vr6 ei l?he soojaks...

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
J-Rider
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
Telefon: 55636900
Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

vr6 ei l?he soojaks...

Lugemata postitus Postitas J-Rider » 31 Jaan 2009, 01:51

Vento '92 vr6 2.8 128kW

probleem siis selles et mootor ei saavuta oma t??temperatuuri.
vahetasin ?ra termostaadi, ikka sama jama.

s?iduaeg, praeguste ilmadega, p?sib temp-i seier kohe peale esimesi valgeid kriipse.

kohapeal mingi aeg t??dates t?useb temp ka ?le 70 kraadi, kuid ventikas hakkab juba mingi enne 80 kraadi t??le:o

ja salongi tuleb sooja, siis muidugi rohkem kui temperatuur on suurem.

proovisin ?kskord ka papiga, katsin terve radiaatori ?ra, ning temperatuuri seier n?itas seal 100 kraadijuurde ?ra. Salongi tuli ka head sooja:)

et milles asi v6ib olla?
temp-i seier valetab armatuuril?
ja kas vent peabgi nii vara t??le hakkama? v6i miks see nii teha v6ib?
ja MIKS siis ikkagi mootor soojaks ei l?he, kui panin uue termostaadi, v6i oli see kah vigane?(eriti ei tahaks uskuda)
vanagi tundus p?ris ilus, katsetan potis j?rgi;D

Palun aidake, andge n?u.
Ait?h:)

Raimo

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Corra » 31 Jaan 2009, 02:14

Ventikas ei tohiks k?ll enne 80 kraadi t??le hakata, t??piline vahemik on 87-93 kraadi. Samas ma ei tea ka VR6'st midagi.
?hku puhub ikka korralikult, nendest vendi avadest salongis ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Jaan 2009, 09:57

Kui papiga katsetus andis efekti siis p?hjuseks ikkagi liiga vara avanev termostaat - mis firma toodanguga oli tegu?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 31 Jaan 2009, 10:26

Tana on hea ilm katsetamiseks.
Pane auto kaima, natuke soojaks ja mine soitu. Kui temp hakkab tousma ja saavutab oma tippu, ( koht kus ta enam ei touse sinu auto kella peal) pea kinni ja vaata mida alumine lodvik teeb ( see mis laheb radikasse). Kui see on soe aga temp pole isegi 70 ligidal pohjus on termostaat ( isegi uued voivad olla vigased, tavaliselt odavamad).
Samas veel yks vaga selline omaparane juhus oli kui veesargis oli selline surve et see hoidis koguaeg termostaadi natuke laheti. Ja kuna voolikud olid korralikud ja susteem hermeetiline siis ta pidas ka kaua vastu, aga auto omanik muudkui vahetas termostaate ja andureid ja muud juppe.

Aleksei

Huntu
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Dets 2008, 03:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huntu » 31 Jaan 2009, 11:05

Mu Golf IV GTI (1.8 turbo) on samalaadne probleem.. kohapeal seistes l?heb mootori temp. ilusti n?idiku j?rgi keskele, kuid linnas?iduga vajub veerandi kanti, ning maanteel s?ites n?idiku j?rgi peaaegu miinimumi. Kui ?es oli -9 kraadi, siis k?lma mootoriga hakkas salongi sooja ?hku puhuma ca. 6 minutiga. On vahetatud temperatuuri andur (originaal originaali vastu), kuid erilist vahet ei ole olnud.
J??rajal s?ites, kui p??rded olid valdavalt 4000 juures, p?sisi mootori temp. normaalselt keskel.
K?tuse kulu keskmise s?idustiiliga - mitte just k?iga rahulikumalt, kuid mitte ka p??rded p?hjas koguaeg - on 12,5, mis tundub tegelikult linnas?idus talvisel ajal suht m?islik.

J-Rider
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
Telefon: 55636900
Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas J-Rider » 31 Jaan 2009, 12:52

ah nii.
termostaadi firmaks on mul mingi WAHLER.
see k?tusekulu ju vist tuleneb kah nati sellest jahutusvedeliku temp-ist, seal ju andur mis muudab k?tusehulka siis just jahutusvedeliku temp-i j?rgi. kui ma n??d just loll ei ole;D

Proovin neid nippe, mis jagasite.
Ait?h.

aga Aleksei, kuidas selle r?hu siis sealt v?lja saab, v6i kuidas saaks proovida et kas on r?hk sees?

ja ikkagi see ventikas. ei tohiks ju nii vara t??tada. vb siis see radikak?les olev andur, mis venti t??le paneb, on vigane. on seal ?ldse mingi andur?;D
TheLowGarage

J-Rider
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
Telefon: 55636900
Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas J-Rider » 31 Jaan 2009, 23:51

proovisin.
temperatuur n?itas mingi 70 kraadi juurde. ja alumine radikasse minev l?dvik oli soe/tuline.
ehk siis termostaat kakti? v6i on seal see r?hk sees?
kuidas selle v?lja saab?
TheLowGarage

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 01 Veebr 2009, 12:56

Algselt postitas: J-Rider
proovisin.
temperatuur n?itas mingi 70 kraadi juurde. ja alumine radikasse minev l?dvik oli soe/tuline.
ehk siis termostaat kakti? v6i on seal see r?hk sees?
kuidas selle v?lja saab?
Survet saab moota spets vahetykki ja manomeetri abil ( yle 1,5 ei tohiks ta olla ).
Proovi uus termostaat panna, 70 on jube vahe, voik olla ikka tunduvalt rohkem.
Surve kohapeal esialgu ei hakka diskuteerima, proovi uue termsotaadiga, siis vaatame edasi.

J-Rider
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
Telefon: 55636900
Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas J-Rider » 02 Veebr 2009, 00:23

Proovisin vana termostaadi ?le.
panin potti keema, ja termomeeter kah k6rval, 80 kraadijuures oli ilusti avatud, nagu peab.

ma siis n??d ei saa aru milles probleem?
oskab keegi midagi tarka kosta?
TheLowGarage

josskuubis
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas josskuubis » 02 Veebr 2009, 20:46

vr6-el peaks muidu radikas veel hiljem t??le hakkama,mootor iseenesest kannatab juba v?he rohkem.
Proovi "Monah" -i variant ?le,m??da r?hk ?ra.
siis ?tle.
www.soundcloud.com/speakerbreakerz head muusikat minupoolt :)
53476279:)

Vasta

Mine “Mootor”