Tehnilisi andmeid G4. Plaan soetada...

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
simonsays

Tehnilisi andmeid G4. Plaan soetada...

Lugemata postitus Postitas simonsays »

plaanis soetada endale golf 4 aga millise mootoriga???vaadanud olen 1.8t ja 2.3 koos ja ilma 4 motionita. mootorit.2.8 mootor vist r??pab jube palju???
kui keegi leiab kusagilt netist palju need masinad 100-le v?tavad oleks abi.muidugi k?ik kes midagi teavad kaasar??kida mis head mis vead,lasku aga tulla.

tomysade

Lugemata postitus Postitas tomysade »

Eesti bensiini v?tab rohkem kui saksa.:(

simonsays

Lugemata postitus Postitas simonsays »

arvata v?ib aga natukene konkreetsemad v?iks vastused olla ;)

Willam
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Juul 2004, 10:22
Auto: VW Bora 2,3 '00; VW Golf 3 1,8L '95
Asukoht: Lõunas

Lugemata postitus Postitas Willam »

Vaata auto24.ee VW foorumisse ja k?si sealt ka.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Golfi IV 4-motionit ei soovita. Pole ?ige asi, ehk see Haldex s?steem ei ole just k?ige paremini ?nnestunud lahendus. Kui valida 1.8T(urbo?) ja 2.3 vahel, valiks mina 1.8 Turbo.
Aga proovi m?ni power-diesel ka ?ra. Minul on aasta olnud Golf IV 1.9TDI 96kW ja ma olen V?GA RAHUL.

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

2.3 4-motion (125kW)
tippkiirus: 218
0-100km/h: 8,8
linn: 14.0 l/100km
maantee: 7.5 l/100km
keskmine 9,9 l/100km

2.3 (110kW)
tippkiirus 216 km/h
0-100 km/h 8,8 s
linn 13.2 l/100km
maantee 7.2 l/100km
keskmine 9,3 l/100km

2.3 GTI (125kW)
tippkiirus 224 km/h
0-100 km/h 8,2 s
linn 12.4 l/100km
maantee 6.6 l/100km
keskmine 8,7 l/100km


2.8 4-motion (150kW)
tippkiirus 235 km/h
0-100 km/h 7,1 s
linn 15.5 l/100km
maantee 8.1 l/100km
keskmine 10,8 l/100km

1.8T GTI (110kW)
tippkiirus 216 km/h
0-100 km/h 8,5 s
linn 10.9 l/100km
maantee 6.2 l/100km
keskmine 7,9 l/100km

1.8T GTI (132kW)
tippkiirus 222 km/h
0-100 km/h 7,9 s
linn 11.7 l/100km
maantee 6.5 l/100km
keskmine 8,4 l/100km


1.8T GTI Edition (154kW)
tippkiirus 228 km/h
0-100 km/h 7,4 s
linn 11.7 l/100km
maantee 6.5 l/100km
keskmine 8,4 l/100km

Ise eelistaksin 1.8T masinat kuna max v??ndemoment on juba 1920 p??rde juures.

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

Originally posted by tomysade
Eesti bensiini v?tab rohkem kui saksa.:(
?ige, aga samas pole ka Eestis sellist linna kus minu VR6 v?taks 18l sajale (tehaseandmed). ?ldiselt minu kogemus n?itab, et tehase andmetest saab tunduvalt madalama k?ttekuluga hakkama. Kui just autost viimast ei v?ta.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver »

1,8t tundub olevat reaalne ost, samas nagu Garfield ?tles, diisel teeb imet.
Mille jaoks sul autot vaja on, edevuse p?rast sinna 2,8 soetada pole ka vast m?tet.

Siin ?hel foorumlasel oli k?ikar lennanud ja see ei olnud odav remont.

minul rohkem kogemusi pole, kui tahad teada, kuidas on 2,8 v6 s?ita v?i R32, siis anna teada.
Tegelt niipalju v?in ?elda, et 2,8 oma hinnaklassilt tundus kuidagi odavalt tehtud st. et olid juba tekkinud uuel autol kriginad pagassis ja naginad armatuuris.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

simonsays

Lugemata postitus Postitas simonsays »

t?nud k?igile;)

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ICE »

Peaasi, et te G4 1,4 16v eemale hoiate! ?ldsegi hoidke eemale autodest, mille sisselaske kolle on tehtud plastmassist :D See v?ib kuumasaades ?ra sulada ja see maksab palju :( Me (ätt) just vahetas, 8k kokku see jama.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver »

mis asja:o:o:o
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Mille p?hjal seda ytled? Oled sa ise s?itnud toreseniga ja haldeksiga aja peale ning siis neid v?rrelnud? Lisaks v?rdlus kytuse kulus ?

