Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
- Asukoht: 51 68 582
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel
On kellelgi aimu, millised on 1.8T 110 kw (AGU) ja 1.8T 132 kw (AUQ) mootorite tehnilised erinevused lisaks erinevatele surveastmetele (vastavalt 9,3 ja 9,5)?
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee
www.audruring.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
snakey446 vahetas endal 1.8T aju juubeli oma vastu ja vahe pidi tuntav olema. Ta vist isegi uuris mis t?psemalt neil mootoritel erinev.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Leidsin sellise asja, mis k?ll k?ib rohkem Skoda kohta:
AGU
Skoda Octavia 1.8T FWD (Elegance, L&K), 10/96-8/00
Also found in: Audi A3 1.8T and Volkswagen Golf GTI (earlier models)
Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: Non-VVT, EU3
Throttle: cable
Injectors: small
Turbo: K03
Gearbox: EVS, EGY
-----
AUQ
Skoda Octavia RS, 8/00-now
Also found in: Seat Leon 20VT Topsport
Output: 180 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: EHA (Octavia RS, 5-speed, long gearing - Leon has 6-speed 'box!)
Ehk kui Golf GTI on sama teema, siis erinevused on p?ris suured - kasv?i k?igukast erinev.
[Muudetud: 15-5-2009 Huntu]
AGU
Skoda Octavia 1.8T FWD (Elegance, L&K), 10/96-8/00
Also found in: Audi A3 1.8T and Volkswagen Golf GTI (earlier models)
Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: Non-VVT, EU3
Throttle: cable
Injectors: small
Turbo: K03
Gearbox: EVS, EGY
-----
AUQ
Skoda Octavia RS, 8/00-now
Also found in: Seat Leon 20VT Topsport
Output: 180 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: EHA (Octavia RS, 5-speed, long gearing - Leon has 6-speed 'box!)
Ehk kui Golf GTI on sama teema, siis erinevused on p?ris suured - kasv?i k?igukast erinev.
[Muudetud: 15-5-2009 Huntu]
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
selgituseks n?iteks AUM (150hp) ja AUQ(180hp) on turbod t?pselt samad varuosakoodi j?rgi, kuigi olen kohanud ka, et hirmsasti v?idetakse et AUQ mootoril mingi K03s, kuid see ei pea paika vw golfi puhul, audi kohapealt v?ib see t?itsa t?si olla, ei ole uurinud.
ja 25th jubi aju saab panna k?ll, aga on v?ga palju agasi kui mootori t?his on midagi muud kui AUM,
[Muudetud: 7-6-2009 snakey446]
ja 25th jubi aju saab panna k?ll, aga on v?ga palju agasi kui mootori t?his on midagi muud kui AUM,
[Muudetud: 7-6-2009 snakey446]
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel
sai ise ka siin mingi aeg uuritud ja sellise teema lõi ette mis tundus natuke poolik , ehk see seletab natuke täpsemalt.
110 kW
* motor has larger ports
* K03 turbo - capable of about 135-140 kW at full tilt when modded
* cable-operated throttle body
* 5-speed gearbox
* An earlier 20V ECU
132 kW
* Motor has smaller ports to help airspeed
* K03s turbo - capable of 165-170 kW when modded
* VVT head that actuates on cold startups to reduce emissions
* Larger injectors
* Drive by wire throttle body
* 6-speed gearbox
* Updated ECU allowing finer tuning and more parameters (Including cam timing control)
* Larger brakes
* Facelifted interior
110 kW
* motor has larger ports
* K03 turbo - capable of about 135-140 kW at full tilt when modded
* cable-operated throttle body
* 5-speed gearbox
* An earlier 20V ECU
132 kW
* Motor has smaller ports to help airspeed
* K03s turbo - capable of 165-170 kW when modded
* VVT head that actuates on cold startups to reduce emissions
* Larger injectors
* Drive by wire throttle body
* 6-speed gearbox
* Updated ECU allowing finer tuning and more parameters (Including cam timing control)
* Larger brakes
* Facelifted interior
Viimati muutis Stollu, 07 Dets 2013, 11:06, muudetud 2 korda kokku.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Erinevused 1.8T 110kw ja 1.8T 132kw mootorite vahel
Stollu kirjutas:sai ise ka siin mingi aeg uuritud ja sellise teema lõi ette mis tundus natuke poolik , ehk see seletab natuke täpsemalt.
110 kW
* motor has larger ports
* K03 turbo - capable of about 135-140 kW at full tilt when modded
* cable-operated throttle body
* 5-speed gearbox
* An earlier 20V ECU
132 kW
* Motor has smaller ports to help airspeed
* K03s turbo - capable of 165-170 kW when modded
* VVT head that actuates on cold startups to reduce emissions
* Larger injectors
* Drive by wire throttle body
* 6-speed gearbox
* Updated ECU allowing finer tuning and more parameters (Including cam timing control)
* Larger brakes
* Facelifted interior
No siin on küll võrreldud ala 99 aasta 110kw ja 2003 aasta 132kw mootorit,
Võrrelda tasuks AUM ja AUQ koodiga isendeid, mis samast aastast.
erinevus siis softis ja turbosse minevas õhutorus kuna 132kw on 6 käigulise kastiga, ja ongi kogu erinevused välja toodud mootori poole pealt. Raud on sama.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937