Tere,
Tihti on probleem sooja v?i natuke seisnud mootori k?ivitamisega, starter k?ib ilusti aga lihtsalt ei l?he t??le; ja kui l?heb siis tuleb pisut gaasi anda et v?lja ei sureks. ?hu- ja k?tusefiltrid, k??nlad ja jagaja on ok. Minu teooria on selline, et ilmselt saab soe mootor k?tust liigapalju peale ja m?nikord saab liiga v?he. Pritsepeaga on ?hendatud pistik, mis reguleerib k?tuse kogust soojale v?i k?lmale mootorile. M?nikord soojalt, pistiku lahti ?hendamisel ja k?iviti piinamisega l?heb enam v?hem t??le. Algul arvasingi, et okei, siis on asi lihtne, kui t??le ei l?he siis v?tan pistiku lahti, aga viimasel ajal ei aita seegi. N?iteks juhtus nii, et ei l?inud ka k?lmalt t??le; v?tsin pistiku lahti, ei k?ivitu, siis pumpasin kaks korda gaasipedaali ja peale k?iviti piinamist l?ks vaevaliselt t??le (p?rast oli v?ga hull bensiini lebra ?leval).
Mida sellise asjaga peale hakata, terve pitsemehhanism v?ljavahetada? V?i on veel midagi, mis v?ib sellist olukorda p?hjustada?
Lisaks niipalju, et muidu toimib auto hiilgavalt, eriti arvestades vanust (1984).
Santana 2.0 R5 85kW k?ivitumine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
- Auto: VW Santana GX5
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
monopritsest on jutt nagu aru saan, k?igelihtsam on proovida kellegi k?est tervet pead. tal on se sisselaske ?hu tempi andur seal pihustiga ?hes kompotis. eraldi on jama neid vahetada v?i ei saa ?ldse. v?i ei funktsioneeri sul t?hik?igumootor, see on ka peaga koos, et lihtsam kuskilt s?br k?est seda pead lenata ja proovida.