Originally posted by Garfield
Golfi IV 4-motionit ei soovita. Pole ?ige asi, ehk see Haldex s?steem ei ole just k?ige paremini ?nnestunud lahendus. Kui valida 1.8T(urbo?) ja 2.3 vahel, valiks mina 1.8 Turbo.
Aga proovi m?ni power-diesel ka ?ra. Minul on aasta olnud Golf IV 1.9TDI 96kW ja ma olen V?GA RAHUL.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

mul tekkis samalaadne k?simus mis samzikul - et alati leidub inimesi kes ?tlevad, et see v?i teine neliveoskeem ei k?lba - k?sin: kas siis on t?esti antud juhul haldex KEHVEM kui kaheratta vedu??? Loogika ?tleb et ei saa olla eriti.. mingi pluss tal ju ikka on?

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Sama teemat arutan audi foorumis, seal mehed kyl on suht rahul ja kui samale kutile anda haldex ja anda torsen siis vahe on nii vaevu m?rgatav. Kui auto kere oleks sama siis mees vast ei saagi aru millega tegu. Torseniga masinatel on teinekord lisatud taga difri lukk mis siis on t?esti abiks, kui n?iteks ees ja taga yks ratas ?hus. K?hu peal olles ei aita sind miski muu kui traktor!
Lisaks veel selline pull, et k?ik 4 vedu audid on alajuhitavad, kuna torseniga klastil on mootor (kasti erip?ra t?ttu) niipalju eespool silda, et see p?hjustab tugevat alajuhitavust. Haldexi puhul p?hjustab ala juhitavust see, et vedu lylitakse sisse v?ikse hilinemisega, kuna enamsti s?itja isegi ei tune milal 4 vedu k?ikku l?ks siis (l?litamise sujuvus plus l?litamise kiirus milli sekundites).... Tahaks p?devat vastust antud teemal. P?hiline mis tekitab tohutult linna legende on vw syncro skeem mis p?hines visko siduril. Neid aetakse pahatihti sassi. Syncro skeemid 1989-1997 (vist kasutusel) oli viskoga. Vanemad b2 vw on torsen kastiga syncrod.
Praegu tean teooriat niipalju kui olen tohutul hulgal kylastanud vastava kirjandusega kodulehit. T?ie pasunaga v?in r??kida siis kui olen m?lema kastiga k?inud kusagil lumerajal.:cool:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1#pid74387 :D
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Golf 4 seeriast tundub k?ige s?mpaatsem golf 4 1.9tdi 110kw 4 motion. peaks edasi minema peaks ?ko olema ja 4 rattaga kaabib ;)
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus »


Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Originally posted by samzik
Mille p?hjal seda ytled? Oled sa ise s?itnud toreseniga ja haldeksiga aja peale ning siis neid v?rrelnud? Lisaks v?rdlus kytuse kulus ?
Minu 4WD kogemused on enamuses Fordi-Subaru baasil, proovinud olen paljusid autosid, 4-vedust Golfi aga m?lu j?rgi vist mitte.
Aga usu seda, et p?hjus on t?iesti olemas. V?ike vihje - 5 aastat on koos Saksa-Autoga v?idu s?idetud ja meie tiim sai SA-ga v?ga h?sti l?bi. Seega on mul tuttavad inimesi mehaanikutest juhtideni. Oli ju mul endal ka plaanis G4 4-motion soetada, aga... (j?reldused tee ise) n??d on mul "puhas" 2(F)WD (mitte 1WD!!!)
samzik Golf 4 seeriast tundub k?ige s?mpaatsem golf 4 1.9tdi 110kw 4 motion
110kW (150HP) G4 TDI-sid Eestis minuteada ei m??dud. V?hemalt aasta tagasi Saksa-Auto hinnakirjas neid ei olnud. Oleks kindlasti selle v?tnud. Seega peab neid Saksamaalt vaatama... Neil peaks taga kolm punast t?hte "TDI" olema, minu 130HP ja 115HP versioonid omavad h?bedast "T" ja punaseid "DI".

