Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel

Lugemata postitus Postitas Mike » 24 Apr 2009, 19:37

On kellelgi aimu, millised on 1.8T 110 kw (AGU) ja 1.8T 132 kw (AUQ) mootorite tehnilised erinevused lisaks erinevatele surveastmetele (vastavalt 9,3 ja 9,5)?
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Huntu
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Dets 2008, 03:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huntu » 14 Mai 2009, 21:41

Mul ka sellelaadne k?simus...
Otsisin k?ll netist, kuid ei suutnud leida p?jalikumat vastust oma k?simusele, seega esitan selle ka siia:
Mis erinevused esinevad tava ja 25nda aastap?eva puhul tehtud Golf IV GTI-des?

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo » 14 Mai 2009, 23:59

snakey446 vahetas endal 1.8T aju juubeli oma vastu ja vahe pidi tuntav olema. Ta vist isegi uuris mis t?psemalt neil mootoritel erinev.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Huntu
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Dets 2008, 03:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huntu » 15 Mai 2009, 07:16

Kui palju "juubeli aju" esindusest ostes v?ik maksta? (neid vaevalt kasutatult liigub)

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 15 Mai 2009, 07:56

ma olen aru saanud, et nendel mootoritel ei ole erinevust rauas. Kui sa v?rdeld m?ne muu 132kw 20vt siis on ilmselt erinevusi rohkem.

EDIT: Turbos on ka v?ike vahe.
?hel kasutusel K03 ja AUQ on kasutusel K03s

[Edited on 15/5/2009 by Martti]
Jooge piima!

Huntu
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Dets 2008, 03:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huntu » 15 Mai 2009, 16:08

Leidsin sellise asja, mis k?ll k?ib rohkem Skoda kohta:

AGU

Skoda Octavia 1.8T FWD (Elegance, L&K), 10/96-8/00
Also found in: Audi A3 1.8T and Volkswagen Golf GTI (earlier models)

Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: Non-VVT, EU3
Throttle: cable
Injectors: small
Turbo: K03
Gearbox: EVS, EGY
-----
AUQ

Skoda Octavia RS, 8/00-now
Also found in: Seat Leon 20VT Topsport

Output: 180 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: EHA (Octavia RS, 5-speed, long gearing - Leon has 6-speed 'box!)

Ehk kui Golf GTI on sama teema, siis erinevused on p?ris suured - kasv?i k?igukast erinev.

[Muudetud: 15-5-2009 Huntu]

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 07 Juun 2009, 09:02

selgituseks n?iteks AUM (150hp) ja AUQ(180hp) on turbod t?pselt samad varuosakoodi j?rgi, kuigi olen kohanud ka, et hirmsasti v?idetakse et AUQ mootoril mingi K03s, kuid see ei pea paika vw golfi puhul, audi kohapealt v?ib see t?itsa t?si olla, ei ole uurinud.

ja 25th jubi aju saab panna k?ll, aga on v?ga palju agasi kui mootori t?his on midagi muud kui AUM,

[Muudetud: 7-6-2009 snakey446]
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Huntu
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Dets 2008, 03:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huntu » 07 Juun 2009, 09:47

Millised need agad v?iksid olla? (m?ni n?ide paluks)

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel

Lugemata postitus Postitas Stollu » 28 Nov 2013, 20:59

sai ise ka siin mingi aeg uuritud ja sellise teema lõi ette mis tundus natuke poolik , ehk see seletab natuke täpsemalt.

110 kW
* motor has larger ports
* K03 turbo - capable of about 135-140 kW at full tilt when modded
* cable-operated throttle body
* 5-speed gearbox
* An earlier 20V ECU

132 kW
* Motor has smaller ports to help airspeed
* K03s turbo - capable of 165-170 kW when modded
* VVT head that actuates on cold startups to reduce emissions
* Larger injectors
* Drive by wire throttle body
* 6-speed gearbox
* Updated ECU allowing finer tuning and more parameters (Including cam timing control)
* Larger brakes
* Facelifted interior
Viimati muutis Stollu, 07 Dets 2013, 11:06, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel

Lugemata postitus Postitas snakey » 13 Mär 2014, 22:34

Stollu kirjutas:sai ise ka siin mingi aeg uuritud ja sellise teema lõi ette mis tundus natuke poolik , ehk see seletab natuke täpsemalt.

110 kW
* motor has larger ports
* K03 turbo - capable of about 135-140 kW at full tilt when modded
* cable-operated throttle body
* 5-speed gearbox
* An earlier 20V ECU

132 kW
* Motor has smaller ports to help airspeed
* K03s turbo - capable of 165-170 kW when modded
* VVT head that actuates on cold startups to reduce emissions
* Larger injectors
* Drive by wire throttle body
* 6-speed gearbox
* Updated ECU allowing finer tuning and more parameters (Including cam timing control)
* Larger brakes
* Facelifted interior

No siin on küll võrreldud ala 99 aasta 110kw ja 2003 aasta 132kw mootorit,
Võrrelda tasuks AUM ja AUQ koodiga isendeid, mis samast aastast.
erinevus siis softis ja turbosse minevas õhutorus kuna 132kw on 6 käigulise kastiga, ja ongi kogu erinevused välja toodud mootori poole pealt. Raud on sama.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Vasta

Mine “Mootor”