Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Hei.
Autoks siis polo 2008a 1.4 3 silindriline õmblusmasin
Pikk lugu lühidalt. Mootor käis lahti ja vahetatud sai palju asju. Uus turbo kaane tihend simmerid sidur jne. Kuna turbo lendas laiali siis otsustasin suurema remondi ette võtta.
Kokku ladudes panin uue kastipoolse vända simmeri ja ilusti korrektselt märki, et vända andur segast ei hakkaks panema.
Nüüd siis mootor peal tagasi ja käivitus pikk. Umbes 5 sec käiab.
Pärast seda kui 5 seki käiad siis hakkab lubama ja turtsatab käima. Eelsüüte küünalte tuli vilgub ja mootori tuli ka põleb.
Veakoodiks on cam cranck sync. P0341 oli vist.
Live datat vaadates on vända ja nuka pöörded olemas. Andurid peaksid selle alusel nagu töötama. Just on nende vaheline suhe küsimuseks.
Kahtlen juba kõiges. Olen korra juba kast maha võtnud ja vahetand nii simmeri kui vända anduri. Kartsin, et tegin mõnele paigaldades viga. Simmeri paigaldamises on ju ka vaja märki panna. Rihmarattad võtsin eile maha ja veendusin, et neid ei saaks valesti kokku panna. Ja kõik on justkui timm. Aga käima pannes peksab segast.
Kas kellelgi võiks olla bnm mootorile cam crank correlation waveformi? Siis suudaks endale selgitada millest võib tekkida selline probleem.
Autoks siis polo 2008a 1.4 3 silindriline õmblusmasin
Pikk lugu lühidalt. Mootor käis lahti ja vahetatud sai palju asju. Uus turbo kaane tihend simmerid sidur jne. Kuna turbo lendas laiali siis otsustasin suurema remondi ette võtta.
Kokku ladudes panin uue kastipoolse vända simmeri ja ilusti korrektselt märki, et vända andur segast ei hakkaks panema.
Nüüd siis mootor peal tagasi ja käivitus pikk. Umbes 5 sec käiab.
Pärast seda kui 5 seki käiad siis hakkab lubama ja turtsatab käima. Eelsüüte küünalte tuli vilgub ja mootori tuli ka põleb.
Veakoodiks on cam cranck sync. P0341 oli vist.
Live datat vaadates on vända ja nuka pöörded olemas. Andurid peaksid selle alusel nagu töötama. Just on nende vaheline suhe küsimuseks.
Kahtlen juba kõiges. Olen korra juba kast maha võtnud ja vahetand nii simmeri kui vända anduri. Kartsin, et tegin mõnele paigaldades viga. Simmeri paigaldamises on ju ka vaja märki panna. Rihmarattad võtsin eile maha ja veendusin, et neid ei saaks valesti kokku panna. Ja kõik on justkui timm. Aga käima pannes peksab segast.
Kas kellelgi võiks olla bnm mootorile cam crank correlation waveformi? Siis suudaks endale selgitada millest võib tekkida selline probleem.
-
- Huviline
- Postitusi: 2929
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Olen mootoreid remontinud (ei,mingil juhul reklaam),kuid ei ole kokku puutunud,et simmerlingi paigaldamiseks oleks vaja ,,märke,, kokku panna. Äkki räägime kahest erinevast asjast. Simmerling on võlli otsas olev õli tihend. Kuidas siis simmerling nõuab mootori märki?
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Tere
Mis auto omaniku asukoht on?
Homme võin mootorikoodi järgi otsida, kas leian sobiva cam&crank waveformi.
Kuidas sellel mootoril eelsüüteküünalde ligipääsetavus on? Saaks läbi silindri ka ajastust kontrollida.
Mis auto omaniku asukoht on?
Homme võin mootorikoodi järgi otsida, kas leian sobiva cam&crank waveformi.
Kuidas sellel mootoril eelsüüteküünalde ligipääsetavus on? Saaks läbi silindri ka ajastust kontrollida.
Diagnostika ja elektritööd Harjumaal.
5303 viiskuus37
5303 viiskuus37
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Ardu, kose vald. On asukohaks.
Eelsüüte küünalde augud on lihtsasti ligipääsetavad.
BNM on mootori kood. Polo 1.4 51kw aastast 2005 hakati neid kasutama.
Lisaks panen siia pildid seletuseks mõnele eelmisele kommentaarile, et miks peab panema simmeri paigaldamiseks vända ülemisse surnud seisu.
Nimelt väntvõlli andur on sidurikorvi taga ja pärast simmeri paigaldamist on vaja sinna otsa panna veel magnetvöö nagu on osadel abs anduritel ja rattalaagritel. Magnet vööl on kindel null punkt ja see tuleb panna rakisega paika, et asetseks õigesti väntvõlli suhtes. Kui see valesti on siis isegi kui väntvõll ja nukkvõll on füüsiliselt õiges suhtes arvab ECU et need on paigast ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Seda peaks täitsa remondijuhendist vaatama, et mida teha käseb selle mootori puhul, äkki käib simmer mingis muus asendis kui R4 mootoritel. Väntvõll oli ikka lukus rakisega kui simmerit vahetasid?
Kui sellel mootoril näitab "torsiooninurka", siis see annab ka natuke infot, peab ikka nulli lähedal olema kui füüsiliselt on kõik õigesti pandud.
EDIT: Kui vaadata pilte selle koodiga mootorist, siis on üldse tavaline simmer, ilma andurita.
Kui sellel mootoril näitab "torsiooninurka", siis see annab ka natuke infot, peab ikka nulli lähedal olema kui füüsiliselt on kõik õigesti pandud.
EDIT: Kui vaadata pilte selle koodiga mootorist, siis on üldse tavaline simmer, ilma andurita.