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

V?imatu on mingit j?reldust teha su jutst. Anna andeks kui olen liiga konkreetne, aga hetkel on sinu jutt selline, nagu mu vanaema tavaliselt r??gib. Kui jutt on asjadest millest tal pole mingit aimugi....

Tahaks v?heke tehnilisemalt teada mis on sellel haldeksi neliveol viga. Kas ta laguneb, v?i ei lylitu korralikult, v?i ei k?lba ta ralli autole v?i mida???????

Sina r??gid midagi oma tuttavatest, mis nemad siia puutuvad j??b arusaamatuks. Kas tahtid ?elda, et mingi mehaanik r??kis sulle konkreetselt vigadest ?

Sest mina ju v?in kah ?elda et syncro 4 vea skeem mis kasutab visko sidurit on pask! Aga kui ma ei seleta miks ei tea keegi et see on j?ik nelivedu mida pehmendab visko sidur. jne jne jne.....

Vabandan tema autori ees, ja ka oma irisevat tooni eelneva postitaja ees. Kuid mind t?esti huvtab see haldeksi teema ja kui ma saaks teada tema konkreetsed puudused, v?ibola j?taks edaspidi ostmata selle masina.

T?nud kui veel viicid vastata mu irisemise peale....
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

ja veel 1wd ???? Mina kaldun arvama et haldeksi puhul on rohkem 2wd kui sinu tdi puhul 2wd ? Muidugi v?ime ka r??kida espst kuigi see on vaid abivahend.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

t?hendab siis! mul on 2,8 4M 2002a Golf. Neliveost siis niipalju ,et olen proovinud m?ne aja nii audi quattrot kui subaru imprezat. Oma Golf meenutab stiili poolest palju rohkem just Imprezat kuna rohkem ?lejuhitav. Audil pigem alajuhitav ja mulle ei meeldinud. ESP tuleb v?lja l?litada siis saab p?ris ?ige neliveo fiilingu k?tte. P?rast Golfi v?hemalt mina enam esiveolist autot ei osta. Need kes proovind pole ,ei tohiks seega soovituseks s?na v?tta. Oma pee tunnetab seda v?rki siiski paremini kui "naabripoisi" soovitus.
K?tusekulu t?pselt nagu raamatus kirjas ainult v?ikese vahega et... Ma s?idan 80% Tallinna linnas tavareziimil - istun ummikutes, kiirendan kui vaja, muidu s?idan normaalselt (kui v?hegi v?imalik:D) Ja k?tusearvuti n?itab 10,5 sajale :o - kusjuures seda p?rast KN koonuse panemist - enne oli pool litra v?hem isegi. Olen proovinud ka seati leoni 180 hepast turbot (Golfil peaks midagi analoogset olema ainult vist 150 heppa) ja igatahes enda oma j?ttis parema mulje - juba mootori urin oli isasem. Veel tundub d?naamika turbost parem - 30-ga s?ites kiirendab 4-nda k?iguga ka mehiselt. N?iteks turbol oli mingi tobe viive sees. Kuigi kindlasti turbol omad v?lud ja ka v?ga bro dviigatel.Muidugi turbot kergem odavate vahenditega tuunida (chip n?iteks annab turbole k?vasti juurde) - V6-ga nii lihtsalt ei l?he :( Ma arvan ka millegip?rast ,et korraliku turboga kasutatud isendit on ka raskem leida kuna omanikud lihtsalt ei tea turbode n?ansse (kasv?i n?iteks seismaj?tmisel) ja retsivad nad ?ra teatud aja jooksul. Kogemus k?ll puudub aga arvan et lihtsalt V6 mootoril ressurss suurem ja osturisk v?iksem (turboremont p?ris kallis)
?ks mu jutus siiski p?hiline - osta nelivedu mitte esivedu - ma lausa ootan talve ja kogu seda Tallinna lumejama:cool: V?hemalt proovi ja v?rdle enne kui otsustad. Kui veel k?simusi vastan heameelega.
Ahsoo veel - kas keegi mainis et R32 oleks v?imalik katsuda?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Originally posted by samzik
V?imatu on mingit j?reldust teha su jutust.
No m?tle ise juurde siis ehk loe ridade vahelt ... kui mehaanik, kes neid VW autosid iga p?ev teenidab, ?tleb, et Golf 4-motionit "EI SOOVITA", siis ma usun tema juttu. Miks? Vaat ma ei hakanud uurima, sest ma v?in neid inimesi usaldada. V?ibolla on rohekem probleem minus - nemad (st. personal) tunnevad mind ja teavad minu s?idueelistusi ja stiili ning et ma enne Golfi ostmist 7 aastat pideva nelikveoga autodega s?itsin. Ja sellep?rast EI soovitatud.
Mina soovitaks inimesele, kes 4-motionit osta kavatseb, et kontrolligu, kas see s?steem toimib (ma ei tea kuidas) ja kui midagi laguneb, siis ?rgu hakaku virisema.
Minu andmetel on probleeme olnud Haldexi lukustumisega ja ?lekuumenemisega (ehk 5-10 minutit lumerajal t?iega andmist = ?lekuumenemine ja tagasild haagitakse lahti).
Toimiv 4-motion s?steem on kindlasti oma nime v??rt ja Tallinna tausts?steemis v??rib selle lisaraskuse kaasavedamist 350 p?eva aastas, et siis 15 lumisel p?eval parem oleks.
]Originally posted by samzik
Mina kaldun arvama et haldeksi puhul on rohkem 2wd kui sinu tdi puhul 2wd
Teoreetiliselt ei ole rohkem. M?rks?na on Quaife ATB. Kui sa n??d j?lle aru ei saanud, siis on minu autole lisatud Saksa-Autos Quaife difrilukk. Ja miks ma VW Golfi otsin - sest sellele sai difrilukku (eraldi, mitte esindusest) tellida ja paigaldada. Teine variant oli Focus ST170 - sellele oli difrilukk Quaifes k?ll olemas, kuid seda paigaldada ei oleks Eestis suudetud (Getragi 6-k?iguline kast on nn. blackbox).

