Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Tere ,sai soetatud õlisurve probleemiga b6 2.0tdi passat.
Eelnev omanik väidetavalt vahetas õlipumba koos kuuskantvardaga. Probleem selles ,et auto käib ilusti tühikäigul ning õlisurve olemas. Kuskil 2k rpm juures tekib poomise hääl nukkvõlli piirkonnast ja tuleb teade ,et õlisurve puudub. Kus kandist tasuks viga otsida? Mingeid kolinaid vms mootoris pole.
Eelnev omanik väidetavalt vahetas õlipumba koos kuuskantvardaga. Probleem selles ,et auto käib ilusti tühikäigul ning õlisurve olemas. Kuskil 2k rpm juures tekib poomise hääl nukkvõlli piirkonnast ja tuleb teade ,et õlisurve puudub. Kus kandist tasuks viga otsida? Mingeid kolinaid vms mootoris pole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7991
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 194 korda
- Kontakt:
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Alla 2000 pöörde õlisurve hoiatust kui sellist polegi. Ei t-kuus-nis-kolm ma ei tea miks see nii on ja miks insenerid nii tegid. See on nii ja sellepärast ei ole golf3 vaja osta.
Aga rääkides õlisurvest siis ei piisa ainult võlli vahetusest. Vajalik on tasakaalustusplokis oleva pesa taastamine, mis veab seda sama kuuskantvarrast. Ilmselt sul ikkagi puudulik õlisurve, mis tuleks kinnitada reaalse manomeetriga. Mõistlik muidugi seda autot käivitada pole, vastaseljuhul võid hakata uut mootorit otsima.
Aga rääkides õlisurvest siis ei piisa ainult võlli vahetusest. Vajalik on tasakaalustusplokis oleva pesa taastamine, mis veab seda sama kuuskantvarrast. Ilmselt sul ikkagi puudulik õlisurve, mis tuleks kinnitada reaalse manomeetriga. Mõistlik muidugi seda autot käivitada pole, vastaseljuhul võid hakata uut mootorit otsima.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Võtsin tasakaalustusploki küljest ja seal kõik korras,seega viga mujal. Kui nukasaaled kulunud ,kas siis võib õlisurve ära kaduda v olla puudulik?R36 kirjutas: ↑28 Juul 2024, 13:43 Alla 2000 pöörde õlisurve hoiatust kui sellist polegi. Ei t-kuus-nis-kolm ma ei tea miks see nii on ja miks insenerid nii tegid. See on nii ja sellepärast ei ole golf3 vaja osta.
Aga rääkides õlisurvest siis ei piisa ainult võlli vahetusest. Vajalik on tasakaalustusplokis oleva pesa taastamine, mis veab seda sama kuuskantvarrast. Ilmselt sul ikkagi puudulik õlisurve, mis tuleks kinnitada reaalse manomeetriga. Mõistlik muidugi seda autot käivitada pole, vastaseljuhul võid hakata uut mootorit otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 685
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Igaks juhuks uuri hoolega õlifiltrit ja ka karteripõhja, et metallipuru ei oleks. Kui mõni raamsaale läbi, siis ega sellest mingit kolinat ei tule, aga õlirõhk on maas. Palju oleneb eelmisest omanikust, et palju ta reaalselt sõitis õlipumba probleemiga, enne kui ära vahetas.
-
- Huviline
- Postitusi: 2852
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 38 korda
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Magnus. Mis siia teemasse puutus G3. Passat b6.oli probleemiks,mootor. Mõnitasid Passati omanikku,teadmatta,et G3. oli omalajal tehtud TEHNILISELT töö kindlaks. Ja on siiamaani. Lugedes neid mootori vigu. Iga liikumine tahab ju ,kui mitte hooldust,siis ka detaili vahetust. Miks on auto kompuutris vigade mälu ? Sest ju liigpalju ,,lisadele,, tuli vigu. Lisade vead viivad ju auto omaniku teenendusse. Pappi lendab teenendusse.Magnus,R36. Ära unusta.Elu läheb edasi,vaatamatta sinu traumale. Vananed siiski koos autodega.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7991
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 194 korda
- Kontakt:
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Vältisin küsimusi stiilis: “Õlisurvet ei näita aga võrdlen g3 mis töötas igakord”
See “tehniline…,…,.” Iba mis igakord ja võrdlus g3-ga on niivõrd ajju süübinud, et igat vastust kirjutades peab hirmuga mõtlema mida üks g3 mees vastata võib kuidas tema päevinäinud g3 Bentleyst parem on. Ja ainuke trauma mis mul on ongi see, et “!!!,?,?&€@tehnilisse€)&&:&;&)(“ foorumisse kirjutades ajab üks g3 risu ärevaks.