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Jah. Vänt oli ka ikka lukus selle rakisega mis nõutud on.
Kuu varuosa kataloog lahti võtta siis on võimalik tellida anduriga simmeri komplekti ja andurita. On mõlemaid variante aga kõnealune isend tuli koos anduriga.
Kuu varuosa kataloog lahti võtta siis on võimalik tellida anduriga simmeri komplekti ja andurita. On mõlemaid variante aga kõnealune isend tuli koos anduriga.
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Küsimus, kas juhe on taga anduril.
Auto ei suudaks siis cam&crank suhte viga anda. Tuleks open/short circuit veakood.
Saab veel olla ka, et andur loeb valesti, on kas valesti komplekteeritud andur tehases või mitte kõige kvalitseetsem toode.
Ma otsin õige graafiku üles(kui on) ja siis sealt läheb edasi.
Kas teemaalgataja suudab cam&cranki waveformi ära mõõta ja faili või pildi siia üles riputada?
Auto ei suudaks siis cam&crank suhte viga anda. Tuleks open/short circuit veakood.
Saab veel olla ka, et andur loeb valesti, on kas valesti komplekteeritud andur tehases või mitte kõige kvalitseetsem toode.
Ma otsin õige graafiku üles(kui on) ja siis sealt läheb edasi.
Kas teemaalgataja suudab cam&cranki waveformi ära mõõta ja faili või pildi siia üles riputada?
Diagnostika ja elektritööd Harjumaal.
5303 viiskuus37
5303 viiskuus37
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Tundub, et pani ise mööda selle mootorikoodiga. Mnt näitab, et kood on BNM;BWB. Kui wikit vaadata siis mõlema koodi puhul annab sama mootori kw, kubatuuri ja silindrite arvu. BWB mootor tuli kasutusse 2006 ja usun et see on see dpiga variant. Aga case on ikka sama ja juhe on küljes ja selle pealt saab ka ECU crank signaali.
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform

BNM on korras graafik see. Eks sa vaata üle ja anna teada, siis saab edasi menetleda
Diagnostika ja elektritööd Harjumaal.
5303 viiskuus37
5303 viiskuus37
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Ma loodan, et ei ole palju vahet. Nuka impulsid paistavad vastama sellele mida on näha nuka peal.
Mul on vähemalt mingi base line olemas nüüd. Kardan, et jääb kogu värk mõneks ajaks pausile kuni saan oma scope kätte. Olen ammu tahtnud seda osta. Nüüd on reallne põhjus ka lõpuks
.
Mul on vähemalt mingi base line olemas nüüd. Kardan, et jääb kogu värk mõneks ajaks pausile kuni saan oma scope kätte. Olen ammu tahtnud seda osta. Nüüd on reallne põhjus ka lõpuks
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
veitse arusaamatu mis seal üldse tehtud on, ala vana jupp oli siis ka anduriga või pagassi/raamatu küljes pole koode ja milline rihma pinguti sellel on? bnm mootoril pole näiteks saatjarõngast (a lõpuga kood) ja rakisest saaks ka mõne pildi?
-
- Veteran
- Postitusi: 3572
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 112 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Ma ei tea kas aitab, aga Møllerist saate kere numbri järgi täpselt küsida kõik andmed. 

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Mõttetu on asja nii keeruliseks ajada ja hakata mingeid graafikuid vaatama, lõpuks tuleb niikuinii füüsiliselt mootor õigesti kokku panna. Kui viga enne remonti polnud, siis valesti koostatud või vale varuosa. Kas midagi muud pole vahetanud, näiteks nukaratast, R4 näiteks on erinevused seal.
Ja see veakood pigem ei ole sünkronisatsiooni viga, vaja on õige info panna siia, muidu on keeruline aidata. Kogemustest oskan öelda, et kui näiteks B6 Passatil oli simmer täiesti suvaliselt pandud, siis näitas nukaanduri viga. Ehk siis auto eeldab, et väntvõlli signaal on igal juhul õige.
Ja see veakood pigem ei ole sünkronisatsiooni viga, vaja on õige info panna siia, muidu on keeruline aidata. Kogemustest oskan öelda, et kui näiteks B6 Passatil oli simmer täiesti suvaliselt pandud, siis näitas nukaanduri viga. Ehk siis auto eeldab, et väntvõlli signaal on igal juhul õige.
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Teet, selliste testide eelis ongi see, et ilma mootorit lahtivõtmata saad aru mis on viga. Võtad lahti, paned oma timing toolsid peale, mootor on märgis, mis siis teed? Vända ja nuka triggerwheelid on ka paigas ja uued, mis siis saab?
Konkreetne test on üks mitmest mida on võimalik teha. Ajakulu max 15 min mõõtmisel.
Kogu asja point on võimalikult vähese vaevaga koguda võimalikult palju infot, et lahti võttes teaksid mida otsida.
Eks igaüks teeb lõpuks kuidas tahab, ma eelistan seda varianti, et mootorisse sisse vaadates tean mida ma sealt leian.
Konkreetne test on üks mitmest mida on võimalik teha. Ajakulu max 15 min mõõtmisel.
Kogu asja point on võimalikult vähese vaevaga koguda võimalikult palju infot, et lahti võttes teaksid mida otsida.
Eks igaüks teeb lõpuks kuidas tahab, ma eelistan seda varianti, et mootorisse sisse vaadates tean mida ma sealt leian.
Diagnostika ja elektritööd Harjumaal.
5303 viiskuus37
5303 viiskuus37
-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Polo 1.4 tdi nuka ja vända suhe? cam crank waveform
Kirjutasin kohe alguses, et samahästi võib ka torsiooninurka vaadata. Targemaks otseselt ei saa, sest ikka ei tea ju, et kumb valesti loeb.