Puht praktikas, lume v?i j?? peal (v?rdne pidamine k?igil 4 rattal) saab 4-motion suure edu. Teisalt olukorras, kus ?ks autopool on j??l (teeservas), saab difriplokiga esi(taga)veoline paremini hakkama.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver »

Originally posted by ents
Ahsoo veel - kas keegi mainis et R32 oleks v?imalik katsuda?
Katsuda ei saa, kommenteerida v?in s?iduelamust;)
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Wares
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Mär 2003, 14:20
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Wares »

Samzik soovitaks sul veidi netiavarustes tudeerida kes peitub nime Garfield taga ..... usus mind vanaemaga tegu ei ole vaid p?deva inimesega v?idus?idumaailmast ja seda siis rohkem ringrajalt

Loomulikult on p?hjendatud jutt asjalikum aga siiski tasub selle inimese juttu suht kuulata :D

Wares@lihcalt_kobises_vahele
Volvo 360 WRC

Antiik
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Dets 2013, 20:21
Auto: vw passat b5.5 V6 TDI
Asukoht: Tartumaa

Re: Tehnilisi andmeid G4. Plaan soetada...

Lugemata postitus Postitas Antiik »

Golf 4 haldexiga on probleeme siis,kui see on hooldamata,muidu igati hea valik (4motion).

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnilisi andmeid G4. Plaan soetada...

Lugemata postitus Postitas samzik »

See on pea 10 aastat vana teema :D.

Hetkel on erinevaid asju proovitud ja nähtud juba. Golfidel 4 motioniga kõige tüüpilisem pumba ära kustumine aga esineb ka ülekuumutatud ja põletatud taga sidureid ka esineb hüdraulika silindrite kulumist. Veel on ka rõhu juhtkolvi rikkeid esinenud. Ajud on ära väsinud. Difrid hakkavad pooma tundub, et plastist kande seibi tõttu, aga ei välista ka laagreid.

Parim on eimsele põlvkonnale lisada uus aju, muudab reaktsioni kordades paremaks.

Rain.
Viimati muutis samzik, 02 Jaan 2014, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Mootor”