T4 2.5tdi 75kw õlisensor, - lüliti

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
dmix
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Nov 2023, 17:30
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

T4 2.5tdi 75kw õlisensor, - lüliti

Lugemata postitus Postitas dmix » 10 Nov 2023, 17:41

Kas antud mootoril on ainult üks õlirõhuandur?
Kõrvalolev auk on pime.
Andur on ovaalse pistikuga pruun, poest anti kaks teistsugust sinine ja valge, otsas üks klemm. 1.9d tunduvad sellised olema.
Kuulujutud rääkisid, et osadel oli ka filtri otsas üks, kuid sellel mootoril ei pääse hästi nägema ning teised kuulujutud räägivad, et sellel ongi ainult üks.

T4 2.5tdi 75kw 2000/2001

Kuna õiget andurit pole, siis vana lahti kinni ja õlitulemure hetkel kadunud. Jälle anti valed osad, toon uue anduri, kuid vajan kinnitust, kas on veel kuskil (madal-kõrgsurve lülitus, või antud juhul siis see üks pruuni otsaga jubin, kollane juhe siseneb). Tean et sellel vanakesel õlituli vahel põleb ja piiksub lambist juba aastaid, aga mootor käib nagu kell. Mingi kurikuulus mure nendel
Viimati muutis dmix, 10 Nov 2023, 18:39, muudetud 4 korda kokku.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

T4 2.5tdi 75kw õlisensor, - lüliti

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 12 Nov 2023, 10:10

Varasematel VAG grupi autodel oli kahe anduri korral selline süsteem- õli tule oma kontaktid on ilma surveta koos (tuli saab läbi anduri massi) 0,8 bar juures avaneb ning õlituli kustub. Samas oli üks andur veel- see pidi sulguma ca 2 bar juures- kui ei siis hakkas summer lärmama. VBolla uuematel pani ka tule põlema/vilkuma.

Vasta

Mine “Mootor”