Vananen, kuid minu autopark on pea 20a uuem kui esimese g3 tootmisaasta. Samuti oskan ka seda “miks vaja seda toota ma küsin” masinat remontid ja diagnoosida. Samuti saan g3 remondiga hakkama. Ei oota - Ei saa. Mulle ei meeldi sitast sepikut keevitada ja poest pole kahjuks enam juppe saad.
Ning vananedes on hea lisadega autoga sõita. Teeb seljavalu ja vähenenud reaktsioonikiiruse tasa. Või tahad olla see 90 aastane, kes imiku surma viib, sest tema õppis ZIL-ga sõitma ja üksi lisa tema autol, mis elusid päästab olla ei või?
See “tehniline…,…,.” Iba mis igakord ja võrdlus g3-ga on niivõrd ajju süübinud, et igat vastust kirjutades peab hirmuga mõtlema mida üks g3 mees vastata võib kuidas tema päevinäinud g3 Bentleyst parem on. Ja ainuke trauma mis mul on ongi see, et “!!!,?,?&€@tehnilisse€)&&:&;&)(“ foorumisse kirjutades ajab üks g3 risu ärevaks.
Vananen, kuid minu autopark on pea 20a uuem kui esimese g3 tootmisaasta. Samuti oskan ka seda “miks vaja seda toota ma küsin” masinat remontid ja diagnoosida. Samuti saan g3 remondiga hakkama. Ei oota - Ei saa. Mulle ei meeldi sitast sepikut keevitada ja poest pole kahjuks enam juppe saad.
Ning vananedes on hea lisadega autoga sõita. Teeb seljavalu ja vähenenud reaktsioonikiiruse tasa. Või tahad olla see 90 aastane, kes imiku surma viib, sest tema õppis ZIL-ga sõitma ja üksi lisa tema autol, mis elusid päästab olla ei või?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2852
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 38 korda
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Magnus,kuidas võib olla tehnilises foorumis sinul,ja teistel lugejatel G3 ele. mõnitus. Vana aastatelt,kuid toimetab probleemi vabalt. Lugesite ju passatitest. Ketid,pihustid,jne. Minu jutu mõte.juba eelnevalt ütlesin,et uuem auto on uuem. Kuid siiski tänavapilti vaadates. Passat CA.2017 no uksed ,küljed lappavad värvist plekiliselt korroosioonist.Nii ta on. Kas ,,mugav,, auto on mugav,kui küsib teenenduses ,palun tehke see remont. Ja arve tuleb. Siin on minul muidugi kaks erinevat arvamust foorumis. Saan ise remondiga hakkama,kuid G3. ei puutu teemasse.Magnus.Kui on ärevushäired ,pole mina ju süüdi. Ja lõpetuseks. Kes ütles,et see auto on parem ,,parem,,. Loll jutt prügikasti. Maitse üle ei arutleta. Ja veelkord. Kõik ei ela Tallinas,teenenduste lähedal. Jutt Passati õli survest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7926
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 166 korda
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Kui nüüd teemasse tulla siis oli ja on G3 ka probleeme teatud mootoritel õlisurvega - just kulunud saalede tõttu. Ei midagi pommikindlat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2852
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 38 korda
Vw passat b6 2.0tdi õlisurve
Lauri. Õlirõhk G3el.on nahkas,madal,kui hooldust pole õli vahetusega tehtud ja kepsu saaled on kulunud. See on laiskade omanike probleem.Probleem õli survega.Müü auto maha.Järgmine omanik.Jah probleem õli survega. Müü maha,jaa nii edasi.Saaks aga oma kaelast raisast lahti ,selle asemel,et mootorile remont teha(mitte kapitaal remont,mida saalede vahetus on),on jutt G3ele. Aga Passatil õlirõhuga seotult on ju oma kuuskant ülekanne.Mis see siia õlisurvesse puutub.Alfats ja teised. Passati nukkvõlli saaled ei kulu.Enne sureb Passati kere. Eeldan ju muidugi,et mootori õlisse pole pandud abrasiiv jama. Õli pump on suure tootlikusega. Toidab kõik pöörlevad detailid õliga surve all. Ja selleks on ju õli pumbal reduktsioon klapp. Ülerõhk ei lähe pöörlnevate detailideni ,seega ,surve õlitus.Kes tehnilisest jutust aru ei saanud ,palun,ei siiski ütle,et foorumis,et mitte midagi aru ei saanud. Liiga keeruniline tehniline jutt oli foorumis.