Passat B8 2.0 TDI 140kW R-Line 4motion väljalaskegaaside temperatuurianduri viga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kunkz
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 26 Veebr 2017, 20:30
Telefon: 58210617
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 2.0 TDI 140kW R-Line 4motion väljalaskegaaside temperatuurianduri viga

Lugemata postitus Postitas Kunkz » 05 Nov 2023, 18:45

Tere!

2018a Passat B8 2.0 140kW viskas ca 100 000km pealt põlema maanteesõidul EPC tule. Kuna väljas oli lage vesi ning tol hetkel oli järel ka haagis, mille pistik polnud värskemate killast ning EPC kustus peale auto uuesti käivitamist, siis seostasin seda pigem haagisega ja rohkem tähelepanu ei pööranud. Mõni aeg hiljem hakkas EPC end aina tihemini ilmutama ning aeg-ajalt lisandus ka mootorituli, mis ca viienda käivitamisega ära kustus.

Mölleris tehti diagnost, näitas kaootilist sensor 1 bank 1 viga, kuid soovitati tegeleda alles siis, kui viga püsivaks jääb. Senikaua soovitati rohkem pööret anda kiirendamisel jne. Väidetavalt võib kaootiliselt esinev viga diagnostiku valedele jälgedele juhatada… :think:
IMG_3904.jpeg
Mõni aeg hiljem sai pöördutud sama murega Forssi, nemad võtsid ette siis sensor 1 vahetuse, sest diagnost otseselt sellele viitab. Mitmesaja euro võrra vaesem, sain sõita napilt mõned nädalad kuni süttis vana tuttav EPC. Nüüd on nõnda kulgedes kogunenud veel omajagu kilomeetreid ning viimase kuu aja jooksul ei ole möödunud praktiliselt ühtki sõitu, mil EPC ei süttiks. Tänaseks kilomeetreid ca 120 000.

Kokkuvõtteks täna seis selline: igal sõidul süttib EPC (koos sellega lõpetab turbo töö ja auto kõvasti jõuetum + start/stop annab kompuutris errorit). Kui korra välja suretada ja uuesti käivitada, kaob tuli ja kõik toimib jälle kuni järgmise korrani. Igal viiendal korral süttib koos EPC-ga ka mootorituli, mis omakorda viienda restardiga uuesti kustub.

Kas kellelgi on mõtteid vōi kokkupuuteid? On mingeid variante veel peale selle, et kõiki andureid lihtsalt järjest välja vahetada ning parimat loota?

Tänud ette!
Viimati muutis Kunkz, 05 Nov 2023, 19:10, muudetud 2 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Passat B8 2.0 TDI 140kW R-Line 4motion väljalaskegaaside temperatuurianduri viga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 06 Nov 2023, 20:00

Tänud,kui kirjutad probleemi lahti. Mis detail auto mootoris on E P C. Kuna auto mootoritest ei taipa midagi,tahan siiski ennast harida tehniliselt. Ehk läheb vaja. Tänud sinule sellise tehnilise lühenduse eest. Paluks tehniline jutt ,ja siis lühend.epc. Tehniline jutt sulgudesse,et ka enamvähem võhikud saaksid aru. Paljud lugejad (siiski ei võta sõna) ei ole arvuti fännid,seega küsida ikka võin.

Kunkz
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 26 Veebr 2017, 20:30
Telefon: 58210617
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 2.0 TDI 140kW R-Line 4motion väljalaskegaaside temperatuurianduri viga

Lugemata postitus Postitas Kunkz » 06 Nov 2023, 20:37

EPC - Electronic Power Control. Tegemist siis minu kui võhiku arusaama järgi märgutulega, mis annab piloodile märku mingist probleemist, mis jääb vahemikku gaasipedaalist summuti otsani.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Passat B8 2.0 TDI 140kW R-Line 4motion väljalaskegaaside temperatuurianduri viga

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 06 Nov 2023, 21:39

Kui on kirjas et “ no communication” siis ilmselt kuskil ühenduse viga. Pistik ja seat edasi kuni ecm-ni üle vaadata.

Vasta

Mine “Mootor”