt ujutas ka need silindrid täis, mille klapid vähegi lahti olid.
Pihusti 220cc/min. Ühe alumises surnud seisus silindri uputab u 2,5 minutiga täis.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Mai 2023, 07:53

Loogiline. Pidasin silmas avaposti väidet:
''Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.'' Tundus kummaline et korraga sellised asjad juhtuvad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas tmurk » 08 Juun 2023, 17:54

Jama jätkub.
Kõigepealt sai vahetatud pihusti( tegelt kogu latt pihustitega), sama seis, viies silinder bensiini täis.
Samal ajal sain arvutiga ligi ja nägin,
et need kaks viga mis jäid on:
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Sellepeale sai vahetatud G28( tõsi, Alvadi oma vastu )
Ja migagi ei muutunud.
Mootor turtsub ühe (?) silindriga,
veakoodid samad.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas golfimees » 08 Juun 2023, 20:07

ESS (g28) viga on siis sees kui mootor ei käi. Kui käima saad, kaob ära. Nii nendel vanadel volkaritel on, ei tea miks. Pihustitest niipalju, et kui 5 sil pihusti pistik lahti jätta, kas siis ka tuiskab bensu täis? Äkki juhtmestikus mingi kala või ajus. Kui nii teha, et jätad pihustid mootorist välja aga lati külge ja siis süüde sisse panna. Eelnevalt panna mingid anumad pihustite alla, näiteks pooleks lõigatud limpsi pudelid kasvõi. Siis ka näha kust tuiskab siis kui ei peaks tuiskama.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 10 Juun 2023, 11:15

golfimees kirjutas:
08 Juun 2023, 20:07
ESS (g28) viga on siis sees kui mootor ei käi. Kui käima saad, kaob ära. Nii nendel vanadel volkaritel on, ei tea miks.
/--/
Mõte vast on/oli selles et kui diagnostikat teha miks auto ei käivitu siis näitab kohe hallianduri korrasoleku ära kui starterit anda. Tolle aegsete diagnostika aparaatidega näitaski ju ainult koode LCD ekraanil.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Jama VR6 mootoriga, Passat B3

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Juun 2023, 13:30

tmurk kirjutas:
08 Juun 2023, 17:54
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
Vaata üle pihustite juhtmestik, eriti mootori ümmargune peapistik käigukasti kohal klapikaane juures. Seda ennegi olnud et juhtmed ära ikaldunud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”